Jouni Haimi

Kilometrikorvaukset

29 viestiä aiheessa

Tässä ratkaisu:

Dataa keräävä GPS mokkula maksaa 35euroa. Data fileä vastaan saa kilometrikorvaukset, kyseinen tiedosto lähetään myös verottajalle.

Työnantaja tulee varmasti mokkulan hankinnassa vastaan kun näkee samalla onko työläinen oikeasti oikeutettu kokopäivärahaan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nooo, ei kyl ihan aina täällä Stadin ydinkeskustassa duunaavalle. Joukkoliikennevälineessä voi jopa tehdä sitä leipätyötä ;)

Hyvä huomio silti, etteivät kilometrikorvaukset kuulu koti-työ-koti-matkailuun.

Joo, mä olen joutunut tuota kuviota tekemään Espoossa ja siellä ei sitten ihan niin helposti asiakkaalle mentykään julkisilla.

Stadissakin nuo  matkat kun tekee julkisilla, niin harvoin pääsee vaihtamatta perille ja jos yksi väli menee sen 15 min, niin eipä siinä ajassa paljoa ehdi konetta availemaan ja keskittymään työntekoon.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... näkee samalla onko työläinen oikeasti oikeutettu kokopäivärahaan ;)

Yleensä matkalaskujen käsittelijät on hengenheimolaisia Tuntemattoman sotilaan rättivaraston vääpelille... päivärahaoikeutukset kyllä kaivetaan esiin vaikka millä keinolla. Tuollainen GPS-mokkulasysteemi tappaisi kaiken luovan salapoliisityön heidän hommistaan :)

... mutta asiasta...

Olen itse käyttänyt jo pitkään oman GPS:äni tarjoamaa lokisysteemiä... kun olen työreissussa ajan aina navigaattori päällä ja navigaattori kirjaa lokiin lähtöpaikan, määränpään, matkan ja ajat. Sitten aika-ajoin puran lokin excel-fileeksi ja kirjoittelen läjän matkalaskuja lokin perusteella... ei tarvitse arpoa ja ihmetellä mitään kun kaikki on valmiina taulukossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yleensä matkalaskujen käsittelijät on hengenheimolaisia Tuntemattoman sotilaan rättivaraston vääpelille... päivärahaoikeutukset kyllä kaivetaan esiin vaikka millä keinolla. Tuollainen GPS-mokkulasysteemi tappaisi kaiken luovan salapoliisityön heidän hommistaan :)

Käy kuten markka aikana eräälle ex-työkaverille.

Palkka vääpeli: "Ei kukaan tarvi kerralla 50000mk, loput tulee seuraavassa tilissä".

palkollinen: "maksatko vai soitatko luottokuntaan ja selität miksi en voi maksaa 30000mk hotellilaskua"  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään