1 231 viestiä aiheessa

Otin pokkarilla käsittelemättömän valokuvan eilen Lahden Formulakisoista kun Teräsbetoni sanoi että "taivas lyö tulta".

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään on tätä ukkosta ym. pyörinyt tässä PKseudulla, vähän missasin parhaimman hetken tästä sateenkaariosastosta, mutta kaipa tämä jotain kertoo.

Kuvat otettu ikkunan läpi kamalassa paniikissa, jopa niin pahassa, että ekat kuvat meni ilman muistikorttia... ;D

-Sami-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nätti tuo tuplasateenkaari Jannen kuvassa, noita ei kamalasti tule nähtyä tai sitten en osaa katsoa vaan kun pitäisi.  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nätti tuo tuplasateenkaari Jannen kuvassa, noita ei kamalasti tule nähtyä tai sitten en osaa katsoa vaan kun pitäisi.  :(

No eikös sun kolmannessa kuvassakin näy moinen?  :)

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ukkosen jälkeen mukavia pilvenhattaroita.. Päijänteeltä (Ruotsalaiselta)

5min ja vastarannalta alkoi kuulua kova kohina.. Siinä vaiheessa päätin ottaa jalat alle ja kerkesin mökin kuistin alle juuri ennenkuin alkoi rankkasade.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ruotsalaiselta, joka on osa Päijännettä.. Eli Ruotsalaiselta  :laugh:

vaikkei ruotsalainen osa päijännettä olekaan  :-[ ruotsalainen on järvi konniveden ja päijänteen välissä ainankin mun maantiedon mukaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

vaikkei ruotsalainen osa päijännettä olekaan  :-[ ruotsalainen on järvi konniveden ja päijänteen välissä ainankin mun maantiedon mukaan..

No mä oon ainakin aina mieltänyt Ruotsalaisen osaksi Päijännettä, samoin Vesijärven.

Lainaus wikipediasta:

Ruotsalainen kuuluu Päijänteen vesistöalueeseen

Sillä ei ole tosin topicin aiheen kannalta mitään merkitystä, joten haudataan tämä  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään