Niko Korpela

Travoltan 707 Helsingissä (oli: EFHK Specials)

78 viestiä aiheessa

On se kyllä melkoisen tyylikäs laite Mr. Travoltalla, vaikken muuten noista vanhoista rouskuista perustakaan... 8)

Niin mitäpä sitä, vanhoista historiallisista jutuista välittämään. Nintedo busseja se olla pitää, suhinaa ja tusinaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoja kuvia kaikilta, Jukan 3.kuva on ehdottomasti loistava.

Harmittaa aika helvatasti etten tänään voinut paikalle tulla, mutta aina ei voi voittaa. :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi saanut olla vielä vähän myöhässä. Nyt oli käytännössä valittavana joko hyvä myötävalokuva tai vastavaloon kunnon äänien kera.

04L:n finaali olisi ollut täydellinen myötävalon paikka, kuten Jukan kuvista näkee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

04L:n finaali olisi ollut täydellinen myötävalon paikka, kuten Jukan kuvista näkee.

Luuletko että se ei käynyt mielessä? Oli täysin tietoinen ratkaisu mennä vastavalon puolelle mahdollisimman lähelle kiitorataa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo Jukan kolmonen on hyvä, tietty muillakin on hyvät kuvat, mutta tuo eroittuu joukosta ja Jukasta.

Kävin kanssa 04Ln mäellä, mutta mulla ei ollut toimivaa zoomia, niin jouduin hilppasee Katriinantielle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koneet oli kauniimpia ennen ja ohjaamoissa oli muutakin kuin screenit. Travolta ei ole koskaan ollut mun suosikkinäytelija mutta nostan hattua hänelle. Noita vanhuksia pitää pitää ilmassa ja kunnossa.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihmettelin mistä tulee tämä "V-jet" ja google löysi senkin:

Qantas modified its existing 707-138 fleet with the turbo-fans. With the arrival of its first 138B series aircraft, Qantas called its Boeings V-Jets, from the Latin 'vannus', meaning fan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luuletko että se ei käynyt mielessä? Oli täysin tietoinen ratkaisu mennä vastavalon puolelle mahdollisimman lähelle kiitorataa.

Ok,ajattelin vaan että ei voi olla mahdollista, että ette tienneet tosta 04L paikoista. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää on ihan loistava kaveri tämä John; tuli hyväntuulisena juttelemaan VIPin edessä ja kättelemään ja kuviin hyvin pienen fanijoukon kanssa ja jakoi nimmarit niitä haluaville.

Kysyin Johnilta, että lentääkö hän tänään konetta Mumbaihin ja kertoi näin tekevänsä. Pyysin häntä saapumaan pian uudestaan hienolla koneellaan.

Kummallakohan puolella herra mahtaa istua? Tunnistiko kukaan skannerista Johnin ääntä? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kummallakohan puolella herra mahtaa istua? Tunnistiko kukaan skannerista Johnin ääntä? ;D

Vasemmalla istui ainakin joku lippahattu päässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kiitos teille ,kun laitoite niin paljon hyviä kuvia tänne foorumiin! 8)

Voi kun Travolta tulisi sillä konella kerran Zürichiin. ::)

Chris

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on pakko kysyä, että mihin ilmansuuntaan tuo komistus lähti - siis lentolaite? Olin eilen kuulevinani täältä Nurmijärveltä itään perin merkillisen kuuloista suihkumoottorien jyrinää. Jotakin äänekästä siellä nousi pitkään ja hartaasti, mahtoiko olla juuri tämä vehje?

Tomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaveri soitti Nuuksiosta lähdön jälkeen. Oli mennyt siellä vielä pinnoissa ja metelin säestyksellä. Kone siis nousi kiitoradalta 22R.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kone on hieno, mutta näkisittepä koneen parkkipaikan sen kotikentällään. Jos jollakulla on kuvia Travoltan kodista, voisimmeko ihailla niitä täällä foorumilla. Siinä on tyyliä.

Seppo 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Jarmo. Nyt sitten kaivataan jatkoa tarinaan, ehkä kuitenkin toisessa ketjussa. Olemme saaneet ihailla Jukan (Takamaa) lentokoneensuunnittelun kukkasia, mutta miten olisi Ahmossuon jalostaminen ottaen hieman mallia edellä olevasta? Olisi ehkä enemmän Jukan ekspertiisiä ja mielellämme kommentoisimme erilaisia ehdotuksia.

Seppo   

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei, te bisneksellä perjantaina olleet!

Minä (se kikkarapäinen) tyttö satuin olemaan bisneksellä myös paikalla ja kysyisinkin nyt, ette ois sattumalta vahingossa napanneet kuvaa, jossa minä olisin Mr. Travoltan kanssa tai minun äitini...osittainen näkyminenki ois ihan jees...ois kiva saada joku muisto tapahtuneesta! ^^

...jos löytyy kuvia, lähettäkää privana viestiä ^^

Kiitti mukavasta seurasta! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla