Kirjoitettu Lokakuu 29, 2010 Kuvia muutaman vuoden takaiselta käynniltä. Pahoittelen heikkoa laatua... [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Seuraavat eivät liity ilmailuun mutta sopinevat kuitenkin joukon jatkoksi [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 30, 2010 Kuvia... Aikas raato on toi Mersu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 30, 2010 Mielenkiintoiselta vaikuttava museo. Kiitos kuvista, sai hyvän syyn suunnitella matka joskus sinne päin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 30, 2010 joo, kiva kun ilmestyy muitakin museokuvia... Aina kivempi suunnitella seuraavaa matkaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 30, 2010 Ari, Mikali suunnittelet toteuttavasi tuon suunnitelman, niin museokeikat kiinnostaa aina!! Timo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 30, 2010 Lisää kuvia aiheesta vuodelta 2005. Sisältä ja ulkoa: Saksalaiset koneet asianmukaisin tiedoin (alatyyppi & laivue): http://www.imagecontrol.com.au/oldcmp/samm_2.html Eipäs olisikaan loppujen lopuksi pahat hinnat "Tsadista" Johannesburgiin. http://www.halvatlennot.fi/Lennot/HEL/JNB/Halvat-lennot-Helsinki-_-Johannesburg.htm Tässä vuonna 2007 otetussa kuvassa näkyy hyvin, ton Mersun takana, suurennos valokuvasta, jossa juuri tämä Mersu on tehnyt pakkolaskun "löpön" loputtua... Siihen sammui "johtotähti" ja kävelemään Hans Wolf lähti. http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6371093&nseq=5 PS Sen verran voisi nähdä vaivaa näissä museokuvissa, notta kirjoittaa myös vähintään konetyypit kuvien mukana esille. Jos ei nyt jaksa penkoa laivueita ja sarjanumeroita näytille. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 30, 2010 Tässä taustatieota lentokoneista. Fw 190 PN+LU:sta jotain: sivuilta löytyy myös Me 262:n tiedot. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 30, 2010 Katos perhanaa! Kiitos Armin linkeistä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2010 Tässä vuonna 2007 otetussa kuvassa näkyy hyvin, ton Mersun takana, suurennos valokuvasta, jossa juuri tämä Mersu on tehnyt pakkolaskun "löpön" loputtua... Siihen sammui "johtotähti" ja kävelemään Hans Wolf lähti. http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6371093&nseq=5 Olisikohan seinäkuvassa kuitenkin eri kone kuin tämä Wolfin no:2? ps. Niin tosiaan mielenkiintoista kalustoa on museoon taltioituna. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 1, 2010 Jo vain! Tämän siitä saa, kun lukaisee kuvatekstin hätäseen, ja jättää kuvan tutkimisen puolitiehen... Piti kaivaa Caldwellin JG 26:n kuvahistoriikki esiin ja sieltähän löytyi valokuvia useista eri "Eemeleistä", jotka olivat tehneet pakkolaskun Englantiin ja koneet olivat samanlaisessa laskuasussa. Wolfin koneessa on tosiaan 2. Staffelin piru konepellissä ja JG 26:n Schlageter-tunnus ohjaamon alla. Seinällä olevassa kuvassa on 5./JG 52:n Mersu, kun konepellissä on JG 52:n 5. lentueen "Pirullinen Amor" (Rabbatz) ampumassa nuoliaan jousipyssyllä. Tai sitten 2. Staffelin kone, koska Ketleyn & Rolfen kirjan mukaan myös 2. lentue käytti alussa samaa tunnusta. Myöhempi tunnus kakkosella oli "tummanihoisen" miehen pää turbaanilla, koska Staffelkapitänillä oli suhteita Sarottin suklaatehtaaseen... Kiitokset Topille korjauksesta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla