Guest mkuusela

Tiedossa olevat Vaasan charter-lennot

8 viestiä aiheessa

Tulipahan nähtyä tällainen lista kunnossapidossa... :)

 

4.10 / Turkish Airlines TK3617 / Östersund-Vaasa / 13:00 / B738 / siirto

 

4.10 / Turkish Airlines TK3618 / Vaasa-Dalaman / 14:00 / B738

 

8.10 / Finnair AY2767A / Helsinki-Vaasa / 18:15 / M83 / siirto

 

8.10 / Finnair AY2768 / Vaasa-Kos / 19:05 / M83

 

11.10 / Turkish Airlines TK3621 / Dalaman-Vaasa / 10:30 / B738

 

11.10 / Turkish Airlines TK3622 / Vaasa-Dalaman /11:30 / B738

 

16.10 / Finnair AY2768 / Kos-Vaasa / 4:10 / M83

 

16.10 / Finnair AY2768A / Vaasa-Helsinki / 5:40 / M83 / siirto

 

17.10 / Finnair AY2753A / Helsinki-Vaasa / 20:25 / M83 / siirto

 

17.10 / Finnair AY2753 / Vaasa-Hania / 21:15 / M83

 

18.10 / Turkish Airlines TK3621 / Dalaman-Vaasa / 10:30 / B738

 

18.10 / Turkish Airlines TK3622 / Vaasa-Dalaman / 11:30 / B738

 

25.10 / Finnair AY2754 / Hania-Vaasa / 6:55 / M83

 

25.10 / Finnair AY2754A / Vaasa-Helsinki / 7:35 / M83 / siirto

 

25.10 / Turkish Airlines TK3621 / Dalaman-Vaasa / 10:30 / B738

 

25.10 / Turkish Airlines TK3622 / Vaasa-Dalaman / 11:30 / B738

 

1.11 / Turkish Airlines TK3621 / Dalaman-Vaasa / 9:30 / B738

 

1.11 / Turkish Airlines TK3622 / Vaasa-Dalaman / 11:30 / B738 / siirto?

 

12.1.2004 / Flash Airlines / FSH731 / Jyväskylä-Vaasa / 14:15 / B737 / siirto

 

12.1.2004 / Flash Airlines / FSH731 / Vaasa-Luxor / 15:15 / B737

 

19.1.2004 / Flash Airlines / FSH730 / Luxor-Vaasa / 12:45 / B737

 

19.1.2004 / Flash Airlines / FSH731 / Vaasa-Luxor / 13:45 / B737

 

26.1.2004 / Flash Airlines / FSH730 / Luxor-Vaasa / 12:45 / B737

 

26.1.2004 / Flash Airlines / FSH731 / Vaasa-Kuopio / 13:45 / B737 / siirto

 

Tuosta Flashista en ollut ennen kuullutkaan... taitaapi olla aika harvinainen yhtiö maailmallakin. :)

http://www.airliners.net/open.file/227012/M/

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
Tuosta Flashista en ollut ennen kuullutkaan... taitaapi olla aika harvinainen yhtiö maailmallakin. :)
Taidettiin perustaa noin puolitoista vuotta sitten.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei hyvin mene Turkishillakaan... ::)

 

Koneen olisi pitänyt olla Vaasassa klo 13.00, mutta moottori oli levinnyt Östersundissa. Torni siinä kolmen-neljän maissa ilmoitti, että jos saavat sen käyntiin, tulevat sillä... jos eivät, toinen kone tulee Turkista. Noo... saivat sen sitten käyntiin, saapui klo 17.25, neljä ja puoli tuntia myöhässä. :P

Kivasti pöllysi vesi, kun 737 vetäisee reverssit, siinä ei maavaraa paljoakaan ole. :o

 

Juu, tuntuu aina olevan jotain noilla chartereilla. Toissa perjantaina piti tulla kaks Finnairin MD-83:a Joensuuhun kymmenen minuutin välein. Charter oli sitten jostain syystä tunnin myöhässä ja vuorokone ehti lähteä ennenkuin se charter tuli paikalle. Että se siitä kuvasta kahdesta MD-83:sta rivissä EFJOlla :-

 

[ Attachment removed / expired ]

 

 

[ Attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jaahas, saapa nähdä moniko peruu Luxorin matkansa... :-\

 

edit: No jaa, vanha juttu. :P

 

Miksi pitäisi perua? Tilastollisesti Flash lienee nyt turvallisin lentoyhtiö (vrt. salama ei iske kahta kertaa samaan paikkaan).

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miksi pitäisi perua? Tilastollisesti Flash lienee nyt turvallisin lentoyhtiö (vrt. salama ei iske kahta kertaa samaan paikkaan).

Hmm... Mitenkä määrittelet "tilastollisin"? Tilastollisestihan Concordesta tuli vuonna 2000 maailman epäturvallisin kone (onnettomuuksien määrä suhteessa koneiden määrään).

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miksi pitäisi perua? Tilastollisesti Flash lienee nyt turvallisin lentoyhtiö (vrt. salama ei iske kahta kertaa samaan paikkaan).

 

YLE1 esitti hiljakkoin jonkin tiedeohjelman

jossa haastateltiin britti(?)naista johon

oli osunut salama jo kolme kertaa.

 

Ei sitä koskaan tiedä missä se onnettomuus tapahtuu,

Sharm el Sheikhissä vai San Diegossa.

 

Ja mikään mahdottomuus ei olisi vaikka Flashin toinenkin

kone putoaisi ylihuomenna.

Todennäköisyyteenkin kun vahvasti vaikuttaa miten

koneista pidetään huolta.

 

 

 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miksi pitäisi perua? Tilastollisesti Flash lienee nyt turvallisin lentoyhtiö (vrt. salama ei iske kahta kertaa samaan paikkaan).

 

Mikähän mahtaa olla se näkymätön voima, joka saa tilastot ohjaamaan tulevaisuuden tapahtumia?

 

Manu

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään