Arttu Pulkkinen

Air Finlandin uusi väritys

47 viestiä aiheessa

Sama kone vissiin tulossa Samokselta myöhässä?

Suora yhteys Samoksen kentälle kertoi juuri että Air Finland ainakin 4h myöhässä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Suora yhteys Samoksen kentälle kertoi juuri että Air Finland ainakin 4h myöhässä

Ok. Turha siis tänään yrittää kuvata. Kiitos infosta!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei se taida sama kone olla sittenkään? Samokselta tulossa OF472 arvioitu aika 17:53, ja Malagaan lähtevä OF475 arvioitu 15:50? Vai heittääkö nuo arviot nyt pahemman kerran?

 

EDIT: OH-AFI tulee nyt ainakin vasta Bulgarian ilmatilassa, että sikäli... jos tuo Malaga lähtee 15:50 niin ei kyllä OH-AFI ole...

 

14:50 Malaga

OF475 Portille 15:50

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miellyttää silmää huomattavasti enemmän kuin vanha kökköinen väritys. Voi olla enemmän retro kuin moderni, mutta toisaalta Coca-Colan logokin on 1800-luvulta! ;D Stockmann taitaa pyrkiä kilpailemaan Cokiksen kanssa, sillä senkin logo on 1960-luvulta ja aikansa tyylikäsityksiä heijastava. Jos Air Finland lentää vielä sadan vuoden kuluttua, sen logo kelvannee vielä silloinkin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miellyttää silmää huomattavasti enemmän kuin vanha kökköinen väritys.

 

Kököistä tiedä, mutta olihan se vanha väreiltään vähän sellainen Heja Sverige, tuo uusi nyt ainakin kertoo, että kyseessä on Air Finland ;). Voisi kuvitella, että ainakin Air Finlandin keskivertoasiakas on ihan tyytyväinen tuohon. 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Oliko ne uudet värit vesiliukoisia kun OH-LBT painelee Air Finlandin keikalla FIN475:sena kohti Malagaa?

Kyllä se kuitenkin on FIF475/476. Tutkassa ja acarsissa ei jostain syystä koskaan mene koodit oikein, kun koneena on OH-LBT, sama juttu viime kerrallakin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Air Finlandin uusi kone OH-AFL on saapunut vantaalle.

 

http://vacc.fi/df/viewtopic.php?t=9033

 

 

EDIT: Kuva vaihdettu linkkiin forumille, mistä olit kuvan "varastanut". Te ette voi noin vain noita kuvia ottaa jostakinpäin nettiä ilman lupaa ja postailla niitä tänne ominanne, kun ette edes vaivaudu pistämään mitään lähdettä tai asianmukaista tietoa kuvaajasta. /MM

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onko kenelläkään tietoa minne OH-AFK lähti.. meneekö eläkkeelle?  :'( Onneks yks 757 lisää Hki-vantaalle! :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onko kenelläkään tietoa minne OH-AFK lähti.. meneekö eläkkeelle?  :'( Onneks yks 757 lisää Hki-vantaalle! :thmbup:

 

 

Hei !

 

OH-AFK siirtolennettiin 08.03.2011 Keflavikistä(KEF) AbuDhabiin (AUH), josta jatkaa matkaa Singapore - Paya Lebar (QPG / WSAP) rahticonversioon TNT:lle.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kuinka kauan tuo on Air Finlandilla vai tuliko pysyvästi?

 

No eipä niitä koneita yleensä rekisteröidä omiin nimiin, jos kyse olisi vain lyhytaikaisesta liisingistä.   ::)

 

Meneekö tuo AFL maalaukseen?

 

Voisi äkkiä kuvitella, että jos ja kun kone ostetaan ja rekisteröidään omiin nimiin, niin ei sitä varmaan hirveän mielellään vieraan firman väreissä ajella :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Air Finlandin uusi kone OH-AFL on saapunut vantaalle.

Mistäs tuo on hommattu? Onko liisattu vai ihan omaksi ostettu? Miksi AFK lähti? Ja lähtikö pysyvästi vai? ???

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Hei !

 

OH-AFK siirtolennettiin 08.03.2011 Keflavikistä(KEF) AbuDhabiin (AUH), josta jatkaa matkaa Singapore - Paya Lebar (QPG / WSAP) rahticonversioon TNT:lle.

 

 

Mistäs tuo on hommattu? Onko liisattu vai ihan omaksi ostettu? Miksi AFK lähti? Ja lähtikö pysyvästi vai? ???

 

Niin  :-\

 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eli se siis on vielä vanhempi kuin AFK... mikä järki tuossa vaihdossa oli? ??? Tollahan tulee jo "tunnit täyteen" kohta...

 

Ei kellään sattuisi täällä olemaan sisäpiiritietoa tai muutakin tietoa tuosta...uskoisin että joku tietää...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eli se siis on vielä vanhempi kuin AFK... mikä järki tuossa vaihdossa oli? ??? Tollahan tulee jo "tunnit täyteen" kohta...

 

Tyhmänä kysyn että kuinka pitkä pitkäsäärien käyttöikä suurinpiirtein on?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei kellään sattuisi täällä olemaan sisäpiiritietoa tai muutakin tietoa tuosta...uskoisin että joku tietää...

 

Varmasti joillakin on tietoa. Mutta ei sitä välttämättä foorumilla kerrota. Käsitykseni mukaan yhtiö ei ole antanut asiasta edes lehdistötiedotetta tai ollut muutenkaan julkisuudessa asian suhteen, joten foorumikirjoittelu ei varmasti olisi tiedon haltijan kannalta viisasta.

 

Kyllä tuollaisen keskikokeisen matkustajakoneen elinkaari voi olla hyvinkin pitkä jos ne pidetään asiallisessa kunnossa. Uskoisin että noin 25 vuotta voisi olla kohtuullinen elinikäodote matkustajakäytössä jonka jälkeen rahtikonversiossa vielä 15 vuotta - ainakin. Ajatuksen perustan mutuun ;D

 

OH-AFL on muuten tänään 18.3. ensikerran tositoimissa, OF453 HEL-ALC.

 

-tuomo

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään