Tapio Hiekkalinna

Ruotsalaisten seksuaalisesta suuntautumisesta

20 viestiä aiheessa

An-225 vierailu Tukholmassa osiolla oli *.* kirjoittanut jotakin jota voisi kutsua seksuaaliseksi herjaamiseksi hän kirjoitti.  "Kaikki Svedut ovat homoja j.n.e. ja jotain pitkästä lihasta, ikävä kyllä huomautettuani tästä ylläpidolle ja valvojille he poistivat kyseisen osion. Onko tosiaankin niin että joku nuorukainen joka ei ole vielä edes inttiä suorittanut tai ei ole sinne hyväksytty voi esittää moista p----a ilman että siihen valvojat tai kukaan muukaan puuttuu. Kuvaako tämä ilmaisu KOKO suomen kansan käsitystä meistä ruotsalaisista. Nimestä huolimatta olen ruotsinkansalainen, mutta mieleltäni suomalainen. Olen asunut ja vaikuttanut täällä 46 vuotta siis 28 vuotta pitempään kuin tämä nimeltä mainitsematon nuorukainen. Voin sanoa että en tunne yhtään homoa enkä sellaista joka olisi itsensä sellaisena minulle esittäytynyt. Siis kuinka joku nuorukainen voi samaistaa kaikki me jotka olemme täällä nimellä"kaikki svedut ovat HOMOJA" kuvaako moinen ilmaisu tätä tänään niin monikansallista näkemystä toisista ihmisistä. Tiedän TV keskusteluja seuranneena mitä suomenkansa  maahanmuuttajista pitää. En kirjoita, enkä sano ääneen koska voisin itsekin joutua liipasimelle mutta kaunistahan se ei ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voin sanoa että en tunne yhtään homoa

enkä sellaista joka olisi itsensä sellaisena minulle esittäytynyt.

1) Anna foorumin softan hoitaa rivitys (rivinvaihdot), älä paina enteriä itse. Muotoilu ei toimi muuten kailla katselu/käyttöalustoilla oikein.

2) Väestöstä homoja stetson-harrison menetelmällä saadun tuloksen mukaan n. 5 %, ellei enemmänkin. Keskimäärin siis joka 20 henkilö on homoseksuaali. Vallan erikoista menoa, jos ainuttakaan et tunne.

ikävä kyllä huomautettuani tästä ylläpidolle ja

valvojille he poistivat kyseisen osion. Onko tosiaankin niin että joku nuorukainen joka ei ole vielä edes

inttiä suorittanut tai ei ole sinne hyväksytty voi esittää moista p----a ilman että siihen valvojat tai kukaan

muukaan puuttuu.

minä ymmärrän tämän perusteella seuraavaa: huomautus ylläpidolle -> ylläpito poisti jonkun "osion" -> väität silti, ettei ylläpito tai kukaan muukaan puutu?

3) Mitähän se asepalvelus tähän liittyy? Paitsi sen verran, että jenkeissä ei saa kertoa sielläkään olevansa homo, kannattaa muistaa. Joka tapauksessa olisi uskottavampaa, jos keskittyisit kaikenmaailman ikä- ja inttikorttien viljelyn sijaan argumentoimaan asiakysymyksillä, etkä henkilökohtaisuuksilla, josta itseasiassa juuri itsekin valitat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

An-225 vierailu Tukholmassa osiolla oli *.* kirjoittanut jotakin jota voisi kutsua seksuaaliseksi herjaamiseksi hän kirjoitti.  "Kaikki Svedut ovat homoja j.n.e. ja jotain pitkästä lihasta, ikävä kyllä huomautettuani tästä ylläpidolle ja valvojille he poistivat kyseisen osion. Onko tosiaankin niin että joku nuorukainen joka ei ole vielä edes inttiä suorittanut tai ei ole sinne hyväksytty voi esittää moista p----a ilman että siihen valvojat tai kukaan muukaan puuttuu.

Tapio, tehdäänpä asia nyt kerralla selväksi. Sinä olit selvästikin loukkaantunut toisen käyttäjän kirjoituksesta ja lähetit itse siitä moderaattoreille pyynnön poistaa kyseiset kirjoitukset (tai oikeastihan se ei ollut pyyntö, vaan uhkaus). No näin myös toimittiin. Minä poistin kyseisen kirjoituksen. Eli toimimme juuri niinkuin olit pyytänyt... Vaikka ei sen puoleen, se kirjoitus olisi kyllä poistettu ilman sinun palautettasikin, koska poistettu kirjoitus oli aivan turhaa provokaatiota eikä muutenkaan ollut sovelias forumillemme.

Olisi voinut kuvitella, että asia olisi jäänyt siihen. Olinkin vähintäänkin yllättynyt nähdessäni tämän kirjoituksesi täällä forumilla nyt aamulla. Mikä idea on ensin vaatia poistamaan joku aihe ja sitten avata itse aiheesta uusi ketju? Mikään ei myöskään anna sinulle oikeutta tulla tänne arvostelemaan toisen käyttäjän ikää tai armeijan käyntiä jne. Siksipä tässä arvonkin, olisiko tämäkin aihe pitänyt nyt sitten poistaa suoraan, mutta hetken punnittuani tulin siihen tulokseen, että katsotaan mihin suuntaan keskustelu ruotsalaisten seksuaalisesta suuntautumisesta lähtee menemään. Siitähän tässä nyt haluttiin ilmeisesti keskustella?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eriytetään tämä omaksi viestikseen irti tuosta ylläpidollisesta viestistä...

Kuvaako tämä ilmaisu KOKO suomen kansan käsitystä meistä ruotsalaisista. Nimestä huolimatta olen ruotsinkansalainen, mutta mieleltäni suomalainen. Olen asunut ja vaikuttanut täällä 46 vuotta siis 28 vuotta pitempään kuin tämä nimeltä mainitsematon nuorukainen. Voin sanoa että en tunne yhtään homoa enkä sellaista joka olisi itsensä sellaisena minulle esittäytynyt. Siis kuinka joku nuorukainen voi samaistaa kaikki me jotka olemme täällä nimellä"kaikki svedut ovat HOMOJA" kuvaako moinen ilmaisu tätä tänään niin monikansallista näkemystä toisista ihmisistä. Tiedän TV keskusteluja seuranneena mitä suomenkansa  maahanmuuttajista pitää. En kirjoita, enkä sano ääneen koska voisin itsekin joutua liipasimelle mutta kaunistahan se ei ole.

Kaikkea netissä kirjoitettua ei pidä ottaa noin tosissaan, eikä varsinkaan henkilökohtaisesti. Varsinkaan tällaisessa aiheessa, kuin Ruotsalaisten miesten seksuaalinen suuntautuminen. Sehän on ollut ikuisuuksien ajan yleinen, maailmanlaajuinen herjanheiton kohde. Eli vitsien vakioaihe... Mikä taas johtunee siitä, että Ruotsilla lienee aina ollut varsin homoystävällinen maine maana...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ruotsissa ole sen enempää tai vähempää homoseksuaaleja, kuin täällä suomessa. Ruotsissa ollaan vain "hieman" avoimempia asioiden suhteen? Paitsi muukalaisvastaisuuden...  ;) Tarkemmin ajatellen, saattaa siellä joku promillen luokka olla ko. vähemmistöä enemmän koska ruotsi on maana suvaitsevaisempi kuin suomi, mutta kyllä ero on todnäk. promillen osissa, populaation kokonaismäärään nähden?!

Onhan toki suomessakin juuri mennä viikolla monta tuhatta ihmistä osoittanut julkisesti mieltään homoseksuaalien puolesta, eroamalla kirkosta? Tuskin kaikki olivat itse ko. vähemmistöryhmään kuuluvia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sehän on ollut ikuisuuksien ajan yleinen, maailmanlaajuinen herjanheiton kohde. Eli vitsien vakioaihe... Mikä taas johtunee siitä, että Ruotsilla lienee aina ollut varsin homoystävällinen maine maana...

Häh, homo- ja ruotsalaissotasankarivitsejä on Suomessa ruokkinut huono kansallinen itsetunto. Ovatko ruotsalaiset globaalistikin oikesti näin ylivertaisia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi hyvänen aika, aikuiset miehet! Tätä säheltämistä seuratessa saa nauraa vatsasnsa kipeäksi :laugh: :laugh:

Täysin samaa mieltä. :laugh: Tuollaisesta jutusta pidä todellakaan vetää herneitä nenään, saatika sitten tehdä uutta ketjua sen takia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi hyvänen aika, aikuiset miehet! Tätä säheltämistä seuratessa saa nauraa vatsasnsa kipeäksi :laugh: :laugh:

Odotas Johan.. niin päästään kohta vielä käsittelemään ruotsittarienkin asiat, legendan mukaanhan rouvat lahden takana ovat paljon him.. eikun erilaisia suomalaissisariinsa verrattuna.  ::)

topi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvaako tämä ilmaisu KOKO suomen kansan käsitystä meistä ruotsalaisista.

Eihän nyt toki . . joku nuorimies nyt voi sanoa mitä tahahansa, kun ei vielä itsekään oikein tiedä kuka hän on. Veikkaan, että tuollaiset jutut saavat alkunsa kulttuuriemme eroista. Ruotsalaiset ovat paljon sosiaalisempia ja iloisempia kuin suomalaiset, jotka ovat enimmäkseen mököttäviä tuppisuita. Ruotsalaiset miehet tervehtivät iloisesti toisiaan, kättelevät taputtavat selkään tai hartiolle jne. Tuommoinen käytös taasen istuu aika huonosti suomalaiselle miehelle ja luulenkin, että juuri tästä eroavuudesta tuollaiset vääristelevät jutut ovat saanet alkunsa.

Itse ihailen Ruotsalaisessa kulttuurissa juuri sitä sosiaalista virkeyttä, on yhteislaulua, piirileikkejä ja kaikenlaista iloa eri ikäisten ihmisten kesken. Veikkaan, että Ruotsalaiset ovat myös terveempiä kuin suomalaiset. Täällä Vaasassa kun asustelen niin lähes päivittäin tapaan tuolta ruotsalaisesta maakunnasta tulevia ihmisiä. Lähes järjestään he ovat selvästi iloisempia ja nauttivat silminnähden enemmän elämästään kuin  esim. perus-vaasalaiset jotka voivat olla yksiä  p . . .

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voin sanoa että en tunne yhtään homoa enkä sellaista joka olisi itsensä sellaisena minulle esittäytynyt.

Minunkaan ystävä / tuttavapiiriini ei "tietääkseni" kuulu yhtään kyseisen vähemmistön edustajaa   ::).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sitäpaitsi, jokaisella tytöllä pitäisi olla yksi homoseksuaali parhaana kaverina koska häneltä saa parhaat meikkaus, ihonhoito ja muotivinkit. joskus jopa sisustusvinkit. Me tavalliset tallaajat kun ei noista mitään ymmärretä. ::)

ja Tapio, ei, tuollainen kommentti YHDEN nuoren suusta ei tarkoita että KOKO kansa olisi sitä mieltä asiasta. Hyvänen aika, tätä stereotypiointia on käytetty lähiaikoina jopa MAINONNASSA televisiossa täällä... "drinkero-mies, se mitä ei voi katsoa tuntematta syvää myötähäpeää"...

että joo, hymyilyttää tämä kyllä. ja ärsyttääkin.  Tosin tuolla toisaalla yleistettiin toinen kohderyhmä (työttömät) toisten verorahoilla eläviksi loisiksi. Sellaisena vapaata tahtoani vasten olevana pisti ärsyttämään... kalikka kalahti, niin sanotusti ja akka älähti.  Ja ennenkuin vedetään vääriä johtopäätöksiä, en edes puolileikilläni väitä, että sinun tapauksessasi olisi samasta asiasta kyse. Joskus jotkut aiheet vain ärsyttävät.

"ota löysin rantein, älä jännitä...."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sitäpaitsi, jokaisella tytöllä pitäisi olla yksi homoseksuaali parhaana kaverina koska häneltä saa parhaat meikkaus, ihonhoito ja muotivinkit. joskus jopa sisustusvinkit. Me tavalliset tallaajat kun ei noista mitään ymmärretä. ::)

Varmaankin (en tiedä) tarkoitat ehkä näitä henkilöitä, jotka juhlavsati ulostuovat itseään, ja jotka todellakin ovat  airueina koko miespuolisille homokulttuurille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tälle leikkimieliselle tielle lähdetään, niin "been-there-done-that" => http://www.telvis.fi/progdatafull.jsp?key=66455_1276448400000

Täytyy sanoa, että oli mukavasti hoidettu prosessi, vaikka sinänsä tyylioikkuni ovat niin sisäänrakennetut, ettei intensiiviiskulla siihen oikeasti paljon säröjä saa :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minunkaan ystävä / tuttavapiiriini ei "tietääkseni" kuulu yhtään kyseisen vähemmistön edustajaa   ::).

Ilmeisesti ne kaikki ovat sitten minun tuttavapiirissäni. Nimimerkillä ainakin 3 tunnen nopeasti mietittynä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

**Repesin** Nuorenmiehen veressä on alkanut testosteroni virtaamaan ja voiman tunnossa herjaa naapurin kavereita kuten me kaikki Ruotsin sodasta lähtien. Voisiko joku valaista ja kertoa missä tässä oli se "haloo juttu"?  ::)

Jos mies on pukeutunut hyvin -> Homo

Jos nainen on pukeutunut hyvin -> Huora

Only in Finland!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos mies on pukeutunut hyvin -> Homo

Jos nainen on pukeutunut hyvin -> Huora

Only in Finland!

Näinhän se menee, valitettavasti

Täällä sitä pitäisi verkkarit päällä olla juhlissakin...  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti ne kaikki ovat sitten minun tuttavapiirissäni. Nimimerkillä ainakin 3 tunnen nopeasti mietittynä.

Kolme Viisi mullekin tulee äkkiseltään mieleen, jos ei lasketa sitä homoeroottista meininkiä, joka sillä eräällä toisella keskustelualustalla välillä vallitsee :D

Todennäköisesti "heikäläisiä" on enemmänkin tuttavapiirissä, aika harvasta loppujen lopuksi edes tietää, mitä suuntautumista edustavat. Ihmsillä on vaan oletuksena että hetero, vaikka mitään tietoa asiasta ei edes ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvaako tämä ilmaisu KOKO suomen kansan käsitystä meistä ruotsalaisista.

Ai eikö ne ruotsalaiset olekkaan.. Noh, joku kasvatusvirhe sitten tapahtunut  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän on nyt helppo sanoa, erotkaa siitä ruotsista, nyt on kirkosta muoti erota, miksei sitten ruotsista.Tunnen kaksi homoa ja kolme lesboa.Saattaa olla enemmänkin mutta tuo määrä on kertonut minulla suuntauksestaan.Ovat muuten täysin suomalaisia, pakkoruotsi ainoa joka länteen liittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään