Kirjoitettu Toukokuu 26, 2008 Voisiko joku selventää mitä varten nämä kaksi tuntuvat aina olevan HK:lla CS-DRF & CS-DNT? Meinaat varmaan, että miksi näitä saman värisiä, NetJets Europen Hawkereita ravaa HK:lla? Ymmärtääkseni Helsinki on yksi NetJets Europen Hubeista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 26, 2008 Ymmärtääkseni Helsinki on yksi NetJets Europen Hubeista. Ei kai nyt sentään, taitaa vaan olla niin mukavasti keikkaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 26, 2008 Ei kai nyt sentään, taitaa vaan olla niin mukavasti keikkaa. Njaa, no kumminkin niitä on täällä päivittäin, että rupee jo tuntuu että ois hubi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 27, 2008 Ei kai nyt sentään, taitaa vaan olla niin mukavasti keikkaa. Nettijetti hakee pilotteja myös Helsinkiin. Ei ole "Hub" vaan "Gateway": http://www.netjetseurope.com/data/eng/popup_careers.html Pilotti voi vaihtaa asuinpaikkaansa tarvittaessa, toiseen Gateway:hin. Siksi ne koneet varmaan täällä niin paljon pyörivät, jos täällä asuu henkilökuntaa Ville Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 27, 2008 N560HJ saapuu: [ attachment removed / expired ] E: rekkari korjattu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 27, 2008 Eiköhän tuo kuitenkin ole N560HJ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2008 Eilen tai pari minsaa tämän päivän puolella, VP-BNP, Canadair Challenger 604. Olisi kyllä voinut laittaa epäonnistuneidenkin ketjuun Koivuniemenherran lehtien takia.... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2008 KISS lähti tänään jatkamaan 35Th Anniversary Tour kiertueen Euroopan osuutta Tukholmaan, kortille tarttui herrojen kuljetin ja nimmarit herroilta jonnekin muualle... N190MP, Canadair CL-600-2B16, MPI Transaction Management [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2008 Voisiko joku selventää mitä varten nämä kaksi tuntuvat aina olevan HK:lla CS-DRF & CS-DNT? Tänään ne eivät olleet, vaan vähän vähemmän nähtyä NetJets-kalustoa oli tänään tarjolla, CS-DMB, Beech 400 BeechJet, [ attachment removed / expired ] CS-DHL, Cessna 550B Citation Bravo [ attachment removed / expired ] ( Saapuihan tuonne toki Hawkerkin, CS-DNY ) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 31, 2008 Nettijetti hakee pilotteja myös Helsinkiin. Ei ole "Hub" vaan "Gateway": http://www.netjetseurope.com/data/eng/popup_careers.html Pilotti voi vaihtaa asuinpaikkaansa tarvittaessa, toiseen Gateway:hin. Siksi ne koneet varmaan täällä niin paljon pyörivät, jos täällä asuu henkilökuntaa Ville Netjets Europen koneet ei kulje henkilökunnan perässä, vaan henkilökunta matkustaa sinne, missä kone on työvuoron alkaessa, ja kotiin sieltä missä kone sattuu olemaan vuoron päättyessä. Netjets Transportes Aereosin (joka mieluiten kutsuu itseään Netjets Europeksi) koneiden näkyminen Helsingissä johtuu ainakin kahdesta eri asiasta: Tänne/täältä on lentoja, ja toisaalta NJTA ei mielellään makuuta koneitaan Venäjällä, jossa on mm vaikea vaihtaa miehistöjä ja kalliit parkki- ja hotellihinnat. Helsinki on sopivan lähellä oleva paikka koneen siirtämiselle. Minun tietojeni mukaan NJTA:n palveluksessa on kaksi suomalaista lentäjää, mutta saattavat tiedot olla päivityksen tarpeessa. Muutama vuosi sitten oli vielä moninkertainen määrä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2008 Netjets Europen koneet ei kulje henkilökunnan perässä, vaan henkilökunta matkustaa sinne, missä kone on työvuoron alkaessa, ja kotiin sieltä missä kone sattuu olemaan vuoron päättyessä. Netjets Transportes Aereosin (joka mieluiten kutsuu itseään Netjets Europeksi) koneiden näkyminen Helsingissä johtuu ainakin kahdesta eri asiasta: Tänne/täältä on lentoja, ja toisaalta NJTA ei mielellään makuuta koneitaan Venäjällä, jossa on mm vaikea vaihtaa miehistöjä ja kalliit parkki- ja hotellihinnat. Helsinki on sopivan lähellä oleva paikka koneen siirtämiselle. Minun tietojeni mukaan NJTA:n palveluksessa on kaksi suomalaista lentäjää, mutta saattavat tiedot olla päivityksen tarpeessa. Muutama vuosi sitten oli vielä moninkertainen määrä. Korjataan seisottuna..Öhh, eikun seisotaan korjattuna Ville Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2008 Ei tässä nyt ihan ADEX-tunnelmiin päässyt , mutta tänään(kin) oli paikalla tuollaanen. Sen verran kuumasti tuo asvaltti hönki, että ovat jättäneet räppänät levälleen ja häipyneet terassille 8) PC-1 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2008 Gulfstream Aerospace G-IV Gulfstream IV (HB-IKR) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2008 Toukokuun 25. päivä oli tällaisia kiesejä parkissa CS-DRO Raytheon Hawker 800XP [ attachment removed / expired ] N560HJ Cessna 560XL Citation Excel [ attachment removed / expired ] N917GL Bombardier BD-700-1A10 Global Express [ attachment removed / expired ] N502QS Gulfstream Aerospace G-V Gulfstream V [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2008 Jos kiinnostaa nämä, niin nyt on paljon Tässä vain murto-osa. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2008 Jos kiinnostaa nämä, niin nyt on paljon Tässä vain murto-osa. Jaa joku muu kerkes.. Taivaiden porssi varmaan runkannut itsensä tainnoksiin paikalla olleesta business Jet määrästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2008 N253CM, Gulfstream Aerospace G-V. Edessä oleva Falcon Keffna näyttää ihan lilliputilta [ attachment removed / expired ] Lisää Gulffeja; G-IV, HB-IKR [ attachment removed / expired ] Loppuun fiilistely lähdössä olleesta Falcon 900:sta , OE-ISM [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2008 Upea tuo viimeinen kuva OE-ISM istä . -jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2008 N253CM, Gulfstream Aerospace G-V. Edessä oleva Falcon näyttää ihan lilliputilta ... Ristus mitkä siivet Varmaan Cessnan sakkausnopeudet tuolla siipi-pinta-alalla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2008 Edessä oleva Falcon näyttää ihan lilliputilta Minusta edessä oleva Sovereignin Kessna näyttää ihan Kessnalta 8) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 13, 2008 Parit perjantailta 13. päivältä. [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 13, 2008 Taisi olla Korpelan Niko kun lykkäsi tästä hienon talvikuvan joten nakkaanpa kesäisemmän version 8) HB-IGQ Komia on [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 13, 2008 Taisi olla Korpelan Niko kun lykkäsi tästä hienon talvikuvan joten nakkaanpa kesäisemmän version 8) HB-IGQ Komia on Kyllä, tunnustan tuollaisen tehneeni, Falcon on aina kaunis kone, olkoon tyyppi mikä tahansa. Mennään OT, mutta jätänpä tämän topicin muuten muille, tietyistä ja sattuneista syistä en kuvia enää tälle Foorumille uppaa, mutta kuvailkaa BFC:llä ja laittakaa näitä Hihglighteja esille. kiitos Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla