Peter Lord

Saako Kuusamosta 100LL

6 viestiä aiheessa

Aip kertoo että siellä On Neste korttiautomaatti. Olen kuullut että niitä ei olisi enää missään. Tietääkö joku Tarkemmin? Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nesteen automaatit poistuvat vasta syyskuussa. Tankkasin itse tänään Mikkelissä juuri tuollaisesta, eli voisi ARVATA, että Kuusamossakin on.

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja Kajjaanista saa Shell-bensaa jos sattuu saamaan jonkun kunnossapidosta kiinni (notam sanoo että tunnin varoitusaika, meille oli 2 min). Normaalit luottokortit (Visa, MC) käyvät.

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nesteen automaatit poistuvat vasta syyskuussa. Tankkasin itse tänään Mikkelissä juuri tuollaisesta, eli voisi ARVATA, että Kuusamossakin on.

t. Timo

Minunkin saamani tiedon mukaan NESTE pyrkii pitämään automaattinsa toimivina noin tämän vuoden elokuun loppuun. Uutta täyttöä niihin ei kuulemani mukaan kuitenkaan tehdä, jos säiliö tyhjenee ennen sitä. Kannattaa tarkistaa ko. lentopaikan notamit ennen lentoa. Jonkinlainen bensapula kohtaa joka tapauksessa lähiaikoina. Ainakin matkalennot tulevat vaatimaan tarkempaa suunnitelmallisuutta. Jotkut kerhot ovatkin jo järjestelleet oman kenttänsä asiat säiliön osalta kuntoon, mutta kuka siihen säiliöön toimittaa jatkossa bensaa onkin oma kuvionsa. Ihmeen rauhallista on ollut keskustelu asiasta, vai luotetaanko tosiaan siihen SIL:n neuvottelulupaukseen. Siinä pöydässä ei ole helppo olla. Mitä voimmekaan bensan ostajina luvata? Ei ainkaan suurempaa volyymia 100LL:lle. Tai oikeastaan eihän tätä ongelmaa olisikaan, jos tämä touhu ei olisi yhtiöille nappikauppaa.   

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään