Guest Kalashnikov

Western Digital Caviar 200GB *Boottaus ongelmaa*

5 viestiä aiheessa

Jeeps eli tuli hommattua tuommoinen tuossa vähän aikaa sitten ja nytten tarvitsisi saada widows boottaamaan siltä.. mutta siinä vaiheessa tulee ongelma.. olen saanut kovon sectoroitua pitkäntaistelun jälkeen... ja valittua primaryksi yms. joten kaiken pitäisi olla reilassa.. mutta kun rupean installoimaan wintoosaa ja siinä vaiheessa kun setupin pitäisi käynnityä XPstä.. niin pamahtaa bluescreen.. not_bootable_volume.. tän kanssa oon taistellu vaikka kuinka kauan mutta mikään ei tunnu auttavan kovo on jaettua noin 70gb osiin. että jos joku osaa tässä auttaa niin olen kiitollinen.. olisiko biossin päivitys paikallaan..?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wester Digitalin Kaviaaripurkin ostit sitten. Noista ei oo kun huonoja kokemuksia itelläni. Saatkos sie formatoituu uuvestaan sitä kovoa? Ja onko siinä rinnalla toista kovoa, jos on ota se mielummin pois käytöstä sen WXP asennuksen ajaks.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka

Tuon buuttaavan kovon pitäisi olla vissiin masterina ensimmäisessä ATA-väylässä. Osion pitäisi varmaan olla myös "Active". Taistelin saman ongelman kanssa pitkään tässä männäpäivänä.

Partiton Magic -niminen ohjelma auttaa. Löytyy kaikilta hyvin varustetuilta Warez-saiteilta (kuulemma :P)

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saahan sen uudestaan formatoitua.. mutta se ei auta oon tehny sen jo moneen kertaan ja se on masterina ja olen ottanu vanhan kovon aina vek käytöstä..

ja tuo minun kovo on IDE väylänen ja se on valittuna activeksi..

ja partition magicillä olen juuri nuo formatoinut ja osioinut.. ja myös kokeilin sitä niiden omaa ohjelmaa ja sekään ei auttanut.. :/

yksi vaihtoehto tietenkin olisi että en osioi sitä ollenkaan ja annan olla yhtenä "möykkynä" mutta sitten kyllä menee herne nenään jos siihen joutuu joskus pistämään vintoosan uusiksi.. sitten taasen kuluu "muutama" DVD backuppaukseen.. :P

Esimerkiksi windows ei aluksi edes suostunut formatoimaan sitä tai osioimaan vaan jouduin senkin tekemään kommervenkkien kautta ja se on aina edessä jos poistaa kaikki oisiot.. ja partition magic heitti virhettä #11117 jota ei löydy user manuaalista.. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmmh.. Tee siitä ensi yksi möykky, ja asenna Windows siihen. Sen jälkeen voit partitioida loput.

Arttu

Saahan sen uudestaan formatoitua.. mutta se ei auta oon tehny sen jo moneen kertaan ja se on masterina ja olen ottanu vanhan kovon aina vek käytöstä..

ja tuo minun kovo on IDE väylänen ja se on valittuna activeksi..

ja partition magicillä olen juuri nuo formatoinut ja osioinut.. ja myös kokeilin sitä niiden omaa ohjelmaa ja sekään ei auttanut.. :/

yksi vaihtoehto tietenkin olisi että en osioi sitä ollenkaan ja annan olla yhtenä "möykkynä" mutta sitten kyllä menee herne nenään jos siihen joutuu joskus pistämään vintoosan uusiksi.. sitten taasen kuluu "muutama" DVD backuppaukseen.. :P

Esimerkiksi windows ei aluksi edes suostunut formatoimaan sitä tai osioimaan vaan jouduin senkin tekemään kommervenkkien kautta ja se on aina edessä jos poistaa kaikki oisiot.. ja partition magic heitti virhettä #11117 jota ei löydy user manuaalista.. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään