Guest petu95

Akku kuluu nopeasti

4 viestiä aiheessa

Moi,

Minulla on Nokia 5530XM puhelin, ostettu 11/2009. Olen huomannut viime päivinä akun kuluvan todella nopeasti. Esim kun eilen illalla n. Klo 22-23 latasin akun täyteen, tänään oli jossain viiden aikoihin illalla akun 7 palkista jäljellä enää 2. En tänään ole tehnyt puhelimella muuta kuin katsonu kelloa pari kertaa. Mistäköhän johtuu tämä akun nopeasti kuluminen? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Minulla on Nokia 5530XM puhelin, ostettu 11/2009. Olen huomannut viime päivinä akun kuluvan todella nopeasti. Esim kun eilen illalla n. Klo 22-23 latasin akun täyteen, tänään oli jossain viiden aikoihin illalla akun 7 palkista jäljellä enää 2. En tänään ole tehnyt puhelimella muuta kuin katsonu kelloa pari kertaa. Mistäköhän johtuu tämä akun nopeasti kuluminen? ???

Tervicko!

WLAN-haku ja bluetooth ovat yksiä ***keleitä akun keston lyhentäjiä. Tosin meikäläisellä bt on pakko olla päällä. Omasta E71:stä meni akku tosi nopsaan, jos wlan-haun jätti päälle. Kannattaa pitää vain tarvittaessa päällä (tosin nyt en tunne ko. puhelimen ominaisuusrepertuaaria).

P.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nokia.. Onkos tuo 5530 Symbian?

No oli tai ei niin olethan jo kokeillut sitä tavallisinta korjaustapaa, eli off-on? Vielä parempi jos otat vaikka akunkin hetkeksi irti, mikäli se on helposti irroitettavissa. Jos ei sillä parane niin sitten puhelimessa voisikin olla jotain ihan oikeaa ongelmaa. Enimmäkseen epäilen kuitenkin merkkiä ja siihen ongelmaan tuo yllämainittu auttaa melkein aina ;D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi taas,

Taisi tuo akun irrottaminen auttaa kun nyt tänään akusta ei ole kulunut eilisen latauksen jälkeen palkkiakaan, vaikka olen hetken surhvannut netissäkin puhelimella.  :thmbup: Kiitos Matille ja Pasi avusta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään