Ville Kokkonen

Selainko temppuilee?

13 viestiä aiheessa

Kuva on vähän epäselvä, mutta temppuileeko selain vai mikä on, kun "Arvaa paikka" ja "Kun koira puree" threadien välinen harmaa viiva puuttuu? Saman olen huomannut myös muilla foorumeilla, eli vika on täällä päässä. Vai voisiko olla näyttiksen ajurit? Minusta tämä vika ilmaantui sen jälkeen kun Visva taas päivitteli itseään oltuaan pitkään loman ajan kiinni.. Yhteensopivuusnäkymä on päällä, mutta ei auta.

[ attachment removed / expired ]

T: Ville

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tekstin zoomi takaisin normaaliin:   CTRL+0

:-[ Wuhuu, ihmettelinkin miksi maailma näytti netin välityksellä niin pieneltä ja tihruiselta!

Kiitos Sami, ongelmani ratkaisuun meni 1 min 25 sek. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tuo mikään bugi ollut, vaan zoomi liian kaukana.

Tietenkin voi ajatella, että zoomi on selaimen ominaisuus ja kun sitä kerran voi käyttää, niin sen pitäisi toimia... Eli joko firefox tai SMF bugaa kun zoomi ei toimi oikein.

Edit: Itse en tiedä, luultavasti firefox koska itsellä cchromella toimii ihan okei tuo samainen näkymä ja sivu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanokaa tälle tyhmälle miten tiedätte että tuo selain on firefox eikä IE, Chrome, Opera tmv? :-[

Arvailua, toivottavasti. Sillä selain on IE :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näköjään tosiaankin IE ongelma, sillä testasin äsken IE vert. Chromeen 1 kertaa ulos zoomattuna niin IE:llä tuli tosiaan tuota aloituksen ongelmaa, mutta chromella ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipas Foorumista kerrankin apua! Minulla oli Chrome seonnut ja kuvat sekä tuo yläbanneri olivat pienentyneet lähes olemattomiin. IE näytti sen sijaan kaikki oikein ja pääsin tekemään yhden haun, josta sitten löytyi tämä cntrl+0. HIENOA! Ihmettelen vaan, että tuo zoomi-ongelma ei näkynyt muualla? Saati että mikä on se näppäinyhdistelmä, jolla se on mennyt sekaisin???

Edit: Guukkeli löysikin vastauksen eli cntrl + ja cntrl -. Vahingossa kun painaa niin onpa siinä ihmettelemistä jos ei tästä kummajaisesta ole perillä. Kokeilin tuota miinusta ja olin näköjään painanut sitä viisi kertaa???? En osaa kuvitella, missä tilanteessa???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edit: Guukkeli löysikin vastauksen eli cntrl + ja cntrl -. Vahingossa kun painaa niin onpa siinä ihmettelemistä jos ei tästä kummajaisesta ole perillä. Kokeilin tuota miinusta ja olin näköjään painanut sitä viisi kertaa???? En osaa kuvitella, missä tilanteessa???

Et välttämättä missään tilanteessa. Saman saa tehtyä kun painat CTRL-näppäimen pohjaan ja pyörittelet hiiren rullaa... Todennäköisemmin se tulee tehtyä vahingossa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et välttämättä missään tilanteessa. Saman saa tehtyä kun painat CTRL-näppäimen pohjaan ja pyörittelet hiiren rullaa... Todennäköisemmin se tulee tehtyä vahingossa...

Johan on Gatesin pojat rakentaneet varsinaisen ansan. Ja tuo on vain yksi muiden joukossa! Itse toteuttaisin nuo jipot siten, että ne saa asetuksista päälle sen jälkeen kun on asian tiedostanut ja ymmärtänyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Johan on Gatesin pojat rakentaneet varsinaisen ansan. Ja tuo on vain yksi muiden joukossa! Itse toteuttaisin nuo jipot siten, että ne saa asetuksista päälle sen jälkeen kun on asian tiedostanut ja ymmärtänyt.

Ei tuolle ole mitään tekemistä Gatesin poikien kanssa. Tai en mene vannomaan etteikö ominaisuus voisi olla alkujaan IE:stä lähtöisin, mutta suurin osa innovaatioista on tullut ihan muualta. Joka tapauksessa tuota tukevat kaikki olennaiset selaimet ja monet muut ohjelmat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään