Guest harriveikko

Purjehtimaan

2 viestiä aiheessa

Olipa elein tosi upee keli,siitä johtuen lähdin purjehtimaan.No aamupäivällä tuuli hiukkasen,eehkä pari metriä sekunnissa,eli tosi pieni tuuli.Purjehdinkin jonkin aikaa ja viimein olin aivan keskellä järveä (Katuma noin viisi pitkä ja kilsan levee).Lakkaskin totaalisesti tuulemasta ja meikä keskellä selkää.No eihän mulla veneessä mitään melaakaan ole,saati muista apuneuvoista.Ei siinä auttanu kun viittoilla vaimolle,että soudappa tuomaan apua.Soutuveneeen perässä jouduin kotirantaan palaamaan,muu ei auttannu.Mutta jos nyt sunnuntaina olis edes hitusen tuulta,ainakin kun kävin rapulla tupakalla,koivun lehdet vähän heilu.Koitetaan vaikka tänään uudestaan.Tossa on kuva veneesstä,tämä ei ole meikäläisen,mutta on samanlainen.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mukavaa puuhaa. Olen joskus hieman vastaavalla pienellä purjeveneellä ajellut heikossa tuulessa, sellaisessa että se vene juuri ja juuri liikkui.

Sitten kaverin kanssa kohellettiin aivan mahdottomasti sellaisella purjeveneellä kuin "Microtross" Siinä oli jo kajuutta vai mikä hytti se on, perämootori ym. Oli aivan uskomatonta kohellusta, meillä jäi mm. masto kuusenlatvaan kiinni jne.

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään