Lauri Sodervall

FSX pyörimään sulavasti - komponenttien päivitystä?

5 viestiä aiheessa

Tulee lennettyä paljon Level-D:llä tuolla Pohjois Amerikan suunnilla, lähinnä isoilla kentillä ja tahtoo aina laskussa ja nousussa mennä diashowksi, varsinkin jos on pilvistä ja sattuu olemaan ruuhka-aikaa. Mikä kiikastaa? Mikä on pullonkaula?

Asetuksista sceneryt on noin.50% ja AI 50%, Nykyisen myllyn speksit.

Intel i7 860 - kellotettu 3.6 GHz

Ati HD 5870 1G Ati overdrivellä kellotettu "täysille".

Muistia on sen 8G

Vai onko se vaan hyväksyttävä että on prosessorin vaihto edessä? i7 860-> i7 980 ? Siinä joutuun vaan samalla emolevynkin vaihtamaan. FPSlimiterin käyttö on myös käynyt mielessä, mutten ole sitä mistään löytänyt.

Kaikki ideat otetaan vastaan, kiitos jo etukäteen.

T.Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Tuo 980X on varmasti hyvä valinta, mutta "huonommallakin" pärjää. Mulla on i7 920 kellotettuna 4.20GHz , 5870 Vapor-x OC ja muistia 6 Gb ja FSX pyörii aika kivasti. Liikenne 50 % ja muut säädöt tapissa. Tokihan esim JFK:lla ruuhka aikana nykii, mutta muuten todella sulavaa.

Suosittelen prossua vaihtoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Tuo 980X on varmasti hyvä valinta, mutta "huonommallakin" pärjää. Mulla on i7 920 kellotettuna 4.20GHz , 5870 Vapor-x OC ja muistia 6 Gb ja FSX pyörii aika kivasti. Liikenne 50 % ja muut säädöt tapissa. Tokihan esim JFK:lla ruuhka aikana nykii, mutta muuten todella sulavaa.

Suosittelen prossua vaihtoon.

En ole kyllä koittanut 860 kellottaa tuosta 3.6:ta enempää, mutta tiedä sitten olisiko sillä nyt niin merkitystä. Harmi vaan että 920< on eri "alustalle" niin joutuu emolevynkin vaihtamaan, mutta pidetään mielessä.

Itse sain tuolla FPSlimiterillä noin  20-80 % parempia FPS:sejä. Mites onko FSX.cfg tweakattu? Tuolta löytyy vinkkejä siihen -----> http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,82888.0.html

Joo kokeilin tweakattua mutta merkittävää FPS:n muutosta en oikeen huomannut. Isoin framesyöppö AI:n lisäksi vaikuttaisi olevan nuo REXin pilvet, kokeillaan tässä tiputella vähän niitä asetuksia.

Joo tuo FPSlimitteri on kyllä jännä ohjelma. Ennen nVidian korteilla vaikutusta todella paljon ja nyt Atilla ei mitään. FSX.cfg tweakitkin sai unohtaa.  :-\

Itse olen myös saman huomannut. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään