Markus Mäkelä

throttlen axis epästabiilisuus

5 viestiä aiheessa

Taas tällaista. Juuri kun luuli saavansa hommat kondikseen, taas tulee uusia ongelmia. Tämä sama kuvio on toistunut nyt yli 10 vuotta. Jos ei herjaa rauta, niin herjaa softa ja taas toistapäin. Niin turhauttavaa!

Siis, yht'äkkiä alkoi throttle epästabiiliksi. Ennen toimi välillä moitteetta.

Koko liikealueella 16383-0 ongelmia on tietyillä kohdin. Tämä aiheuttaa sen, että bussin thrust lever gatet hyppii ja pomppii detentistä toiseen.

Nyt en jaksa enempää, menen maate!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Potikka hajoamassa? Varsin tuttu tilanne vanhoista kaasukahvoista ja ei siinä lopulta auttanut muu kuin uuden ostaminen. (Taito ja halu vaihtaa potikka itse oli aika nolla.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saitek Pro throttle.  Taidan ensiksi kuitenkin avata ja katsoa sisuksiin, nimittäin olen saattanut nykäistä johdosta

kontatessa koneen uumenissa. Tai sittn on potikka sökö.  Tässä Saitekissa on kolme axista.  Keskimmäistä en ole

käyttänyt kertaakaan.  Vasemmanpuolista n. 98% ja oikeanpuolista 2% ajasta. Kuitenkin vas. ja oikea käyttäytyvät

samalla tavalla???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näissä saitekeissa on kyllä käytetty umpisurkeita potikoita  >:(. Mulla on kaikissa kolmessa vivuissa sama ongelma. Hyvällä onnella korjaantuu kalibroimalla, mutta tod. näk. siellä on vaan jokin osa kulunut puhki. Netistä joskus kun googletin niin luin, että noita on saatu (väliaikaisesti) toimimaan töhnän puhdistamisella potikoiden väliköistä.

Sami

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään