Teemu Hallamaa

Jämi 75v. international airshow 2010 kuvia

223 viestiä aiheessa

Sarjassamme "Turkulaista tilannetajua" :

;D

Sinäkin Tero...  :D

Myönnetään, kiire tuli. En ehtinyt pidentää valotusaikaa:

[ attachment removed / expired ]

;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinäkin Tero...  :D

Myönnetään, kiire tuli. En ehtinyt pidentää valotusaikaa:

;)

Kait sitä minäkin kun kaikki muutkin....  ;D

Mutta hyvä kuvahan siitä tuli kuitenkin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missäs on Gloster Gauntlet -kuvat... ???

Gauntlet ehti jo lähteä kohti Jämiä, mutta joutui radio-ongelmien takia kääntymään takaisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olin aina luullut, että Spits Specialit on kaksitasoisia, mutta tämä taitaa olla joku itse muokattu viritelmä. Mutta experimental-tapahtumassahan tässä oltiinkin...

Pärin, tuon mainion ruostelaisen Spits Special-kuljettajan kaiken kertovan ilmeen myötä haluan kiittää kaikkia teitä kolmea "siipeilijää", sekä tietenkin kaksikkoa Viki ja Sami. Ilman teitä olisi jääneet taas kuvat ottamatta. On ilo ja helppous työskennellä asiansa osaavien ihmisten kanssa. Vilpitön kiitos!!

Kuvia asianosaisille luvassa privaatisti vähän myöhemmin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lienee syytä mainita väärinkäsitysten välttämiseksi, ettei Spitfireä lentänyt Bertil Gerhardt vaan Pär Cederqvist.

Bertil tulee ajamaan Tampereelle sitä toista Bilteman Spittiä jos joku haluaa tavata hänet siellä.

T: Perttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bertil tulee ajamaan Tampereelle sitä toista Bilteman Spittiä jos joku haluaa tavata hänet siellä.

T: Perttu

Toivottavasti Bertil Gerhardt lentää yhtä näyttävästi kuin Pär Cederqvist lensi jämillä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On sellainen jo pinkkinäkin nähty:

http://www.airplane-pictures.net/image8237.html

Kiitokset kaikille upeista kuvista!

-Esa

Täällä pidettyjen SKALA VÄST pohjoismaisten mestaruuskisojen aikaan tuli esille juuri tämmä sama kysymys:pink Spitfire.

Joku joka tiesi valisti meitä muita että" tämä vaalenpunainen väri olisi vaikeammin havaittavissa korkealla lentävänä koneena.

Siis jonkunlainen suojaväri, kuinka monta koneita maalattiin tällälailla sanottiin varmaankin mutta olen sen jo unohtanut.

Kuva todiste on jo linkillä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Janne Kuutti:

Ei aihetta huoleen Bertil on todellakin lentänyt itsensä sisään Spitfirellä se oli hän joka haki koneen DUXFORDISTA ja alusta alkaen hoitanut hommat.Per Cederqvist on  entinen lennonopettaja Ljungbyhedistä lentotunteja

vaikka toisille jakaa, lentänyt kaiken maailman koneilla omistaa TIGER MOTHIN jolla esittää taitolento ohjelman lentonäytöksissä. Vaikea sanoa kumpi ompi parempi kun en vielä ole nähnyt herroja yhtäaikaa ilmassa. Toivottavasti sekin

päivä koittaa.

Tapsa göötanmaalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olin aina luullut, että Spits Specialit on kaksitasoisia, mutta tämä taitaa olla joku itse muokattu viritelmä. Mutta experimental-tapahtumassahan tässä oltiinkin...

Tällaisesta kuvasta pitää kyllä olla niiiiiiiiin kateellinen, että...

Vähän jotain tämän tyylistä toivoin alunperin saavani sieltä nosturista, mutta sitten ne koneet lentikin yllättävän matalalla....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä Terolle muutama kuva lisää Spitistä.  Yksikään kuva ei ole otettu koneen kyydistä, kuten Mikon kuvat.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä Terolle muutama kuva lisää Spitistä.  Yksikään kuva ei ole otettu koneen kyydistä, kuten Mikon kuvat.

Kaksi ekaa, aika mannaa. Liekö perjantailta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäpä vielä parit tilannekuvat  :)

Unelmointia!

ja lisää unelmointia  ;D

Hävittäjä-taidetta nosturista  :)

Kohtisyöksyvä Spitfire!

Jaa viesti