Nestori Kinnunen

Modeemi

8 viestiä aiheessa

Hei.

Minulla on tällä hetkellä Telewellin TW-EA510 (a) ja sen yhteys katkeaa noin 5 minutin välein, mutta olen harkinnut uutta modeemia joten kysyisin käykö Buffalo Airstation WBMR-G300N hyväksi modeemiksi ton Telewellin paikkaamiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei.

Minulla on tällä hetkellä Telewellin TW-EA510 (a) ja sen yhteys katkeaa noin 5 minutin välein, mutta olen harkinnut uutta modeemia joten kysyisin käykö Buffalo Airstation WBMR-G300N hyväksi modeemiksi ton Telewellin paikkaamiseksi.

Oletko resetoinut modeemin ja käyttänyt virrat pois? Modeemin asetuksia ei myöskään kannata muuttaa, mikäli yhteys toimii oletuksena.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on kaksi samanlaista Telewellin vekotusta ja yksi vähän vanhempi saman valmistajan laite - vuorottelukäyttöä. Olen tullut siihen johtopäätökseen että TW:n purkeilla on ajan mittaan taipumusta paistaa sisuskalunsa lunastuskuntoon. Sähköt pois, pieni jäähdyttelytauko ja värkki toimii taas jonkin aikaa hyvin. Sitten taas jumittaa.

Nimimerkillä kokemusta noin 8 vuoden ajalta.  >:(

Pitäisi varmaan vaihtaa merkkiä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä aihetta sivuten:

Mikä on tällä hetkellä luotettava ja varmatoiminen kuluttaja ADSL2 -modeemi? Joku 400e Cisco ei oikein nappais, mut tekis mieli saada sellanen motukka mikä olisi käyttövarma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä aihetta sivuten:

Mikä on tällä hetkellä luotettava ja varmatoiminen kuluttaja ADSL2 -modeemi? Joku 400e Cisco ei oikein nappais, mut tekis mieli saada sellanen motukka mikä olisi käyttövarma.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=15001

Mulla oli toi muutaman vuoden käytössä. Tosin, siinä oli 802.11g eli 54M tukiasema, tuo on ilmeisesti uudempi versio kun on 802.11n eli 300M. Kuukausi sitten meni netti rikki. Kaikki muu toimi kuten pitikin, mutta nettiyhteyttä ei enää saanut. Tukiasema ei ainakaan torrentteja jaksanut. Tosin, se nyt ei modeemilta ole mikään yllätys. Käytinkin D-linkin reititintä tukiasemana tuon kanssa. Vaan perusmodeemiksi on äärimmäisen luotettava laite.

EDIT: Tai sitten olisi myynnissä tämmöinen http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=15633; sisältää kaiken paitsi seinään tulevan puhelinpistokkeen. Puhelinjohto löytyy, mutta pistoke on kadonnut johonkin >:( Takuuta 27.9.2011 asti Verkkokauppa.comissa. Laita privaa jos kiinnostaa ja löytyy pistoke omasta takaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nää modeemit on ihan samanlaisia kaikki, merkillä ei väliä. Juuri vaihdoin jumittavan paskan zyxellin telewelliin joka toimii zyxelliin nähden kuin unelma. Nämä oikeasti kestävät sen pari vuotta ja sitten kannattaa vaihtaa... nimim. kokemusta on.

-hannu-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään