Tarmo Kallio

F-Secure Internet Security 2011

3 viestiä aiheessa

Terve. Onko joku muu yrittänyt päivittää 2010 ohjelmaa 2011 versioon ?

Minulla oli 2010 XP koneessa ja toimi kuin entisen junan vessa.

Asensin 2010 ohjelman  Windows seiskaan, 64-bit. viimevuoden joulukuussa ja ohjelma toimi kuin junan vessa, eli loistavasti.

Yritin viimeviikolla päivittää 2010 version 2011:teen . Kun kyseinen ohjelma oli juuri ilmestynyt.  = http://download.f-secure.com/estore/fs2011.exe

Eipäs asentunut  enään vanhan päälle.  :-\    64 bittinen IE-8 ei käynnistynyt lainkaan.  32 bittinen IE-8 toimi välttävästi.  mm. sähköpostit eivät toimineet.

Palautin tietokoneen järjestelmänpalautuksella, aikaan ennen 2011 asennusta.  2010 piti olla olemassa ja olikin, mutta virustunnisteet olivat hirvättävän vanhoja  :o.  Eli 2010 ei toiminut lainkaan !

Sain apua F-Securen tuelta.  Minun piti poistaa 2010 tällä ohjelmalla:  ftp://ftp.f-secure.com/support/tools/uitool/UninstallationTool.exe  .  Ja lisäksi tyhjentää manuaalisesti : C:\Windows\Temp.

Sitten uudelleenasennus 2010:  http://download.f-secure.com/estore/fs2010.exe.  Taas toimii  :) 

Varmaan 2011 ohjelmakin toimisi, kun poistaa kaiken vanhan alta ja asentaa puhtaalle pöydälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos joku ihmettelee  minun linkittämiä exe tiedostoja.  Ne ovat saatavissa F-Securen sivuilta.

Asennusohjelma tarkistaa lisenssin .  Eli onko maksettu .  F-securen systeemi on, että voi päivittää aina seuraavaan tulevaan ohjelmistoon, jos lisenssi on O.K.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilman f-securen hotfixiä win 7 64 bit + meilit pop3 (outlook, win livemail etc) eivät pelitä kunnolla ja siis kysymyksessä interenet security 2011.

-hannu-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään