Guest zikaduu

Messenger sekoilee?

21 viestiä aiheessa

Ovatkos muut MSN Messengeriä käyttävät törmänneet seuraavanlaiseen ongelmaan tänään?

Tiedostojen vastaanotto ja lähetys on todella hidasta ja yleensä lähetys keskeytyy aikakatkaisun vuoksi. Mese myöskin on kirjautunut kaksi kertaa ulos itsekseen...

Ajattelin vaan kysyä, että onko teillä myös ongelmia, vai onko tää yksin mun ongelma ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ovatkos muut MSN Messengeriä käyttävät törmänneet seuraavanlaiseen ongelmaan tänään?

Tiedostojen vastaanotto ja lähetys on todella hidasta ja yleensä lähetys keskeytyy aikakatkaisun vuoksi. Mese myöskin on kirjautunut kaksi kertaa ulos itsekseen...

Ajattelin vaan kysyä, että onko teillä myös ongelmia, vai onko tää yksin mun ongelma ;)

Ei ainakaan minulla ole ollut ongelmia mesen kanssa. Hyvin on toiminut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Semmosta ongelmaa on ollut että tiedostot eivät mene kuin n. 10 kt/s aivan tuohon parin kilometrin päähän puolimegaisella yhteydellä, lisäksi äänitoimintoa en ole saanut toimimaan.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Semmosta ongelmaa on ollut että tiedostot eivät mene kuin n. 10 kt/s aivan tuohon parin kilometrin päähän puolimegaisella yhteydellä, lisäksi äänitoimintoa en ole saanut toimimaan.

Hannu

Juuri sama ongelma minulla!

No, kai se menee ohi.. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli sama ongelma Welho liittymällä, ei ole enää, kun vaihdoin liittymää. Ja tiedostoja yritin lähettää puolen metrin päähän ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Messenger tosin on muutenkin ollut erityisen hidas tiedostojen siirrossa(kin) verrattuna muihin vastaaviin ohjelmiin samalla yhteydellä. MS ei ole koskaan loistanut kaistankäytön tehokkuudessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Messenger tosin on muutenkin ollut erityisen hidas tiedostojen siirrossa(kin) verrattuna muihin vastaaviin ohjelmiin samalla yhteydellä. MS ei ole koskaan loistanut kaistankäytön tehokkuudessa.

Mikä tuo Messenger oikein on? Onko siitä mitään hyötyä FS:n suhteen? Hidastaako tietokonetta? Joutaako poistaa? Jos joutaa, miten?

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä tuo Messenger oikein on? Onko siitä mitään hyötyä FS:n suhteen? Hidastaako tietokonetta? Joutaako poistaa? Jos joutaa, miten?

Windowsin onlinekommunikointiohjelma. Ihan näppärä sinänsä, sillä voi vaikka etänä näyttää miten jotain ohjelmaa käytetään, piirtää samaan kuvaan muualla olevan ihmisen kanssa, käydä videoneuvotteluja yms. Ei sen poistamisesta mainittavasti hyödy. Prosessoritehoja se ei taustalla ollessaan syö, muistia tietty vähän ja koneen käynnistysaikaan tekee ehkä sekunnin lisää. Voithan kokeilla, se lähtee ohjauspaneelin Lisää/poista sovellus -toiminnon Lisää/poista Windowsin osia -osasta ruksin poistamalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Auria kotikaistalla ja monella muullakin liittymällä, itse msn tai windows messenger lähettää tiedostoja hitaasti. Kokeilin linuxin puolella amsn:llä ja lähetti sen mitä kaista antaa myöden

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän sitä tuppaa välillä onkelmaa esinntymään.

Kirjautuu itsekseen ulos toisinaan ja latausaika on älyttömän pitkä varsinkin äänitiedostoilla. Puhekeskustelu toimii mutta joskus ääni muuttuu pätkiväksi ja kaikuvaksi (palomuuri vaikuttaa) :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yksi syy messengerin hitauteen on windowsin oma palomuuri (XP). Uuden servicepakin myötä ongelma häviää ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kummallisia vehkeitä nämä ;)

Tänään tiedonsiirto taas toimi, mutta puhekeskustelu ei...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On ehkä myös aihetta mainita, että messengerin (niin kuin muidenkin vastaavien ohjelmien) avulla troijalaiset ym virukset leviävät helposti, jos ei ole kunnon virusohjelmaa. Ei sillä, että messenger olisi erityisen herkkä "imuroimaan" viruksia, mutta kannattaa pitää aina nämä perusasiat mielessä P2P ja muiden vastaavien softien kanssa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Messengerin virukset ovat kumma juttu, tuntuu että kaikki on kuullut niistä, mutta kukaan ei ole itse nähnyt niitä ;):D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on ollut messengerin kanssa ihan sama ongelma, kirjautuu itsekseen ulos ja lähettää/vastaanottaa välillä todella hitaasti, välillä taas nopeammin.

Mutta ei se minua haittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ollaan minulle aika oudolla alueella,mutta olisiko tästä sivusta

jollekulle apua.http://www.anetforums.com/posts.aspx?ThreadIndex=20000

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tre

olen kokenut kans tuota siirto-ongelmaa mesessä. eli lähetettäessä jotakin filua alku näyttää lupaavalta ja sitten muutaman sadan kilon jälkeen jarruttelee kuin juna pysähtyäkseen kokonaan jolloin ylös ilmestyy oliskos ollut huutomerkki ja siinä parjataan palomuuria tai jotain muuta softaa - ei siis mikkisoftaa tietenkään.

tämä lähetysongelma siis eestiinpäin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään