Jukka Palander

Kone täysin jumissa, mikä avuksi?

30 viestiä aiheessa

EDIT: Huomasin myös sen, että ainakin mulla se on vaan tämä FSN mikä jumittaa. Kun tossa on auki monta välilehteä niin mikään muu ei jumita kuin FSN... ???

Sama juttu täälläkin, mutta selaimena on Opera 10.54. Ja virustorjunta ohjelmistona avast! Antivirus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla myös samanlaista ongelmaa kuin Jukalla, eli kone melko juntturassa koko ajan. IE8 siis eniten jumissa ja sivujen lataukset kestää ja välillä tulee (Ei vastaa). Kokeilin F-Securesta tuota DeepGuardin pois ottamista, mutta ei tuntunut auttavan.

Tätä ei ole kestänyt pitkään, oisko ehkä viikon-parin päivät hidastellut jostain syystä... ei hajua miksi... :-\ Syö ainakin miestä rankasti kun tottunut nopeaan ja vähänkin kun tökkii niin alkaa kirraamaan.. ;D

EDIT: Huomasin myös sen, että ainakin mulla se on vaan tämä FSN mikä jumittaa. Kun tossa on auki monta välilehteä niin mikään muu ei jumita kuin FSN... ???

Kokeileppas ottaa myös käytönaikainen tarkastus pois. Minulla ongelmat helpottivat sen jälkeen heti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeileppas ottaa myös käytönaikainen tarkastus pois. Minulla ongelmat helpottivat sen jälkeen heti.

Mistä kohtaa sen saa pois? En löytänyt tuolta asetuksista...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moititaan I.E.: tä  ja  F- Securea  :-\

Mulla koneessa W-7 64- bit.  Selain I.E 8 -64-bit. (ilman flash-playeria)   Ja F- Secure.  Kone  toimii kuin unelma  :) Ja on nopea.

Kun rakensin koneen koneen joulun aikoihin, niin poistin 32 bittisen I.E:n kokonaan.  Minulla ei toimi juutuubi y.m.   Mutta JAVA tomii. Se on onneksi jo 64 bittinen. Kuten muutama pelikin  :)

Linux puolella on jo olemassa 64 bittinen Flash.  Kohta toivottavasti Windows puolella.   

http://kb2.adobe.com/cps/000/6b3af6c9.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään