Timo Hyvönen

Miten ilmailuhullu olet?

11 viestiä aiheessa

- kun mietin milloin olen viimeksi lentänyt, aloitan aina tästä päivästä ("...en oo tänään vielä kertaakaan ja eilenkin vain tunnin..")

- taustakuvana on aina jokin lentokuva, esim. http://www.guru-group.fi/tsh/kuvat/ilmailu/fougat.jpg

- pilvistä mietin aina, millainen nosto sen alla on

- käyn Hopealinnussa kahvilla että Malmin kenttä pysyisi elävänä

- kirjoitan ilmailublogia, josta en tiedä lukeeko sitä edes kukaan

- asun kilometrin päässä lentokentältä

- hankin isäkseni purjelentäjän

- pelaan LENTOpalloa

- paras - ajan entisellä Finnairin työsuhdeautolla

Varmaan tulee kohta mieleen vielä lisää.

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan eri ketju, eihän tässä ollut mistään lentokoneiden katselusta kyse. Eivätkä nuo voi enää pitää paikkaansa, ovathan nuo jo vuoden vanhoja!

No, jatkakaa siellä sitten jos siltä tuntuu.

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan eri ketju, eihän tässä ollut mistään lentokoneiden katselusta kyse. Eivätkä nuo voi enää pitää paikkaansa, ovathan nuo jo vuoden vanhoja!

No, jatkakaa siellä sitten jos siltä tuntuu.

t. Timo

Jaa no vielähän tuli mieleen tää korpikenttien pelastusvimma & aktivointihulluus, outoja juttuja.

Mutta tuollahan varmaan on jo aika kattava otos

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Timolle sanoisin että aina mökillä mietin mahtuisiko tuohon järvelle 185:lla. Katselen tuulen suuntia, aallokkoa ym... Mites toi laituri... Noo, kyllä se ois siihen aika helppo tuoda... Entäs nousu? Tuuli pitäis puhaltaa etelästä että sais koko selän pituuden käytettyä, siellä kun on matalimmat reunaesteet... Puuttuu enää se A185E... mielellään amfibiokellukkeilla... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Timolle sanoisin että aina mökillä mietin mahtuisiko tuohon järvelle 185:lla. Katselen tuulen suuntia, aallokkoa ym... Mites toi laituri... Noo, kyllä se ois siihen aika helppo tuoda... Entäs nousu? Tuuli pitäis puhaltaa etelästä että sais koko selän pituuden käytettyä, siellä kun on matalimmat reunaesteet... Puuttuu enää se A185E... mielellään amfibiokellukkeilla... :)

- Ja mä katson aina (siis ihan aina) autolla ajaessani kaikki pellot, millainen pinta missäkin vaiheessa kesää (väri ja pinnan laatu) ja miten siihen saisi koneen alas mistäkin suunnasta. Koko kesän ajan - ja tavan vuoksi viellä syksylläkin ;)

- Pilvet tietty (mitä reittiä lentäisin näkyvissä olevien pilvien suhteen) katsastetaan samoin aina kun niitä näkyy.

- Milloin oon viimeeksi lentänyt - ei tarvi miettiä, sen vaan tietää ;)

- Katon kaikki kesän kisalennot 1-4 kertaa jälkikäteen SeeYoulla, mlloin omasta koneesta, milloin päivävoittajan koneesta käsin ja yritän selvittää, missä meni vikaan, kun jäi sille voittajalle.

- Lomakalenteri on vahvassa korrelaatiossa kisakalenterin kanssa :)

tuossa nyt oma listani alkuun

hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mmmmmmmmmist tääl oikee puhuta?

[ attachment removed / expired ]

(t. nimim. "When In Doubt, Overload"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä Hannu! Oot ilmailuhullu :)... vai pitäiskö ottaa osaa :)

Hannu on niin hullu että otti lentäjävaimonkin.

Muutenhan Hannun lista on ihan peruskauraa, sama löytyy täältäkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutenhan Hannun lista on ihan peruskauraa, sama löytyy täältäkin.

Hannun lista rules :thmbup:

Paitsi että nyttemmin olen lisännyt listaan mökki järven tiirailun sillä silmällä että mahtuisiko siihen suksilla ja/tai kellukkeila.

myöskin peltojen tarkkailuun on lisukkeeksi tullut tuo suksinäkökulma.

M Arkku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Ja mä katson aina (siis ihan aina) autolla ajaessani kaikki pellot, millainen pinta missäkin vaiheessa kesää (väri ja pinnan laatu) ja miten siihen saisi koneen alas mistäkin suunnasta.

Ja minä bongailen+hengailen kun tiedän/kuulen (radiolla)/+löydän jopa/seuraan putkee/osun sattumalta paikan minne Hannu & co on sitten mennyt peltoon sillä purtsikalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään