Taneli Äikäs

Jämi Fly In & International Airshow - talkoolaisille..

7 viestiä aiheessa

Moron otsikossa mainituille, en edes muista kaikkia.

Laittakaapa kalenteriin 11.9.2010, paikka EFJM tai lähimaasto, talo tarjoo ruuan, juoman, saunat, majapaikan (makuupussi mukaan) ja kun te kaikki tuutte paikalle on hyvä seurakin taattu  ;D

Lisätietoja myöhemmin.

Taneli Äikäs, pj.

Jämin Ilmailijat ry

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, hommat etenee.

Otsikossa mainitut henkilöt, kokoontuminen Lomahotelli Jämille os. Jämintie 659, 38800 Jämijärvi la 11.9.2010 klo 19 mennessä. Noin klo 19.15 lähtee kuljetus eteenpäin kohti lopullista määränpäätä, missä ei ruokaa tahi juomaa pidä puuttuman. Ja ettei näin vahingossakaan kävisi pyydän ilmoittautumisia minulle joko yksityisviestillä tai s-postiin taneliaikas ät gmail.com ti 6.9.2010 mennessä. Ollaan ulkosalla, joten pukeutukaa lämpimästi. Ja minähän en pyyhkeitä jakele joten saunareppuun oma mukaan. Paikan päällä voi myös majoittua, makuupussilla pärjää mainiosti.

Kutsu koskee luonnollisesti myös talkoohengessä lentäneitä/pudonneita tms. näytösesiintyjiä.

Tervetuloa,

Jämin Ilmailijat ry

Taneli Äikäs

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaan vielä ylös..  :) juomaa piisaa mattimyöhäisillekin, haen makkaraa varuiks vaikka ei tuon ruuankaan pitäis kesken loppua.. esiintyjät & talkooväki, tulkaahan bileisiin  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs mies sä Taneli oikein oot, kun hoidat kaikki asiat tyylillä...?  :thmbup:

Tua noin... Tähän on pakko kommentoida:

Tämä fly in & näytös on liikaa henkilöitynyt minuun, mutta tosiasia on, että ilman Kaipaisen Riikaa, Aaltosen Ismoa, Tolosen Aria, Lehteisen Jukkaa, Lehdon Mikkoa, Salmen Pekkaa, Hinkan Tommia, Maliniemen Mikkoa, Perusvirran Karia, Mustosen Harria, Saxenin Joukoa, Räihän Hannaa, Männikön Jaria, Mecklinin Kaita, Hannamaria & Sariannaa, Hallamaan Teemua, Seppäsen Jannea, Nikkasen Ramia, Saariston Penaa, Mäkelän Petriä, Soinin Sirpaa, Luomahaaran Sannia, Nikkilän Kaisaa, Rintasen Markoa, Lehtovirran Petriä, Klemettisen Juhaa, Kontion Samia, Kääriäisen Panua, Laurisen Jannea, Hietakarin Teemua, Tuokon Villeä, Talvion Karia, Sillanmäen Jormaa, Anttilan Veliä, Vormiston Markoa, Sirenin Timoa, Lehtosen Kimmoa, Hietapakan Päiviä, Nikulaisen Samia, Oksasen Harria, Suomen Aria, Rintalan Anttonia, Laurin Juhania, Zahnin Chrisiä, Kutvosen Aria, Reinikan Juhaa, Palosen Mikaa, Luukkasen Nikkeä, Väyrysen Satua & Sallaa, Keskisen Veli-Mattia, Nummelan Saria, Grundströmin Tomia, Mattilan Pirkkaa, Laukkasen Jounia, Brusin Kallea, Luomahaaran Artoa, Lumeksen Olavia, Lehdon Ramia, Kulmalan Masaa, Naakan Viiviä, Mäkelän Ilkkaa, Luukkasen Mikkoa, Juutilaisen Jukkaa, Sälgmarkin Ollea, Saikkosen Samia.. jne. jne. ei tämän(kään) vuoden fly inniä olis syntynyt..

Nää tyypit + joku 60 muuta jonka nimee en ny muistanut teki sen, ja tekee ens vuonnakin. Ja sitä me juhlitaan tulevana viikonloppuna, olan takaa ja ansaitusti  :thmbup:

Mä oon vaan mä.

-taneli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nää tyypit + joku 60 muuta jonka nimee en ny muistanut teki sen, ja tekee ens vuonnakin.

Mä oon vaan mä.

-taneli

Niin tekeekin. Ensivuonna taas.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tua noin... Tähän on pakko kommentoida:

Tämä fly in & näytös on liikaa henkilöitynyt minuun, mutta tosiasia on, että ilman Kaipaisen Riikaa, Aaltosen Ismoa, Tolosen Aria, Lehteisen Jukkaa, Lehdon Mikkoa, Salmen Pekkaa, Hinkan Tommia, Maliniemen Mikkoa, Perusvirran Karia, Mustosen Harria, Saxenin Joukoa, Räihän Hannaa, Männikön Jaria, Mecklinin Kaita, Hannamaria & Sariannaa, Hallamaan Teemua, Seppäsen Jannea, Nikkasen Ramia, Saariston Penaa, Mäkelän Petriä, Soinin Sirpaa, Luomahaaran Sannia, Nikkilän Kaisaa, Rintasen Markoa, Lehtovirran Petriä, Klemettisen Juhaa, Kontion Samia, Kääriäisen Panua, Laurisen Jannea, Hietakarin Teemua, Tuokon Villeä, Talvion Karia, Sillanmäen Jormaa, Anttilan Veliä, Vormiston Markoa, Sirenin Timoa, Lehtosen Kimmoa, Hietapakan Päiviä, Nikulaisen Samia, Oksasen Harria, Suomen Aria, Rintalan Anttonia, Laurin Juhania, Zahnin Chrisiä, Kutvosen Aria, Reinikan Juhaa, Palosen Mikaa, Luukkasen Nikkeä, Väyrysen Satua & Sallaa, Keskisen Veli-Mattia, Nummelan Saria, Grundströmin Tomia, Mattilan Pirkkaa, Laukkasen Jounia, Brusin Kallea, Luomahaaran Artoa, Lumeksen Olavia, Lehdon Ramia, Kulmalan Masaa, Naakan Viiviä, Mäkelän Ilkkaa, Luukkasen Mikkoa, Juutilaisen Jukkaa, Sälgmarkin Ollea, Saikkosen Samia.. jne. jne. ei tämän(kään) vuoden fly inniä olis syntynyt..

Nää tyypit + joku 60 muuta jonka nimee en ny muistanut teki sen, ja tekee ens vuonnakin. Ja sitä me juhlitaan tulevana viikonloppuna, olan takaa ja ansaitusti  :thmbup:

Mä oon vaan mä.

-taneli

Ollekin on ehtinyt laittaa lusikkansa soppaan.   :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään