Jouni Turunen

Riittääkö tehot fs 2000 tai 2002?

23 viestiä aiheessa

Ajattelin ostaa 550 Mhz kannettavan jossa on 192 mb muistia ja sitten tuli mieleen että pyörittäskö hyvin joko 2000 tai 2002?Siihen tarkotukseen olen juuri kannettavaa ostamassa.Että vastaukset ovat tervetulleita! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä tuossa huonommassa koneessa on 800mhz prossu ja 128mt sdram ja joku 8mt näyttis ja fs2002 ei pyöri kovinkaan hyvin... Minkälainen näyttis siinä kannettavassa olisi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kyllä välttämättä pyöritä hirveän hyvin....meikäläisen kannettavassa jossa on 256 muistia ja AMD Athlon XP 2000 prossu, pyörii fs2004:la framet about 5-10 alhaisimmilla grafiikkasetuksilla.Ei siinä kyllä ole kauhean miellyttävä lennellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

siinä on 8 mt ati radeon mallia en tiedä jos ei tehot riittäisi 2002 niin entäpä 2000?

No saattta se fs2000 pyöriä aivan hyvin, ku onhan fs2000:ssa aika paljon eroa fs2002:een...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yhellä kaverilla on 500 mhz pöytäköne ja kun se oli ostanu siihen paremman näytönohjaimen niin oli pyöriny kaikki hyvät pelit moitteettomasti.Ite ajattelin samaa mutta sitten tuli mieleen kysymys voiko kannettaviin vaihtaa näytönohjainta?Tämä tieto olis mulle elintärkeä :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se tarpeeksi hyvin pyörittää kunhan ei liikoja odota:ei AI:ta päällä ei lisäosa sceneryitä jne.Itse kun hommasin FS2002 joskus niin kone oli 450mhz,192mb ja kaiken kruunaava 8mb voodoo 2.Kyllä se minulla riitti kaiken opetteluun

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

550hz prossu,kuulostaa käytetyltä kannettavalta.Juuri tässä tapauksessa

kannattaa pistää jäitä hattuun.Vanhoista käytetyistä pyydetään kovaa

hintaa,aina ilmeisesti löytyy joku joka maksaa tingittynäkin liikaa.Yleensä

niissä on akut totaalisesti loppu.Pitävät virtaa jopa vain kymmenen minuutin

käyttöä varten.Akut on sika hinnoissa jos yleensä saakaan.En ole kuullut

että näytönohjainta voisi vaihtaa,se on ilmeisesti aina integroitu.Vanhemmissa

kannettavissa on passiivi matriisi näyttö joka on pelikäytössä tosi hidas.

Uusiin käytettyihin ei juurikaan pääse käsiksi,ne tahtoo olla varattu jo

etukäteen.Minä kyllä unohtaisin koko jutun,tai sitten uusi.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisään tähän vielä semmosen kysymyksen että kannattaisko harkita kannettavan tilaamista esim.Saksasta?Olen kuullut että hintataso on alhaisempi kuin Suomessa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noin yleisesti ottaen hintataso tietokone komponenteissa ja valmiissa

koneissa on suurinpiirtein sama kaikkialla Euroopassa.Tämä suomalaisen

ostajan silmin katseltuna.Hintaso voi olla aivan toista kun rahat tienataan

kyseisessä maassa.Ulkomailta ostettaessa on aina huomioitava mahdolliset

vikatilanteiden selvitykset,erilaiset takuu käytännötTunnetuista liikkeistä

voi varmaan ostaa turvallisesti.Pieniä epämääräisiä nettimyymälöitä

välttäisin visusti.Esimerkkinä sanoisin ,että Saksassa on paljon liikkunut

väärennettyjä prosessoreita.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on ollut joskus kauan sitten PIII 500 megahertsiä ja samat 192Mt muistia varustettuna GF2 MX200 32Mt näyttiksellä. FS2000 pyörii ihan siedettävästi muistaakseni, mutta FS2002 ei kylläkään niin hyvin että se missään tapauksessa kelpaisi minulle enää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pyörikö 2000 sen verran hyvin että ei kumminkaan pätkiny kauheasti?Oliko sulla sillon asennettuna mitään lisäkenttiä ym.?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pyörikö 2000 sen verran hyvin että ei kumminkaan pätkiny kauheasti?Oliko sulla sillon asennettuna mitään lisäkenttiä ym.?

Eipä silloin paljon mitään lisäkenttiä ollutkaan. Sen muistan että Mikkelin ja Vaasan kentät oli asennettuna. Eihän sillä paljoa laitteistovaatimuksia ole, joten luulisi sen tuon tasoisella laitteistolla toimivan jo ihan hyvin. En todellakaan muista tarkkaan miten se pyöri mutta ei ollut missään vaiheessa häiritsevää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin taitaa olla. Siis jos pitää fs2002:n ja fs2004:n grafiikat fs2000 tasolla, eli kaikki autogen pois, epätarkemmat tekstuurit yms. Eipä sillä juurikaan eroa taida olla. Voisin melkein epäillä että siltikin fs2000 pyörii juuri fs2004:n minimivaatimukset täyttävällä koneella paremmin kuin fs2004.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin taitaa olla. Siis jos pitää fs2002:n ja fs2004:n grafiikat fs2000 tasolla, eli kaikki autogen pois, epätarkemmat tekstuurit yms.

Eli toisinsanoen parempi pelimoottori.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään