Vieras

EEÄFHOOKOO 5-12 kesäkuuta 2010

41 viestiä aiheessa

3 erityisen hienoa. Mutta loput oli kyllä ihan täys peruskauraa, joihin jokainen pystyy vailla sen enempää ihmettelyä.

Se mitä tuo Viina, BMW ja nuo Lupiinit tässä tekee pisti vaan miettimään. No eipä ole mun ongelma.

Höh, vaan kolme hienoa! Mun mielestä noi on kaikki ;D Tai ainakin juuri sellasia mitä oli tarkoitus ottaa. Siis tavallaan onnistuneita.. Ajatus laittaa kuvia ei ollut tällä kertaa mikään muu kuin juuri se, että niitä on ja paljon. Kuitenkaan tuo "paljon" ei ihan toteutunut, koska olin jo valmiiksi käsitellyt Norewgianin (27kpl) sideshotit poistanut kuvankäsittelyohjelmasta.

On se jännä kun ei automiestä autot kiinnosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On se jännä kun ei automiestä autot kiinnosta.

Ei tässä autoista mitään puhetta ollut.

Hyvä laatusia kuvia nuo oli, 3 niistä oli erityisen hienoja.

Onko tässä joku ongelma sulle nyt sitten?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Te kaksi voisitte mennä saunan taakse selvittelemään hiekkalaatikkoriitojanne.

Yks lysti mulle. Jos haluaa vittuilla niin vittuilkoot. Jos se siitä intoa elämäänsä saa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yks lysti mulle. Jos haluaa vit**illa niin vittuilkoot. Jos se siitä intoa elämäänsä saa.

Kyllähän se niin on, että jos et itse olisi halunnut vittuilla myös jo alun alkujaan tässä ketjussa, niin olisit sitten sanonut vaikka pelkästään, että "kolme oli ylitse muiden". Lopun olisit voinut jättää ihan hyvin sanomatta. Et sinä muidenkaan kuviin kommentoi, että "blaah tuollaista peruskauraa nyt ottaa kuka vaan". Sorry, mutta paistaa läpi autoketjun patoutumat :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Te kaksi voisitte mennä saunan taakse selvittelemään hiekkalaatikkoriitojanne.

Tai bussin lumiselle takapenkille :laugh:

No joo, kiitoksia kaikille asiallisesti kommentteja antaneille. Tästä tuli juuri sellainen kuin halusinkin! Ettei kuvat hukkunu yhteen ketjuun ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän se niin on, että jos et itse olisi halunnut vit**illa myös jo alun alkujaan tässä ketjussa, niin olisit sitten sanonut vaikka pelkästään, että "kolme oli ylitse muiden". Lopun olisit voinut jättää ihan hyvin sanomatta. Et sinä muidenkaan kuviin kommentoi, että "blaah tuollaista peruskauraa nyt ottaa kuka vaan". Sorry, mutta paistaa läpi autoketjun patoutumat :P

Itseppähän tuo vittuilun alotti, hakemalla hakien ilman mitään isompaa haloota viimiseen kuukauteen; Kestäköön sitten tämän.

Yhtäkkiä alkoi liikennetopikkiin sataa kaikenlaista vihjailua meikäläisestä, tiedä sitten syytä siihen. Onko tullut sitten D-kortin inssistä hylsy ja se pitää sitten kostaa mulle näin. Mene ja tiedä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseppähän tuo vittuilun alotti, hakemalla hakien ilman mitään isompaa haloota viimiseen kuukauteen

Voi jeesus sentään. Ilman isompaa haloota viimiseen kuukauteen :laugh:. Miksi sun kanssa pitää olla aina samaa mieltä, ettet raivostu? Ja kyllä se tuntuu kiinnostavan, vaikka evvk:ta heitätkin joka kommentin loppuun. Vaikea tapaus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asiahan ei minulle kuulu, mutta voisiko Sami ja Mikko hoidella jossain muualla noi kismansa kuin yleisellä forumilla 8) Aika kiusallista luettavaa noi teidän jutut.. Mikon kuvat olivat hyviä :thmbup: Mitä olen Samin kuvia katsellut ei niissäkään mitään valittamista ole ollut :thmbup: Omissa on kyllä parantamisen varaa :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset vaan live-raportista paikan päältä. :laugh:

Ei hitto :laugh: Varmaa asiaa oli kuunnella..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mukavat kuvat. Jäävät toki - jälleen kerran - elvistelyn ja paskanjauhamisen varjoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mukavat kuvat. Jäävät toki - jälleen kerran - elvistelyn ja paskanjauhamisen varjoon.

Ei minun näytöllä ainakaan yksikään kuva ole jäänyt tekstien taakse piiloon   :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen verran tarttee sanoa, että tuo maanrajasta otettu Blue Linen Kasikymppinen on järettömän upea! Jos tuota romua ei olis koneen takana, se olisi vielä mahtavampi, mutta sille ei ole epäilmättä voinut mitään. Elementit ovat aika lailla kohdillaan valoa ja taivasta myöten. Pitkästä aikaa semmoinen mukavan joukosta poikkeava lentsikkakuva! Ainaki mummiälest!

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla