Niko Korpela

Travoltan 707 Helsingissä (oli: EFHK Specials)

78 viestiä aiheessa

Mr John Travolta saapui Helsinkiin. Tässä varmasti tähän mennessä vuoden harvinaisin vieras EFHK:lla. N707JT, Boeing 707-138B, Jet Clipper Johnny Co.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mr John Travolta saapui Helsinkiin. Tässä varmasti tähän mennessä vuoden harvinaisin vieras EFHK:lla. N707JT, Boeing 707-138B, Jet Clipper Johnny Co.

Sitä on näemmä oltu sangen sopivaan aikaan kentällä, hyvää jälkeäkin vielä.

parit kuvat.

Melkoisesti roskaa kennolla etenkin ensimmäisen kuvan taivaassa. Tarvitseekohan tuon toisen ensimmäisen kuvan vinjetointivirityksestä edes sanoa mitään. =( Ilman sitä se olisi ollut paljon parempi...

EDIT: Kuvat näemmä vaihtuivat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä on näemmä oltu sangen sopivaan aikaan kentällä, hyvää jälkeäkin vielä.

Kiitos, aivan sattumaltahan tuonne satuin paikalle, mutta ei ollut turha reissu...  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Koska saapui?

Tärkeämpi kysymys lienee, että koska lähtee. Olisi kiva kuulla mikä meteli noista kattiloista lähtee.

Ja jos siellä olisi vaikka itse Mr. Face Off puikoissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mumbaissa Travoltan tulo on ilmeisesti aika suuri juttu:

Hollywood actor John Travolta will make his debut India visit and in true superstar style, will be flying the plane himself. The Pulp Fiction star is a professional pilot with over 5,000 hours of commercial flying time and has secured permission from the airport authority of India to land related stories John Travolta drops extortion case on Mumbai’s airstrip.

http://www.hindustantimes.com/John-Travolta-to-tour-Mumbai/Article1-598176.aspx

Hollywood icon John Travolta, who is landing in Mumbai on September 25, will be here to mix business and pleasure.

Travolta will travel with a security entourage of 12 bodyguards who are trained like the US military.

http://timesofindia.indiatimes.com/entertainment/hollywood/news-interviews/Travolta-fever-grips-Mumbai/articleshow/6585235.cms

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jooh olipas varsinainen pitkä työrupeaman huipennus tämä perjantai. Varsin pysäyttävä  fiilis oli nähdä tämä harvinainen upea kuntoinen aito lentokone jarruttamassa kiitotie 15:lla. Hetkeä myöhemmin nähdä itse Herra Travolta. Asioita, joita ei ihan heti Suomessa oleta näkevänsä.

Voi pojat mikä Syyskuu, ensiksi B727, sitten toisesta ääripäästä harvinaisempaa tavaraa A380:nen ja nyt super harvinainen B707, eikä mikä tahansa yksilö. Mitä vielä voi lisää pyytää?! Antonov 225:sta? 8)

"Cleared to land runway OneFive"

8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai se olit sinä, joka sielä ihmetteli koneen vierellä kameran kanssa. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksei Ruskeasanta ole nyt täynnä autoja ja ihmisiä kun on aidosti harvinainen kone Helsinki-Vantaalla?

Kävin VIPin pihassa noin klo 19:30 niin ei ketään missään.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksei Ruskeasanta ole nyt täynnä autoja ja ihmisiä kun on aidosti harvinainen kone Helsinki-Vantaalla?

Kävin VIPin pihassa noin klo 19:30 niin ei ketään missään.  ::)

Aivan, mutta ei tosta kukaan tiennytkään yhtään mitään sinäänsä.

Tuo on kyllä varmaan yksi harvinaisimmista vierailijoista pitkään pitkään aikaan EFHK:lla. Ja tulee varmasti olemaan aina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä on ilmabannaus? Minä en ymmärrä, kertokaa ammattilaiset mikä se on niin kuin varsinaisesti?  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jo oli aikakin. Paikalla oli sen verran uusia kasvoja, että olikohan jopa lehdistön porukkaa bisneksellä tänään myöskin. :P

Oliko? Siinähän oli oikeastaan vain kaksi ei-ilmailusta kiinnostunutta tyyppiä, silloin kun Travolta tuli terminaalista ulos.

tomppa

edit: tai ei mitään, käyn näköjään hitaalla ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

John moikkaa Koskiselle:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2010092412405450_vi.shtml

Epäilen että tälle case-Travoltalle kannattaisi avata ihan oma aihe. Vai?

Jep, kuvia en tästä ottanut mutta takuulla aina muistan tuon hetken kun Herra meille sielä heilutti. 8)

En tiedä tästä omasta aiheesta, mutta ottakaahan hyvät kuvat huomenna  :), itse en paikalle kerkeä.

Ilkka, sitten sinne paikan päälle kuuntelemaan näitä oikeita moottoreita, ettei tarvitse kysellä enää miltä kuullosti. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä on ilmabannaus?

Olen ymmärtänyt, että se on kuva, joka shotataan epä-ammattimaisesti suoraan vastavalon puolelta ja käytetään liian pitkää suljinaikaa, jolloin tärähtää helposti. Ehkä paremminkin "epäonnistunut kuva", tai sit kuva johon itse ei ole tyytyväinen ollenkaan. Ne kuuluu kategoriaan ilmabannit, ainakin mun arkistossa, lol :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ymmärtänyt, että se on kuva, joka shotataan epä-ammattimaisesti suoraan vastavalon puolelta ja käytetään liian pitkää suljinaikaa, jolloin tärähtää helposti. Ehkä paremminkin "epäonnistunut kuva", tai sit kuva johon itse ei ole tyytyväinen ollenkaan. Ne kuuluu kategoriaan ilmabannit, ainakin mun arkistossa, lol :laugh:

Hmmmm siis tälläsen tapauksenkin kohdalla vaan vastavaloon riskillä, okei. No ainakin taitoihinne luotatte ja saahan siitä yökuvat tosiaan kotia ja lähtökuvat.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmmm siis tälläsen tapauksenkin kohdalla vaan vastavaloon riskillä, okei. No ainakin taitoihinne luotatte ja saahan siitä yökuvat tosiaan kotia ja lähtökuvat.  8)

No kun oli kuvaamassa 22L laskuja eikä tienny tuon tulosta. Linjalle pukkas jotain epämäärästä jenkkirekkaria ja sitte päätin, että antaa olla, tylsä bisnesjetti tulossa.. Eipä ollu! Saipahan todisteen edes :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoja kuvia. Vähän toista luokkaa, kun meikeläisen pokkarikuva easyJetin ikkunan läpi (Gatwick lokakuu 2009).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla