Jaakko Kuusisto

Missä on Zei Zei ?

198 viestiä aiheessa

Mikä muuten onkaan ruorijuoppouden raja promilleina ?...0,8 ?

Eikun vaan nolla toleranssia sinne puolelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikun vaan nolla toleranssia sinne puolelle.

Ei ku sinne parin kolmen promillen tienoille, niin ei tarvi aina pelko persiissä ruoreilla ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lue iltapäivälehdestä  :o

Pitääks sun aina känkkäränkkä-kommentoida jokaista viestiäni :thmbdn:

Iltasoopat eivät tiedä asiasta mitään, enempää kuin sun Aku-Ankka-kommenttisi.  :thmbdn:

Itse tiedän asiasta hieman enemmän ja haluan keskustelua tapauksen tiimoilta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerro mitä tiedät niin katsotaan tietääkö palstalaiset enemmän vai vähemmän ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitääks sun aina känkkäränkkä-kommentoida jokaista viestiäni :thmbdn:

Iltasoopat eivät tiedä asiasta mitään, enempää kuin sun Aku-Ankka-kommenttisi.  :thmbdn:

Vastaukseni on täysin linjassa ketjun avauksen tason ja muiden vastauksien kanssa. Parhaalla tahdollakaan avaustasi ei voi pitää vakavana ilmaisuna halustasi keskustella asiasta. Siitä en ole yllättynyt, että sinulla on parempaa tietoa kuin muilla, ja haluat tuoda sen omalla tavallasi esille. Voisitko nyt kertoa mitä tietoa sinulla on?

Tämän päivän uutiset tietävät kertoa rikosepäilystä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010062111902762_uu.shtml

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ilta-Sanomat+Jyrki+J%C3%A4rvilehtoa+ep%C3%A4ill%C3%A4%C3%A4n+rikoksesta/1135257750821

Mielenkiintoista on nähdä pystyykö poliisi selvittämään kumpi venetttä ohjasi.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juha

Yleensä veneiden hallintalaitteet ovat oikealla puolella. Veneen vasen kylki on osunut sillan perustuksiin, tämän perusteella kuvittelen, että menehtynyt on myös istunut tällä puolella.

topi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yleensä veneiden hallintalaitteet ovat oikealla puolella. Veneen vasen kylki on osunut sillan perustuksiin, tämän perusteella kuvittelen, että menehtynyt on myös istunut tällä puolella.

Tämän suuntaisia ajatuksia on esitetty, ja tämä tuntuu loogisimmalta. Saa nähdä onko sillä, että toinen on elossa, toinen kuollut, vaikutusta asiaan. Toivottavasti ei ole.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katselin, että vene voisi olla Starcraft. Keskipulpetti on myös mahdollinen.

EDIT: onkin Searay.

Mikä Searayn malli mahtaa olla kysessä? Mutta mitä minä tuossa kuvia katselin, niin käytännössä kaikissa valmistajan veneissä on ohjaus oikealla.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sea Ray 210 Fission. Tupla-pulpetti. Toinen paapuurissa ja ohjaus styyrpuurin puolelle. Kävellään läpi keskeltä.

Suomeksi: pa=va ja styyrpuri=oikea, näin mä sen aikoinaan opettelin. Mutta Jaakollahan oli jotain muutakin tietoa asiasta, koskas keskustelemme niistä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomeksi: pa=va ja styyrpuri=oikea, näin mä sen aikoinaan opettelin. Mutta Jaakollahan oli jotain muutakin tietoa asiasta, koskas keskustelemme niistä?

JJ:llä on kylkiluut päreinä ja sisäelimissä vammoja.

taitaa kaveri olla vielä koneessa kiinni. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, Paapuuri->Punainen->Vasemmiston väri. Styyrpuuri on se toinen jäljelle jäävä.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastaukseni on täysin linjassa ketjun avauksen tason ja muiden vastauksien kanssa. Parhaalla tahdollakaan avaustasi ei voi pitää vakavana ilmaisuna halustasi keskustella asiasta. Siitä en ole yllättynyt, että sinulla on parempaa tietoa kuin muilla, ja haluat tuoda sen omalla tavallasi esille. Voisitko nyt kertoa mitä tietoa sinulla on?

Tämän päivän uutiset tietävät kertoa rikosepäilystä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010062111902762_uu.shtml

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ilta-Sanomat+Jyrki+J%C3%A4rvilehtoa+ep%C3%A4ill%C3%A4%C3%A4n+rikoksesta/1135257750821

Juha

Minä olen Jaskan kera samaa mieltä. Jos sulla ei ole muuta kuin v>>>>>lumielessä vastauksia niin miksi vastaat ollenkaan. Onhan meitä moneen lähtöön ja joltain on aina laukku hukassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen Jaskan kera samaa mieltä. Jos sulla ei ole muuta kuin v>>>>>lumielessä vastauksia niin miksi vastaat ollenkaan. Onhan meitä moneen lähtöön ja joltain on aina laukku hukassa.

Kerrotko vielä millä tavoin vittuilen vastauksessani? JJ Lehdon veneonnettomuudesta on uutisoitu laajasti nimenomaan iltapäivälehdissä. Jos Jaska kysyy ensimmäisessä viestissä missä on JJ, mielestäni luonnollinen vastaus on kehoittaa lukemaan iltapäivälehdestä.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinaatko että kaveri joka tarvii konetta elääkseen kävelee hakemaan apua ja puhaltaa poliisin mittariin kunnon lukemat? Minä en usko mutta ei se ihan kondiksessa ole.

Vesa: Minä olen taas Juhan kanssa samaa mieltä että koko ketjun avaus on vastoin foorumin sääntöjä

Viestien otsikointi

Muista otsikoida uusi aloittamasi viestiketju asianmukaisesti. Hyvän otsikon tulee kuvastaa itse aiheen sisältöä, ja sen perusteella muut käyttäjät päättävät josko he avaavat koko viestin. Älä myöskään "huuda" otsikoissa, eli älä kirjoita kokonaan isoilla kirjaimilla.

Hyviä otsikoita:

* "Formula 1 -keskustelua"

* "Mitä harrastat?"

Huonoja otsikoita:

* "Apua!!!"

* "Kyssäri"

Viestien sisältö

* Ennen kuin kirjoitat viestin, mieti hetki sen sisältöä. Älä kirjoita viestiä, jos et keksi siihen mitään sisältöä.

ja Jaska voi sit jättää nämä "suu kiinni" -pojuttelut väliin ja kertoa mitä tietää kun oikein kehuit tietäväsi enemmän ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sea Ray 210 Fission. Tupla-pulpetti. Toinen paapuurissa ja ohjaus styyrpuurin puolelle. Kävellään läpi keskeltä.

Kiitos tiedosta! Eli tällainen vene: http://www.searay.com/Page.aspx/pageId/10232/pmid/140235/210-Fission.aspx

Nyt on paljon helpompi hahmottaa millainen vene on kyseessä, JJ:n vene kun on niin romuna, että vaikea saada kuvaa veneen yksityiskohdista.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katkennneet kylkiluut ja ilmarinta ovat kyllä kivuliaita, mutta tästä harkitsemattomasta tempusta jää herralle kannettavaksi sellainen elinikäinen henkinenvamma ettei sen kanssa varmastikaan ole helppoa elää. Sympaattisen tuntuinen kaverihan tämä Zei Zei on ollut, miehen loppuelämä on nyt sitten pilalla, ei käy sääliminen kun on itse aiheutettua. Kova hinta kuitenkin hetken ajattelemattomuudesta.

Taitaa mennä samalla duunipaikkakin formulakommentaattorina?

topi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sääliä ja myötätuntoa voi ja ehdottomasti kannattaa jakaa töpeksineellekin. Uskokaa asiantuntijaa, joka on ollut sitä sekä antamassa sekä saamassa :)

Aikanaan epäilämättä tulee selko siitä, kuka sanoi: "My boat..."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saahan sitä immeisten ilmoilla näyttää fiksun kaverin oloista, mutta omissa oloissaan sitä voi olla petollisempi.

Kaksnaamaisuus ei ole mikään uusi asia tässä maailmassa. >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään