Guest Athlonisti

Mikä näytönohjain teillä NYT on?

29 viestiä aiheessa

Mulla on tämä.

[ Attachment removed / expired ]

Juu'u! Hommasin just eilen.

Tässä on 3Dmark 2001SE:n tulos

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Radeon 9800 Pro. Ja tulee päälle 20000 tuosta 3dmark01SE:sta. Tosin kortti on kellotettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko noille Club 3D korteille mitään uudempia ajureita ilmestynyt (esim. 9600 sarjalle)? Ja miltä sivulta tarkemmin niitä imuroisi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://www.ati.com/.Täältä Ati Radeon ajurit kaikille Radeon korteille riippumatta

valmistajasta.Viimeisin virallinen versio Cat 4.9.Kortin valmistajan ajureita ei

juurikaan kannata metsästää,ne on aina vanhemmat.

Asennuksessa vähintään vanhojen ajureiden poisto lisää- poista-

sovelluksen kautta.Tämä on turvallinen Atin suosittelema tapa.Kokemuksen

karttuessa voi vanhojen ajureiden siivousta parantaa esim Driver Cleaner 3.3.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Connect 3D:n kortti. Siinä on vaan semmonen huono homma, että nuita kortteja ei ole valmistettu aikoihin piirien huonon saatavuuden vuoksi. :( hmmm ??? ::) -> -> ;D

Se, joka kekkaa, ni saa multa 2 karmaa ;);D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Connect 3D:n kortti. Siinä on vaan semmonen huono homma, että nuita kortteja ei ole valmistettu aikoihin piirien huonon saatavuuden vuoksi. :( hmmm ??? ::) -> -> ;D

Se, joka kekkaa, ni saa multa 2 karmaa ;);D

9800 SE?

Omani on radeon 7200

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei oo 9800Se

Katoppa Hannu tuonne tämän treadin alkuun.

Eikö kukaan edelleenkään kekkaa tuota mun viestin todellista viestiä? 2 karmaaki ois tarjolla.

;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei! Kukaan ei ilmeisesti kekkaa. Muuten, kannattaa ostaa Connect 3D Radeon X800 Pro VIVO.

Kahtokaapa tämä linkki.

http://www.soneraplaza.fi/tietokoneet/artikkeli/0,2998,h-9095_a-243024,00.html

Nyt se, joka kekkaa ekana, saa karmaa, mutta minun on pakko valitettavasti vähentää karmaa yhteen. :(;D ;D

Onnistu hyvin ja toimii hyvin!! ;)

No niin siitä vaan kaikki purkamaan ja kolvaamaan uutta näytönohjainta muutaman lisäframen toivossa ;)

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teemu, tuohan on wanha juttu. Tiesin tuosta jo kesällä. Itselläni on Sapphiren X800PRO ViVo jonka saa modattua X800XT PE:ksi. Mutta siihen en rupea, koska aion kuitenkin pitää tämän tällasenaan vielä 5kk jonka jälkeen ostan jo uutta tekniikkaa. takuutakin jää vielä jäljelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei se nyt niin vanha ole. Itse huomasin sen ainakin vasta muutama päivä sitten. :)

Kyllä siinä sievoisen summan säästi...

Se taas sitte, mitä uusi tekniikka vaatii, ni on ihan toinen juttu.

Kun aletaan hommaamaan PCI-express -korttia esimerkiksi, ni se vaatii tietysti uuden emon ja voi olla, että se emo vaatii vähintään 400 Mhz muistit, joten se on aika iso ja varmaan kallis askel.... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei! Kukaan ei ilmeisesti kekkaa. Muuten, kannattaa ostaa Connect 3D Radeon X800 Pro VIVO.

Kahtokaapa tämä linkki.

Ei mitään uutta taivaan alla.

Samanlainen ilmestys ihtelläkin. Tosin kuulunut, jotta joillakuilla olisi ongelmia VIVO -> PE muutoksissa. Lähinnäkin koska kellot nousevat kuitenkin 100MHz, niin jotain kaatumisia tai grafiikkavirheitä on ilmentynyt.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös nuo x800 ja nämä geforce FX6000 sun muut tarvitse virtansa virtalähteestä...minulla vaan on auki että riittääkö siihen ihan perus 230v virtalähde

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

minulla vaan on auki että riittääkö siihen ihan perus 230v virtalähde

Mistäs ajattelit isommat voltit vetää? ;) Joo kyllähän sen 230v on vähän pakko riittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään