Ilkka Mäkelä

Hopealintu lopettaa

176 viestiä aiheessa

Niin mukavaa kuin Jaakon ja Hannan suhteen ja uuden ravintolan kehittymistä onkin seurata  :laugh:

 

 

Onko kenelläkään tietoa mikä oli perimmäinen syy lopettamisen takana? Finavian uudistusvaatimukset/suunnitelmat, vai tässä kertjussa manitut kirjapito-ongelmat, tai asiakkaiden kaikkoaminen parkkijärjestelyjen takia?

Juha

 

Minulle on jäänyt sellainen kuva, että lounasasiakas-kato osui velkakierteen kanssa yksiin.

50 kpl lounasasiakasta putos per päivä,

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Eilen tipahti postiluukusta malmin lentoaseman ystävien syyskokouskutsu. Kutsun mukaan kokous alkaa kahveilla Hopealinnussa 11.11.2010. Taitaa jäädä kahvittelut kahvittelematta  :'( .

 

Älä vaivu Juha vielä epätoivoon! Yritämme pystyttää Pyöreän ala-aulaan pienen pystybaarin, jossa on kahvia tarjolla. Eli tervetuloa MLY:n väki klo 17 paikalle.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Älä vaivu Juha vielä epätoivoon! Yritämme pystyttää Pyöreän ala-aulaan pienen pystybaarin, jossa on kahvia tarjolla. Eli tervetuloa MLY:n väki klo 17 paikalle.

 

 

Kipaskaa äkkiä kysymään lentoaseman päälliköltä , vuokralle kokouksen ajaksi, sitä neuvottelutilaa joka on vessojen välissä, siinä tasanteella kun mentiin kuppilaan

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Todella nerokasta talousjohtamista. Parkkimaksutulot nousevat X euroa, mutta samalla menetetään ravintolan vuokratuloja Y euroa. Voisin lyödä vetoa, että Y > X.  Oho, kuinkas näin kävi  ???

 

Mistä sitten saadaan tuloja parkkipuomi-investoinnin takaisinmaksuun? Ei ole kovin vaikea arvata  :thmbdn:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Meinaatko, että sitä parkkipuomi-investointia oli tarkoituskaan maksaa takaisin? Eiköhän kyse ole taas yhden naulan lyömisestä Malmin arkkuun, ei sillä ole mitään väliä vaikka vähän pers´nettoakin tekisi. Saadaanpahan todistettua taas asioita.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Todella nerokasta talousjohtamista. Parkkimaksutulot nousevat X euroa, mutta samalla menetetään ravintolan vuokratuloja Y euroa. Voisin lyödä vetoa, että Y > X.  Oho, kuinkas näin kävi  ???

 

Mistä sitten saadaan tuloja parkkipuomi-investoinnin takaisinmaksuun? Ei ole kovin vaikea arvata  :thmbdn:

 

Oho. Onpas tämä kapitalismi /c:stä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ihan pakko on kertoa,  Hopealinnun lopettamisesta huolimatta olen piipahtanut Malmin kentällä lähes päivittäin. Käyntien yhteydessä olen todennut sen alakuloisen ilmapiirin siellä. Aika moni asiakas käveli toiveikkaana kalterioven taa ja luki tylyn tiedotteen. Tuntuu ihan siltä että kuppila oli lentoaseman sydän, nyt on tekohengitys menossa. Jos tuohon ei saada pikaisesti ratkaisua pelkään kyllä pahinta, jokainen voi kohdaltaan tuon käydä toteamassa. Voidaan vaan toivoa että ravintola pikaisesti voisi jatkaa toimintaa sydämellisellä sykkeellä. Finavialle vinkkinä, pikaremppa nyt loppuvuodesta tohon nuhruiseen tilaan. Kunnes 1.1.2011 avautuisi uusi "Hopealintu", nimee ei sais mielestäni muuttaa, se kuuluu jo historiankin puitteissa ravintolan imagoon. Noutopöytä entiseen malliin, oli terveellistä monipuolista ruokaa lentämään lähtiessä. Pidin lounasravintolaa arvossa koska kävin Kannelmäestä asti siellä lounaalla, asuntoyhtiömme alakerrassa on myös lounasravintola. Siinä on vain yksi ruoka/sama hinta kuin malmilla, malmilla 4 erilaista vaihtoehtoo laittaa hiukan valitsemaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jaahans.

 

Omasta vinkkelistä Hopealintu on jo pitkään ollut likainen ja ahdistava kuppila. Ei tee mieli syödä kun sei dunkkaa pyöreän tuulikaappiin saakka, eikä myöskään kahvitella kun aamulla keitetty sumppi on juurtunut pannuun. Kuppilan aukioloajat ovat sellaiset, että on töistä lintsattava jos aikoo ehtiä kahville. Tämä risoo, sillä Malmi on kyllä Suomen makeimpia mestoja.

 

Mä olen sitä mieltä, että kuppila kaatuu kun liikeidea ei kohtaa asiakkaita. Nyt jatkuvat aukioloaikojen supistukset ja tekohengitetty kokonaistuote ei enää riittäny oiken millään rahalla. Voi ikänsä manata huonoja asiakkaita, mutta jos et oikeasti edes yritä ymmärtää kysyntää, niin ei se oikein mihinkään johtane. Olen vielä sitäkin mieltä, että jopa pihtaava ilmailija maksaa asiallisesta tuotteesta asiallisen hinnan. Mutta että parin muksun ja vaimon kanssa munkkikahvit ja pillimehut maksaa kolmatta kymppiä nautittuna lohkeilleelta melamiinipöydältä, istuen revenneellä vinyylijakkaralla on vaan liikaa. Maisemista huolimatta. Miksi kummassa syyttää Finaviaa, jos vuokralainen ei halua kehittää toimintaansa?

 

On ihan turha narista sinänsä järjettömistä pysäköintipuomeista, jos peruskonsepti ei ole sillä tasolla jolla sen asiakkaan mielestä pitäisi. Vaikka nurkat olisivat kuluneita, niin ehjää pitää olla ja siistiä. Nyt Ravintola Hopealintu on aika lailla samassa kunnossa kuin valtaosa platalla makaavista koneista. Joojoo, ne on kunnossa, mut vaikea on vakuuttaa sitä ihmiselle, joka ei asiasta tiedä. Ihan sama juttu kahvikupin kanssa: Se voi olla teknisesti puhdas, mutta jos se ei asiakkaan mielestä siltä näytä niin ollaan metsässä.

 

Toivon ja uskon, että moisiin perinteikkäisiin ja komeisiin puitteisiin saadaan uusi ja dynaaminen yrittäjä, joka ennakkoluulottoman avoimen kanssakäymisen kautta pystyy tuottamaan nykyistä parempaa palvelua. (komeilla tarkoitan lähinnä ravintolan ulkopuolella olevia maisemia) :)

 

Pasi

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kyllähän tänne kaikenlaista soopaa voi kirjoitella, mutta rajansa kaikella. Etenkin tuo "valtaosa platalla makaavista koneista" menee kyllä jo vähän liian pitkälle...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mutta että parin muksun ja vaimon kanssa munkkikahvit ja pillimehut maksaa kolmatta kymppiä nautittuna lohkeilleelta melamiinipöydältä, istuen revenneellä vinyylijakkaralla on vaan liikaa. Maisemista huolimatta. Miksi kummassa syyttää Finaviaa, jos vuokralainen ei halua kehittää toimintaansa?

 

Käsittääkseni tila vuokrattiin kalusteineen, eikä omistaja (Finavia) halunnut investoida niihin. Nuhruisuuden korjaamiseen olisi ollut vuokralaisella haluja, mutta omistaja ei halunnut sitä joko rahoittaa tai sallia (en tiedä kumpi).

 

t. TImo

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

NYT EN YMMÄRRÄA viestiäsi

Tarkoitin siis tuota Pasin kirjoittamaa viestiä, jonka mukaan valtaosa platan koneista olisi jotenkin surkeassa kunnossa. Lueppa se Pasin viesti. Luulen että moni koneen omistaja vetää syystäkin herneen nenään.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuosta Pasin viestistä vielä: En oikein ymmärrä kenelle se oli suunnattu, ja mitä "rakentavaa" siinä oli?? Ehkä herra Siimes selventää hiukan asiaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sitä jos jälleen kerran yrittää miettiä viestiä eikä viestintuojan listimistä, minä olin ainakin ymmärtävinäni sen sangen hyvin. Ja allekirjoittaisinkin vielä. Sitä en tiedä, mitä kulisseissa tapahtuu ja millainen toimintaympäristö Hopealintu on, (niinku Finavia-wise ja silleen) mutta kutakuinkin tuon kuvan siitä asiakas saa. Aika monta kertaa ko. kuppilassa käyneenä en ainakaan äkkiseltään keksi mitään parannusta tällä vuosituhannella. Keksiikö joku muu? Aivan.

 

Sehän se tuntuu olevan nykypäivänä rakentavaa, että vedetään miten vedetään, kunhan vedetään. Jos joku ryhtyy vetohommiin, kritiikin kohdistaminen siihen vetämiseen on äärimmäisen tuomittavaa. Vähän ku Neuvostoliitossa aikanaan. Siellä se tosin oli jopa hengelle hupaa.

 

-A-

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pakko sanoa kyllä ennen paljonkin kentällä aikaa viettäneenä (lue: vuorokausia), että Pasin kommentti oli täysin spot-on totuuden kanssa. Perhettä ja tuttuja kentällä usein käyttäneenä tunnen kyllä hyvin kommentit lentääkö toi?? Tai uskaltaako täällä syödä?

 

Se, että Seppo on käynyt aktiivisena kenttämiehenä syömässä lounaan Kannelmäestä Malmilla on hieno juttu. Millä saadaan ei ilmailuihmiset tekemään tämä sama?  :)

 

Kahvilan ja perinteiden perään rummuttajien olisi hyvä muistaa, etteivät Malmin miljööseen tai toimintaan tottumattomat silmät näe asioita ihan siltä kantilta kuin ilmailuharrastajan.

 

Vaikka itse tietääkin vanhan aavistuksen haalistuneella maalipinnalla varustetun pelticessnan lentävän ihan hyvin tai tietää, että haalistuneista kahvikupeista ei välttämättä saa paskatautia uskoisin ummikkosilmien saavan paremman turvallisuuden kuvan ja tervetulleemman tunteen puhtoisenkiiltävästä uudemmasta Cessnasta tai vaikka Diamondista, sama pätee myös siihen kahvikuppiin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hehe,

 

Ei oo isoa liksaa, eikä luksuselämää, sori vaan Jaska. Alla kehrää kolmattasataatuhatta kilometriä tietä nähnyt FIAT ja vuokralla asutaan. Mutta voi se tietenkin jonkun silmiin näyttää luksuselämältä. Ei ole silti kyse siitä, että kahvista ja munkista vitonen/nenä on liikaa, vaan siitä, että piru vie ne on saatava tuohon hintaan ehjistä ja siisteistä puitteista. Ei ole kyse siitä, että ruosteinen lentsikka veisi oman, Ullan tai muksujeni ruokahalun.

 

Tarkoitin kommentillani sitä kylmää seikkaa, jonka aika moni on tajunnutkin. Malmi on ollut Stadin kaupungin typeryyden ja Finavian ja edeltäjiensä hampaattomuuden vuoksi lähes kehittymättömässä tilassa vuodesta 1952. Isoimmat kehitysaskeleet liittyvät supistuneisiin aukioloaikoihin, ravintolan terassien purkamisiin ja piikkilanka-aitoihin. Mutta hei: Siitä huolimatta, että Malmilla on toimistoja, joissa ei ole ilmanvaihtoa tai vesipistettä, vessat ovat kotoisin viimeisestä isosta remontista, uudisrakennukset ovat peltihalleja tai jalasmökkejä ja valtaosa platalla olevista lentokoneista on valmistettu 60- ja 70-luvulla, niin maailma Malmin aitain ympärillä on mennyt eteenpäin.

 

Tarkoitin kuppilan ja koneiden välisellä yhteydellä sitä, että kummassakin tapauksessa tuote on teknisesti kai ok. Mutta kun koneissa ja päärakennuksessa on jeesusteippiä siellä ja nippuside täällä, niin ei se juuri luottamusta ulkopuolisen silmissä herätä. Kun ollaan aina oltu sitä mieltä, että ilmailu on kallista, on viritelty kaikenmoista, että kulut pysyisivät kurissa. Sen sijaan, että olisi mietitty oma tuote kuntoon ja lyöty tuotetta vastaava hintalappu päälle, niin säästetään säästämisestäkin. Cessnan sisätilojen muoviosat maksavat muutaman sata taalaa - alle tonnin joka tapauksessa. Silti mielummin korjataan jeesusteipillä kuin nostetaan pari euroa tuntihintaa ja pidetään Cessnan verhoilut kunnossa. Nykymaailmassa pakkauksella ja jakelulla on väliä. Ei voi vaatia asiakasta/oppilasta/jäsentä ymmärtämään, että tämä riittää meille kun me ollaan ilmailijoita ja vuonna 65 asiat oli vielä paljon huonommin. Onhan platalla onneksi uusia ja vanhoja siistejä ja hyvin hoidettuja lentolaitteitakin, mutta (iso )osa on ulkoa sangen surullisessa kuosissa.

 

Eikä asioiden tola ole kenenkään yksittäisen toimijan syy. Kulttuuri kotimaisilla GA-kentillä näyttää vain valtaosin olevan tällainen. Toivottavasti jotain muutosta on tulossa. Ilmailun on mielestäni väistämättä tultava ulos kaapista ja näytettävä pirteää naamaa, jos se haluaa harastusmuodossa elää. Se, että kaikesta sniidutaan, ei johda mihinkään. Rahan täytyy kiertää. Jos fyrkka ei kulje, on turha inistä palvelutasosta.

 

Kaiken tuon ylläolevan jälkeen kirjoitan vielä sen, että Malmin lentoaseman, sen kuppilan, lentokonehallien, ympäristön ja infran kunto on mielestäni kansallinen häpeä. Stadin kaupungin epäjohdonmukainen hinku tunkea rivareita suolle vaikuttaa osin asiaan, mutta niin vaikuttaa jatkuva pihtaaminen ja säästäminenkin kentän käyttäjien keskuudessa. On kerrassaan noloa, kuinka Finavia Oyj yrittää selvästi tunkea muilla lentoasemillaan toimivia käytäntöjä Suomen ainoalle ja uniikille GA-lentokentälle. Malmilla hukataan hyvää vauhtia sitä resurssia, jolla tuollaisesta kentästä voisi tehdä kannattavan. Pörssiyhtiöllä luulisi olevan pitkäjänteisyyttä sijoittaa ja tukea GA-yrityksiä jotka siellä jo toimivat ja hakea aktiivisesti uusia. Puomien ja hinnankorotusten sijaan pitäisi olla kiinnostava ja näyttää, että ilmailulla voi tehdä businesta, tule ja kokeile. Liikevaihto, se kun raha liikkuu, hyödyttää jokaista malmilla toimijaa. Myös sitä, joka vain haluaa tulla jädelle sunnuntaina.

 

P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kyllä pitää myöntää että vähän haikea olo tuli kun tästä lopettamisesta luin.

Aina siellä hyvää palvelua sain. Eihän nyt kyseessä ollut mikään Michelin tähden ravintola, mutta ajoi asiansa.

Mukavampi se paukku oli saada kun istua kuivin suin  ;D

 

Ajat on mitä ovat, lamastakin ovat puhuneet. Asioita jotka ovat vaikeita, firmoja menee nurin kun velat painaa niskaan. Asioita joille ei pieni ihminen mitään voi vaikka kuinka hyvät tarkoitukset olisi.

 

Toivotaan että tulevaisuus on valoisampi.

 

Eniten ihmettelen miksi melkein joka juttu täällä foorumilla mene henkilökohtaisuuksiin  :'(

Onko siihen jokin hyvä yksinkertainen syy?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kyllä pitää myöntää että vähän haikea olo tuli kun tästä lopettamisesta luin.

Aina siellä hyvää palvelua sain. Mukavampi se paukku oli saada kun istua kuivin suin  ;D

Onko siihen jokin hyvä yksinkertainen syy?

Runoilian vikaa sinulla  :thmbup:, Hattuilua tää ollut ei ...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eniten ihmettelen miksi melkein joka juttu täällä foorumilla mene henkilökohtaisuuksiin  :'(

Onko siihen jokin hyvä yksinkertainen syy?

Oliskohan itsetunnon/ alemmuuden tunto, tiedä häntä  :-\

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Cessnan sisätilojen muoviosat maksavat muutaman sata taalaa - alle tonnin joka tapauksessa. Silti mielummin korjataan jeesusteipillä kuin nostetaan pari euroa tuntihintaa ja pidetään Cessnan verhoilut kunnossa.

 

Älä edes unta näe ihan noin halvoista hinnoista, vai voisitko kenties kertoa tiedoksi muillekin mistä saisi edullisesti ja millaisilla hinnoilla ihan oikeasti!

 

Tuppaavat pelkästään jotkut yksittäiset sisustuksen "muovipäreet" olemaan hinnastoissa mainitsemasi hintaisia per kappale, koko sisustuksen tarvitsemista puhumattakaan ja niitä on siinä lukumääräisesti aikamoisen monta yhteensä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Älä edes unta näe ihan noin halvoista hinnoista, vai voisitko kenties kertoa tiedoksi muillekin mistä saisi edullisesti ja millaisilla hinnoilla ihan oikeasti!

 

Tuppaavat pelkästään jotkut yksittäiset sisustuksen "muovipäreet" olemaan hinnastoissa mainitsemasi hintaisia per kappale, koko sisustuksen tarvitsemista puhumattakaan ja niitä on siinä lukumääräisesti aikamoisen monta yhteensä.

 

Piperin muoviosia, tuskin paljoa eroaa Cessnan hinnoista

http://www.planeparts.com/index.html

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eipä ole tullu käytyä, voisikin joskus käydä hämmästelemässä aluetta. Ja tämän offtopicin siivin seuraavaan...

 

Runoilian vikaa sinulla  :thmbup:, Hattuilua tää ollut ei...

 

Hieman äidinkieltä, hyvä nyrkkisääntö tekijää ilmaisevissa sanoissa on j kirjain, esim lentäjä, lentokone-asentaja, tuulilasinpyyhkijä, runkkaaja jne. Joten runoilia on siten runoilija

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jaahans.

 

Omasta vinkkelistä Hopealintu on jo pitkään ollut likainen ja ahdistava kuppila. Ei tee mieli syödä kun sei dunkkaa pyöreän tuulikaappiin saakka, eikä myöskään kahvitella kun aamulla keitetty sumppi on juurtunut pannuun. Kuppilan aukioloajat ovat sellaiset, että on töistä lintsattava jos aikoo ehtiä kahville. Tämä risoo, sillä Malmi on kyllä Suomen makeimpia mestoja.

 

Mä olen sitä mieltä, että kuppila kaatuu kun liikeidea ei kohtaa asiakkaita. Nyt jatkuvat aukioloaikojen supistukset ja tekohengitetty kokonaistuote ei enää riittäny oiken millään rahalla. Voi ikänsä manata huonoja asiakkaita, mutta jos et oikeasti edes yritä ymmärtää kysyntää, niin ei se oikein mihinkään johtane. Olen vielä sitäkin mieltä, että jopa pihtaava ilmailija maksaa asiallisesta tuotteesta asiallisen hinnan. Mutta että parin muksun ja vaimon kanssa munkkikahvit ja pillimehut maksaa kolmatta kymppiä nautittuna lohkeilleelta melamiinipöydältä, istuen revenneellä vinyylijakkaralla on vaan liikaa. Maisemista huolimatta. Miksi kummassa syyttää Finaviaa, jos vuokralainen ei halua kehittää toimintaansa?

 

On ihan turha narista sinänsä järjettömistä pysäköintipuomeista, jos peruskonsepti ei ole sillä tasolla jolla sen asiakkaan mielestä pitäisi. Vaikka nurkat olisivat kuluneita, niin ehjää pitää olla ja siistiä. Nyt Ravintola Hopealintu on aika lailla samassa kunnossa kuin valtaosa platalla makaavista koneista. Joojoo, ne on kunnossa, mut vaikea on vakuuttaa sitä ihmiselle, joka ei asiasta tiedä. Ihan sama juttu kahvikupin kanssa: Se voi olla teknisesti puhdas, mutta jos se ei asiakkaan mielestä siltä näytä niin ollaan metsässä.

 

Toivon ja uskon, että moisiin perinteikkäisiin ja komeisiin puitteisiin saadaan uusi ja dynaaminen yrittäjä, joka ennakkoluulottoman avoimen kanssakäymisen kautta pystyy tuottamaan nykyistä parempaa palvelua. (komeilla tarkoitan lähinnä ravintolan ulkopuolella olevia maisemia) :)

 

Erikoisia huomioita kahvipannun osalta, erityisesti kun Hopealinnussa kahvi ei ole ollut pannussa enää vuosiin, vaan automaatissa  ::) Ehkäpä tästä voi jo arvailla kirjoittajan kompetenssia arvostella kuppilan toimintaa, liekö käynytkään siellä..

 

No leikki sikseen, sinänsä ihan teräviä yleisluonteisia huomioita, niinkuin pari muutakin on todennut vaikka sävy onkin provosoiva. Onko kirjoittaja kenties ammatiltaan jonkin sortin konsultti?

 

Kuitenkin, mielestäni on uskaliasta esittää väitteitä pitäjän haluttomuudesta kehittää toimintaansa. Epäilen vahvasti onko kirjoittajalla mitään oikeata tietoa tällaisesta ja väitteet ovat tuulesta temmattuja.

 

Kohderyhmästä - minun visiossani Malmin kuppilan ei tarvitsisikaan nousta joksikin viiden tähden ravintolaksi joka miellyttää kaikkia rekkakuskista lapsiperheeseen ja tuottaa kuin kultamunia muniva hanhi. Riittää kun paikka on tarvittavan siisti, asiallinen ja palvelee pienempää kohderyhmää - lentäjiä, heidän perheitään, kentällä työskenteleviä ja sen jälkeen sitten muita satunnaisia kävijöitä. Toki sillä edellytyksellä että pitäjä ja työntekijät saavat työstään riittävän elannon.

 

Malmin suurin ongelma ravintolan pitäjän kannalta on sen syrjäisyys ja saavutettavuus ja valitettavasti tuo parkkipaikkasekoilu vain pahentaa. Sinne ei saa huimasti menestyvää suurta ravintolaa perustettua mitenkään joten parempi kun toiminta pysyisi pienimuotoisena.

 

Henkilökohtaisesti en ole kokenut Hopealintua koskaan mitenkään epäsiistinä. Sinne mennään juomaan kahvit ja possut hienossa lentokenttäympäristössä lennon jälkeen ja ei silloin tule mietittyä onko perseen alla oleva vinyyli halki vai ei.

 

Jos haluatte nähdä todella epäsiistejä paikkoja, menkää Helsingin Mare Chiaroon tai Vantaan Voutilan vanhalle Essolle (St1). Hopealintu oli siisteydessä viiden tähden misukkapaikka niihin verrattuna. Silti kauppa käy kuin siimaa ja paikat tupaten täynnä. Miksiköhän? Onkohan kohderyhmä valittu oikein..

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Käväisin minäkin pikalounaalla, ajelin Tappiolasta asti...

 

Riitta oli siellä tippa linssissä (niin melkein minäkin) mutta kassalla tyttö kertoi vähän taustoja. Vanha omistajahan sairastui (mutta on edelleen vastuullinen omistaja) ja kirjanpito oli mennyt jossain välissä vähän pieleen, veroja ja eläkkeitä oli rästissä niin paljon että kun asia muutama viikko sitten paljastui, ei ollut oikein mitään tehtävissä. Konkkapesä saattaa etsiä jatkajaa toiminnalle tai sitten ei.

 

Miksikähän on jotenkin mahdotonta edes ajatella, että Finavia tekisi kuppilasta hienon ilmailuaiheisen ravintolan? Miksi ajatus tuntuu jo näin iltasella pähkäillen suorastaan naurettavalta - "eihän niin voisi tapahtua"...

 

t. Timo

 

Lainaanpa tuota Timon viestiä tänne, että pysyisi tuo ravintolan lopetuksen syy ja seuraus paremmin kirjoittajien mielessä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään