Toni Heikkinen

Samsung Galaxy S

27 viestiä aiheessa

Hei! 

Kävin eilen gigantissa ja siellä alettiin esittelemään Samsung Galaxy S puhelinta. Ja kiinnostus heräsi heti siihen. Mahtasikko kenelläkään olla käyttökokemuksia tuosta?

Luin jostain että tämä olisi jopa parempi mitä Applen iPhone?

Eli olisikko ostamisen arvonen. DNA:lta saisi ihan mukavaan hintaan 24kk sopimuksella 17,90€/kk ja siihen kuuluu rajaton netti yhteys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, tuossa käytössä on ollut kyseinen luuri jotain ~2 viikkoa. Itsellä ei ole kokemusta Phonesta, joten on vaikea verrata.

Edellinen puhelin tosin oli Nokia 5800mxp, joten muutos on ollut valtaista. Ei ole mitään moitittavaa kyllä ollut, tosin yleistä lagitustahan noissa kaikissa on ollut.

Tämä varmaan sitten korjaantuu uuden päivityksen jälkeen. Itsellä ei edellinen ole kuitenkaan ollut mitenkään häiritsevää.

Täältä löytyy http://blog.androidsuomi.fi/ arvostelua, ja näytti myös muropaketin http://plaza.fi/muropaketti/uusi-artikkeli-samsung-galaxy-s-android-wave-bada sivulla olevan nyt jotain juttua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja huomatkaa, että huomenna tai ylihuomenna tulee Saunalahdelle Galaxy S -tarjouspaketti, joka sisältää pieneen hintaan liittymän ja puhelimen. Saunalahti ilmoitti, että paketti tulee olemaan Suomen edullisin, joten puhelimen hinnan tulisi olla alle 360 euroa, mikä on DNA:lla puhelimen nykyinen tarjoushinta.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja huomatkaa, että huomenna tai ylihuomenna tulee Saunalahdelle Galaxy S -tarjouspaketti, joka sisältää pieneen hintaan liittymän ja puhelimen. Saunalahti ilmoitti, että paketti tulee olemaan Suomen edullisin, joten puhelimen hinnan tulisi olla alle 360 euroa, mikä on DNA:lla puhelimen nykyinen tarjoushinta.  :)

Tuo 360euroa on aika mielenkiintoinen hinta koska esim. verkkokauppa myy puhelinta 599,- hinnalla ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo 360euroa on aika mielenkiintoinen hinta koska esim. verkkokauppa myy puhelinta 599,- hinnalla ;)

Täällä foorumillakinhan pyörii mainokset (jollet ole blokannut), joissa DNA mainostaa ko. puhelinta tuohon 360 euron hintaan. Saunalahti ilmoitti, että puhelin tulee olemaan markkinoiden edullisin heidän kauttaan, joten alle 360 euron mennään.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällä foorumillakinhan pyörii mainokset (jollet ole blokannut), joissa DNA mainostaa ko. puhelinta tuohon 360 euron hintaan. Saunalahti ilmoitti, että puhelin tulee olemaan markkinoiden edullisin heidän kauttaan, joten alle 360 euron mennään.  ;)

jos saat kytkyttömän/sopimuksettoman 360eurolla tai alle niin osta mullekin yksi. Maksan vaivanpalkkaa 20euroa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todennäköisesti yksi parhaista laitteista, tuo googlesidonnaisuus ärsyttää minua tuossa samalla lailla kuin omenasidonnaisuus ipohnella. Se on syy siihen miksi mulla on winmobile (vaikka ilmeisesti pilalle menee sekin tulevan version myötä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jos saat kytkyttömän/sopimuksettoman 360eurolla tai alle niin osta mullekin yksi. Maksan vaivanpalkkaa 20euroa.

Saunalahdella tuli edellisen megatarjouksen mukana puolen vuoden kytky, joka on mielestäni ihan kestettävä, koska se liittymä mikä mukana tuli oli todella kilpailukykyinen ja edullinen.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole varma tuosta Galaxy S:stä, mutta itsellä kuitenkin Samsungin kosketusnäyttöpuhelin ja hyvin on toiminut. Kaikki on selvää ja helppo tehdä kaikki mitä tarviit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on testailtu muutama tunti Galaxy S:ää. En keksi mitään moitetta tätä laitetta kohtaan. Android market pitää huolen siitä että sovellukset ei pääse loppumaan kesken. Kaikin puolin hyvä puhelin, aluksi vaan vähän vaikea käyttää, mutta siihen oppii.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oottekos te keksineet millä saa USB-massamuistiominaisuuden toimimaan? Ei mene heittämällä mulla ainakaan Vistaan kiinni.

PR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri hain itsekin omani, mutta nuo edellämainitut ongelmat tulivat. Eli Windows 7 kyllä tunnistaa puhelimen, mutta Samsungin Kies -softa ei tunnista. Ajurit asensin, mutta sekään ei auttanut... mikäköhän eteen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mua ei se Kies niinkään kiinnosta (mm. koska kaikki yhteystiedot synkkaantuivat Facebookista ja G-mailista kun sain heitettyä luurin omaan Wlaniin - ensin piti etsiä vehkeen syövereistä sen mac-osoite kun olen salannut koti-wlanin korttikohtaiseksi).

Sen sijaan kiinnostais kovasti saada tungettua luuriin muutama sata biisiä ja kuviakin hieman. Eli pitäis päästä wintoosasta käsin käsiksi siihen sisäiseen sd-korttiin, lisäkorttia mulla ei vielä olekaan.

PR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pääsee siihen käsiksi melko helposti. Ite opin sen just vähän aikaa sitten. Eli kun puhelin on yhistetty koneeseen USB:llä niin siinä puhelimen näytöllä on "yläpalkki" joka saadaan vetäsemällä vetäsemällä aukeamaan. Siinä tulee sitten siinä pitäs lukea että USB yhdistetty ja kun sitä painaa ni sitten otetaan se tiedostojen siirto mahdollisuus käyttöön.

Olisi varmaan ollu helpompikin tapa selittää mutta jospa ymmärsitte kuitenkin että mitä tarkotan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pääsee siihen käsiksi melko helposti. Ite opin sen just vähän aikaa sitten. Eli kun puhelin on yhistetty koneeseen USB:llä niin siinä puhelimen näytöllä on "yläpalkki" joka saadaan vetäsemällä vetäsemällä aukeamaan. Siinä tulee sitten siinä pitäs lukea että USB yhdistetty ja kun sitä painaa ni sitten otetaan se tiedostojen siirto mahdollisuus käyttöön.

Olisi varmaan ollu helpompikin tapa selittää mutta jospa ymmärsitte kuitenkin että mitä tarkotan.

Ai jaa joo. Eli sama yläpalkki joka näyttää esim. ladatut appsit ja saapuneet g-mailviestit ym.?

No mut kumma juttu; juuri asensin Kies:in, ja nyt yhtäkkiä wintoosa tunnistaakin Galaxyn ihan resurssienhallinnan kautta. Hmm, pääasia että toimii.

PR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ku puhelinta oon käytelly muutaman päivän niin olen huomannu sen että akku ei kestä kun korkeintaan päivän. Mahtaakohan saada mistään tähän vähän pitempi kestosta akkua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ku puhelinta oon käytelly muutaman päivän niin olen huomannu sen että akku ei kestä kun korkeintaan päivän.

Onko eka "älypuhelin"..?

Missään näissä uusissa hienoissa vehkeissä akunkestot eivät ole kovin kummoisia. Siitä riippuen että mitä ominaisuuksia on päällä, kuinka paljon räpläät sitä jne, on akunkestot yleensä 0.5 - 3 päivän luokkaa. (Ja alkuvaiheessa kun vielä kaikki mahdollisen tingelitangelit on päällä ja puhelimella leikkii kokoajan tuntuu akkukesto entistäkin lyhyemmältä kuin sitten normaalissa käytössä)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ku puhelinta oon käytelly muutaman päivän niin olen huomannu sen että akku ei kestä kun korkeintaan päivän. Mahtaakohan saada mistään tähän vähän pitempi kestosta akkua.

Minä kun luulin että tuo HTC on akkusyöppö. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ensimmäinen on. Kyllähän tässä on tullu räpläiltyä melko paljon sitä.

Ja Elias, mikä HTC sulla on?

HD2, akku kestää normikäytössä noin 2 päivää, joskus pidempään, joskus loppuu aikaisemmin käytöstä tietysti riippuen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään