Kirjoitettu Marraskuu 3, 2010 ... no tai ainakin näin olen kuullut vaikka en omin silmin nähnyt...vielä Viikonloppuna tuossa vanhaan rouvaan kuitenkin törmäsin ja näppäilin muutaman nopean [ attachment removed / expired ] Tapaaminen tuli vähän ennalta varoittamatta ja yllättäen, joten perusteellisempi visiitti lienee paikallaan, nyt kun hän on asettunut taloksi tuonne Cavanaugh Flight Museumin tiloihin Addisonin kentälle [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Rouva on kovasti ryhdissään nyt pitkällisen operoinnin ja ehostuksen jälkeen, ja kiiltoakin piisaa sen pakollisen laajakulman ottamiseen 8) [ attachment removed / expired ] Turbot on kyllä puuttuneet jo jonkun aikaa mutta varsinkin nykyisillä moottoreilla niitten puute ei juurikaan haittaa kun pysytään kohtuu korkeuksissa [ attachment removed / expired ] Sen sijaan Nelson Ezellin käsialaa olevat pakosarjat ovat aivan "must" nyt kun etummainen sylinteririvi onkin toiseen suuntaan kuin ennen [ attachment removed / expired ] Samaten keskustelua herättänyt "tramp stamp" on vanhan rouvan pyrstössä, kuten jokseenkin kaikissa muissakin CAF:n omistamissa ja / tai hallinnoimissa koneissa. Ilkeimmät ovat väittäneet että ko. tunnus on kuin elähtäneen ilolinnun alaselästä pilkistävä trailer trash tatuointi. Mehän emme ryhdy rouvaa moisesta tuomitsemaan emmehän..... [ attachment removed / expired ] Huipputekniikkaa 40-luvulta. Kuten koko kone [ attachment removed / expired ] Palannemme aiheeseen vielä perusteellisemmin ja paremmalla aikaa.... mutta tällaista tällä kertaa preerialta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla