Juha-Matti Lavonen

Lufthansan Airbus A380 Helsinkiin 15.9.2010

232 viestiä aiheessa

Mutta mitäs jos tulee lehdissäkin povattu Suur Myrsky, tuhannet mökit vaarassa ja A380 käy kääntymässä Keilaniemen nurkalla ja toteaa, että ei tonne jaksa mennä tuulten riepoteltavaksi.  :P

No eihän se nyt vielä mitään jos vähän tuulee. Mutta +4 ja tihkusade vasta olisikin jo ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No eihän se nyt vielä mitään jos vähän tuulee. Mutta +4 ja tihkusade vasta olisikin jo ;D

No ei sitä tiie millanen keli sitä sieltä tulla tupsahtaa. Meidän tuurilla 100m näkyvyys ja supersumu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sun kuvaajantaidoista en sano mitään, mutta itse olen ottanut ko. paikasta satoja onnistuneita kuvia.

Jos mun vinkit ei kelpaa, kertonet mistä kohtaa aidan ulkopuolelta aiot itse koneen kuvata?

Juha

niin niistä ATR:stä siinä ständeillä 10 ja <  tai sitten jotain ilmailukuvia :laugh:

Kuvaus paikat näkee sitten kunhan se nyt ensin on tulossa ja lasku baana on tiedossa ja ennenkaikkea keli on riittävä että edes jaksaa vaivautua ;) LOL

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin koneen edessä on 10 ATR:ää ja 7 lampputolppaa, hyvät on vinkit :thmbdn:

Kyllähän sun Teron pitäis tietää että koten sillalta pystyy kiitotielle kuvaamaan vaikka AN-225:n ilman tolppia ja ATR:ä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän sun Teron pitäis tietää että koten sillalta pystyy kiitotielle kuvaamaan vaikka AN-225:n ilman tolppia ja ATR:ä.

Ja näinhän on myös tehty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toki!

mutta pistä ihmeessä 225:sta kuvia esille

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosispotteri lintsaa. :D

Vika tunti koulusta pois ja kohti Helsinkiä  ;D Ei tämä kuitenkaa iha lintsaamista kun luvalla pääsee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli tässä vaiheessa ollaan yli puoli tuntia myöhässä aikataulusta.

Jaaaaha, no toivotaan että pieni delay tekisi hyvää sään kannalta. Nyt lähinnä surettaa tuo keli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaaaaha, no toivotaan että pieni delay tekisi hyvää sään kannalta. Nyt lähinnä surettaa tuo keli.

TAFfin mukaan taitaa valaan vierailu osua vähiten shittiin väliin :-[:thmbup::
EFHK 150538Z 1506/1606 16013KT 6000 -RA FEW004 BKN009 TEMPO 1506/1508 3000 DZ BKN004 BECMG 1508/1510 9999 BKN012 TEMPO 1511/1514 BKN015 TEMPO 1515/1519 4000 RA BKN005

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vika tunti koulusta pois ja kohti Helsinkiä  ;D Ei tämä kuitenkaa iha lintsaamista kun luvalla pääsee.

Heh, itse eilen bussilla enon luo tänne Vantaalle. Kohta pyörähtämään lentoasemalle ja sitten iltapäivällä uusi turnée. Opettajalla oli kyllä naurussa pitelemistä, kun havainnollistin poissaolon syyn. ;D

Kim

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään