Henri Pälkäs

Kalustoa uusimassa

12 viestiä aiheessa

Moi,

Olen tutkiskellut uusia vaihtoehtoja kitti 18-55milliselle. Sain kaverilta suosituksen Tamronin 17-50/f2.8 http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1824 . Olisiko siinä hyvä putki?

Sigman halppiszoom 70-300millisen tilalle olen jo hyvän aikaa aikonut hankkia Canon EF 70-200mm f/4L USM http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6519 , eikö siinä hyvä laite? varmastikin tyhmä kysymys?  :-[

Ja kamerana toimii canon eos 500d

Eli olisiko siinä hyvä paketti, vai vieläkö löytyisi paremmat vaihtoehdot suurin piirtein samoihin hintoihin?  ;)

Henri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyviä on molemmat.

Muistanko väärin, mutta 17-50 ilman VRää olisi ollut parempi?

70-200 osastolla voit katsoa myös Tamronin f2,8 di if mallia. Tradeoffina siinä on äänekäs ja hitaampi tarkennus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyviä on molemmat.

Muistanko väärin, mutta 17-50 ilman VRää olisi ollut parempi?

70-200 osastolla voit katsoa myös Tamronin f2,8 di if mallia. Tradeoffina siinä on äänekäs ja hitaampi tarkennus.

Tai Sigman 70-200/2.8. On muistaakseni revieweissä pärjännyt Tamronia paremmin ja omaa HSM-moottorin eli hiljainen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai Sigman 70-200/2.8. On muistaakseni revieweissä pärjännyt Tamronia paremmin ja omaa HSM-moottorin eli hiljainen.

HSM:n tärkein funktio lienee kuitenkin sen nopeus. Hiljaisuus lienee toissijainen juttu... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei! Kiitti vastauksista  :)  Eikös tuo Sigman 70-200 f2.8:n hinta oo siinä 700sadan hujakoilla? Onko se hintansa väärti vai kannattaako valita canonin äLlä? ??? Toki valovoima sigmassa on parempi.

Henri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä luulen, että tuossa 70-200mm sarjassa Sigma ja Tamron on ihan ok valintoja hintansa ja laadun niin kauan, kun ei tarvitse käyttää telejatketta. Mutta usko pois, että jos lentokoneita aiot kuvata, rupeat kaipaamaan lisää pituutta heti (muuten ei aukene naisen peti) ja silloin taitaa olla niin, että ainoa järkevä vaihtoehto onkin yhtäkkiä tuo Canonin putki...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä luulen, että tuossa 70-200mm sarjassa Sigma ja Tamron on ihan ok valintoja hintansa ja laadun niin kauan, kun ei tarvitse käyttää telejatketta. Mutta usko pois, että jos lentokoneita aiot kuvata, rupeat kaipaamaan lisää pituutta heti (muuten ei aukene naisen peti) ja silloin taitaa olla niin, että ainoa järkevä vaihtoehto onkin yhtäkkiä tuo Canonin putki...

En purematta tuota niele, mutta miten sitten reaalikuvassa.

http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233-Sample-Crops.aspx?Lens=104&Camera=453&Sample=0&FLI=5&API=3&LensComp=470&CameraComp=453&SampleComp=0&FLIComp=5&APIComp=4

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen kanssa harkinnut tuota Canonin 70-200mm 4L putkea. Mitä tutuilta on lainailtu niin todella hyvä hintalaatusuhde putkessa (: Tosin tuo 200mm ei aina lentokonekuvaksessa ole riittävä :/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosin tuo 200mm ei aina lentokonekuvaksessa ole riittävä :/

Riippuu pitkälti missä kuvaa ja mitä. (A380 Zürichin Heligrilliltä niin johan on 70mmkin liikaa. ;D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään