Touko Maksimainen

Kuumailmapallo.fi:n toiminnasta

44 viestiä aiheessa

joten numeroiden valossa rahojen takaisinsaaminen lienee mahdollista.

 

En nähnyt noissa numeroissa yhtään sellaista numeroa mikä kertoisi rahojen takaisinsaannin olevan mahdollista. Vain tilinumero on oikea numero kun rahasta puhutaan.  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niin epäilen minäkin, ettei kyseessä ole laiton uhkaus.. Tuossa Tatun linkittämässä kohdassa on itseasiassa olennaisinta nyt tummennettu kohta, jotta voidaan puhua laittomasta uhkauksesta.

 

Vähän kyllä eppäilen...

 

7 § (21.4.1995/578)

Laiton uhkaus

 

Joka nostaa aseen toista vastaan tai muulla tavoin uhkaa toista rikoksella sellaisissa olosuhteissa, että uhatulla on perusteltu syy omasta tai toisen puolesta pelätä henkilökohtaisen turvallisuuden tai omaisuuden olevan vakavassa vaarassa, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, laittomasta uhkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No eikös täällä juuri kerätä faktoja nippuun ja löydetä myös muita "kohtalotovereita", jotta olisi joku, jonka kanssa voi sitten tarvittaessa painua poliisin pakeille.

 

Saa sinne yksinkin mennä. Ei kaikkeen kaveria tarvii.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nyt on semmoisia uutisia että olimme ottaneet kirjeitse yhteyttä yritykseen ja saatiin vastaukseksi lomake jonka täyttämällä ja postittamalla lahjakorttien kera saatiin rahat takaisin. Asia on meidän osalta tällä selvä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Asiaa! Näin sen kuuluu mennä. (Kunhan vain nyt sit rahat oikeasti tulevat, eikä "mitkä ihmeen lahjakortit" selittelyjä) Kannattaisiko kirjata kirje ja jotenkin muutenkin verifioida korttien olemassaolo?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Asiaa! Näin sen kuuluu mennä. (Kunhan vain nyt sit rahat oikeasti tulevat, eikä "mitkä ihmeen lahjakortit" selittelyjä) Kannattaisiko kirjata kirje ja jotenkin muutenkin verifioida korttien olemassaolo?

 

Yhdellä esteettömällä todistajalla päästään aika pitkälle ja helppoahan se on napata kortista myös kuva muistoksi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Asiaa! Näin sen kuuluu mennä. (Kunhan vain nyt sit rahat oikeasti tulevat, eikä "mitkä ihmeen lahjakortit" selittelyjä) Kannattaisiko kirjata kirje ja jotenkin muutenkin verifioida korttien olemassaolo?

Niin siis tuostahan sai kuvan et rahat olisi jo palautettu...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Rahat on palautettu.

 

Otettiin kyllä kuvat lahjakorteista ja muusta fyysisestä kirjeenvaihdosta ennen niiden postittamista. Palautuslomakkeessa kysyttiin myös tiliotetta mutta laitettiin vain verkkopankista saatu maksukuitti ja se tuntui riittävän.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Täällä myös yksi asiakas joka ei päässyt lennolle , lähetimme eilen laput takaisin maksua varten !

Kuinkahan monta meitä on ? Onneksi me löysimme tämän ketjun ja tajusimme asian luonteen .

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No joo... Kyllä noita asiakkaan "kyykyttämisiä" tapahtuu aika lailla joka puolella?

 

Minä sain kuukausi sitten Saunalahdelta 1496,94 euron puhelinlaskun yhdeltä kuukaudelta. Heidän virhe sopimusta muutettaessa, eli nettitikusta tuli puhelin ja sen mukaiset tiedonsiirto maksut. Minulta meni kuitenkin noin 4 tuntia aikaa, 3 puhelua ja lopulta henkilökohtainen käynti myymälässä ennen asian selviämistä..

 

Kyllä asiakaspalvelun taso suomessa yleensäkin on aika syvältä...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ihme hyperventtilointia..., kukaan ei ole kuitenkaan kyennyt nousemaan sille tasolle, että mikä voi olla syy ja mitä semmoinen syy vaikuttaa firmassa, joka on yhden henkilön toimintakyvyn varassa..., ja tämä riski on lähes kaikissa suomen tätä lajia markkinoivissa piireissä..., monellakaan ei ole varapilottia käytössään..., laji on niin pieni kaikenkaikkiaan.

Minulla on ollut ilo tuntea tämä kyseinen lentäjä jo lähes 30:tä vuotta, hieno mies..., ja tämän voinevat kaikki, hänen kanssaan asioineet ja lentäneet, ihmiset allekirjoittaa.

Jos ihminen sairastuu, siinämäärin vakavasti, että on täysin toimintakyvytön..., niin soisin hiukan inhimillisyyttä..., kyse ei todellakaan ole kusetuksesta millään asteella..., aivan muusta.

Missä on empatia ylipäätään nykyään..., narsisteja kyllä löytyy..., jokalähtöön

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ihme hyperventtilointia..., kukaan ei ole kuitenkaan kyennyt nousemaan sille tasolle, että mikä voi olla syy ja mitä semmoinen syy vaikuttaa firmassa, joka on yhden henkilön toimintakyvyn varassa..., ja tämä riski on lähes kaikissa suomen tätä lajia markkinoivissa piireissä..., monellakaan ei ole varapilottia käytössään..., laji on niin pieni kaikenkaikkiaan.

Minulla on ollut ilo tuntea tämä kyseinen lentäjä jo lähes 30:tä vuotta, hieno mies..., ja tämän voinevat kaikki, hänen kanssaan asioineet ja lentäneet, ihmiset allekirjoittaa.

Jos ihminen sairastuu, siinämäärin vakavasti, että on täysin toimintakyvytön..., niin soisin hiukan inhimillisyyttä..., kyse ei todellakaan ole kusetuksesta millään asteella..., aivan muusta.

Missä on empatia ylipäätään nykyään..., narsisteja kyllä löytyy..., jokalähtöön

 

Uskon myös että kysymyksessä on vanha konkari ja asiallinen kaveri.Asiallisuus vaan loppui,onko kovin vaikeaa järjästää joku joka edes vastaa kyselyihin.

 

nimimerkki yksityisyrittäjä yli kolmekynmentä vuotta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On vaikeaa..., jos tilanne on riittävän vakava ja koko yrityksen tietotaito on yhden ihmisen varassa..., nythän on kyseessä hyvinkin vaativaa erikoisosaamista.

Peace and Love

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On vaikeaa..., jos tilanne on riittävän vakava ja koko yrityksen tietotaito on yhden ihmisen varassa..., nythän on kyseessä hyvinkin vaativaa erikoisosaamista.

Peace and Love

 

Enhän tiedä montako asiakasta firmalla oli jonossa, luulisi kuitenkin yhden löytyvän tuttavapiiristä joka pystyy puhelinta käyttämään.Soittaisi näille asiakkaille ja kertoisi tilanteen, kyselisi minne rahat voi lähettää.Ei vaadi suurta tietotaitoa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hei!

 

Kyselisin vain, mitä osoitetta olette käyttäneet? Samassa jamassa ollaan lahjakortin kanssa. Sääli, olisi ollut kiva päästä kokeilemaan. Sääli myös jos lentäjän ongelmista johtuen homma lopahtaa. Tällainen jälkipyykki on ikävää, mutta maksetut rahat ovat kuitenkin aika suuria.

 

Terveiset Turust,

 

Lasse Nyberg

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässä omat kokemukseni ko. yrityksen toiminnasta.

 

Kuusihenkisen ryhmämme 2007 keväällä ostetut lahjakortit menivät vanhoiksi 8 eri lentokerran  peruuntumisen takia. Asia meni riitelyksi ko. yrityksen väittäessä, että emme suostuneet ottamaan lentoja vastaan. Haimme tietenkin oikeutta kuluttajariitalautakunnasta, josta tuli yli puolen vuoden odottelun jälkeen nahkapäätös "Lahjakorttien voimassaoloa tulee jatkaa". Meille ei kuitenkaan annettu uusia lentoja, joten  palkkasimme asianajajan. Hänenkään kirjeet ja yhteydenotot eivät auttaneet, vaan lopulta olimme pakotettuja lähettämään haasteen käräjäoikeuteen. Vasta tämän jälkeen, kun oli tosi kyseessä, yritys oli valmis korvaamaan liput ja asianajokulumme ja saimme rahamme lopulta 2010 alkuvuodesta.

 

Perintätoimemme kestivät n. 2 vuotta, johon teillä muilla ei varmasti ole aikaa.  Toimikaa siis nopeasti, ennenkuin firmaa ei ole enää edes olemassa, jotta saisitte omanne takaisin. Aiemmissa viesteissä ollut perintäfirman käyttö vaikuttaisi nopeimmalta tavalta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässä omat kokemukseni ko. yrityksen toiminnasta.

 

Kuusihenkisen ryhmämme 2007 keväällä ostetut lahjakortit menivät vanhoiksi 8 eri lentokerran  peruuntumisen takia. Asia meni riitelyksi ko. yrityksen väittäessä, että emme suostuneet ottamaan lentoja vastaan. Haimme tietenkin oikeutta kuluttajariitalautakunnasta, josta tuli yli puolen vuoden odottelun jälkeen nahkapäätös "Lahjakorttien voimassaoloa tulee jatkaa". Meille ei kuitenkaan annettu uusia lentoja, joten  palkkasimme asianajajan. Hänenkään kirjeet ja yhteydenotot eivät auttaneet, vaan lopulta olimme pakotettuja lähettämään haasteen käräjäoikeuteen. Vasta tämän jälkeen, kun oli tosi kyseessä, yritys oli valmis korvaamaan liput ja asianajokulumme ja saimme rahamme lopulta 2010 alkuvuodesta.

 

Perintätoimemme kestivät n. 2 vuotta, johon teillä muilla ei varmasti ole aikaa.  Toimikaa siis nopeasti, ennenkuin firmaa ei ole enää edes olemassa, jotta saisitte omanne takaisin. Aiemmissa viesteissä ollut perintäfirman käyttö vaikuttaisi nopeimmalta tavalta.

Viimmeistään tästä sinun viestistä voinee päätellä, ettei ko. firmassa ole aivan puhtaat jauhot pussissa. Jos pitää ensin haaste toimittaa ennenkuin tajutaan tilanne...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onko tähän Suomen Kuumailmapallolento-yritykseen liittyviä lahjakorttirahojen palautuksia vielä avoinna, vai ovatko kaikki jo saaneet omansa takaisin?  Yrityshän on kaupparekisterin perusteella lopettanut toimintansa 19.3.2010.

Itselläni löytyi vielä tänään yksi tuttava, jolla on "käyttämätön lahjakortti" tälle yrittäjälle.  Siksi vain kysyn?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään