Ilkka Mäkelä

Hopealintu lopettaa

176 viestiä aiheessa

Mistä olet muodostanut tämän näkemyksen "pahimmasta vaihtoehdosta", vaikka vastaavista kuppiloista ei ole edes kokemusta? Eikös pahin olisi se, että kahvila ja ravintolatoiminta lakkaisi kokonaan Malmilla?

Sehän tietty pahin, että loppuu kokonaan. Sitä ei varmasti toivo kukaan, ei varmaankaan ole ensimmäinen vaihtoehto. Mut toi "Hello" juttukin tuo mieleen ainoastaan tyttölasten lelumerkin. Toi konsepti mua eniten tossa arveluttaa. Tämä vanhassa sydeemissä pysyvä konsepti, olisi huolellisesti restauroitu vanhaan kaavaan, neljän ruokalajin lounaaseen ja kahvion pitämiseen, siihen olin tyytyväinen jo ennenkin. Vanhassa oli positiivista että oli runsas salaattipöytä josta jokainen sai mieleisensä salaattiannoksen, pelkän salaatin, tai lounaan lisukkeeksi. Myös kalaa oli lähes aina tarjolla, mitä arvostin todella paljon. Myös se "kuppilatiima" meininki jossa todella oli sitä tiimajuttua. Saas näkee mitä tuleman pitää??  Myös se että väliseinät noihin loosseihin ettei joka pöydän äänet tule joka pöytään.  Nythän äänet kiertää peräseinän pöydistä tiskille asti, tai päinvastoin. ::)  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä käydä Hopealintu-ravintolassa 5 kpl ja pitää tämän "vanha" tunnelma (Tee olla huono "pussi"-tee)

Nyt katsoa tämä mahdollinen uusi yritys ja nimi saada vaikutus HelloKitty tuote  ;D

Tämä löytää heidän Internetsivu:

Hello-ketju on Finavia Oyj:n Kaupallisen Liiketoiminnan perustama,

asiakaslähtöinen myyntipisteketju. Lue lisää Finaviasta www.finavia.fi

Hello-konseptin tehtävänä on rakentaa Suomen lentoasemille asiakaskysyntää

vastaava palvelutarjooma. Konsepti muodostuu kolmesta eri konseptimoduulista:

Hello Cafe, Hello Shop ja Hello Snack. Lentoasemalla voi toimia yksi tai

useampiakin konseptimoduuleita.

Lue lisää Hello-konsepteista

Hello-ketjun menestystekijät ovat

keskeinen sijainti lentoasemalla

helppo saavutettavuus

rajattu ja asiakaskysyntään kohdistettu tuotevalikoima

laadukas asiakaskohtaaminen

joustavat aukioloajat

Toiminta perustuu ketjukonseptin tarkkaan noudattamiseen, mikä takaa asiakkaille miellyttävän palvelukokemuksen.

Hello-ketjuohjaus ja -kehitysyksikkö sijaitsevat Turussa. Ketjun tavoitteena on laajentua kattamaan Suomen suurimmat lentoasemat. Ensimmäinen Hello Cafe avattiin Turun lentoasemalle keväällä 2009.

Tämä korostettu tarkoittaa: Sinä ola varakas ja maksaa paljon.....  :thmbdn:

Cathy ^-^

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hello-ketjuohjaus ja -kehitysyksikkö sijaitsevat Turussa. Ketjun tavoitteena on laajentua kattamaan Suomen suurimmat lentoasemat. Ensimmäinen Hello Cafe avattiin Turun lentoasemalle keväällä 2009.

Jaaha. Arvatkaas, missä kaupungissa malmin pysäköintialueen puomituskin suunniteltiin....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hello-ketjun menestystekijät ovat

keskeinen sijainti lentoasemalla

helppo saavutettavuus

rajattu ja asiakaskysyntään kohdistettu tuotevalikoima

laadukas asiakaskohtaaminen

joustavat aukioloajat

Toiminta perustuu ketjukonseptin tarkkaan noudattamiseen, mikä takaa asiakkaille miellyttävän palvelukokemuksen.

Hello-ketjuohjaus ja -kehitysyksikkö sijaitsevat Turussa. Ketjun tavoitteena on laajentua kattamaan Suomen suurimmat lentoasemat.

Tuo viimeinen lainattu rivi on se menestystekijä. Kun ei muita vaihtoehtoja jätetä matkustajalle, on ostettava sitten hellosta, maksoi mitä maksoi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Malmin pyöreän ala-aulassa on nyt kahviautomaatti. Koemaistoin tavallisen mustan kahvin (vakiovahvuudella, vahvuuden säätönappi näkyy löytyvän). 1,50 €. Laatu menettelee, muttei voi kauheasti kehua... Esimerkiksi R-kioskien masiinat tekevät parempaa kahvia, mutta hyvä että talossa on edes jotain tarjolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Malmin pyöreän ala-aulassa on nyt kahviautomaatti. Koemaistoin tavallisen mustan kahvin (vakiovahvuudella, vahvuuden säätönappi näkyy löytyvän). 1,50 €. Laatu menettelee, muttei voi kauheasti kehua... Esimerkiksi R-kioskien masiinat tekevät parempaa kahvia, mutta hyvä että talossa on edes jotain tarjolla.

Myykö se automaatti pullaa tai voileipiä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joko on "Hello"-remppa lähteny käyntiin? Onko uusia aulahuhuja asian tiimoilta?

Löytyykö tietoa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakaan se ei ole ryhtynyt vittuilemaan asiakkaille.

Mä voin tulla Tatu witthuilemaan sulle, jos sulla on jotain sellaista puutosta :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä voin tulla Tatu witthuilemaan sulle, jos sulla on jotain sellaista puutosta :thmbup:

Kuten olen jo aiemmin kertonut, mulle ei vittuiltu hopealinnussakaan, mutta monelle muulle pitkän ilmailu-uran tehneelle kyllä vittuiltiin senkin edestä ja siihen tuli "ulkopuolisena" kiinnitettyä huomiota.. eikä kyse ollut huumorista. Automaatti ei kuulemma ole heillekään haistatellut tai käskenyt painumaan muualle juomaan kahveja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mua harmittaa pirusti, että Karille kävi noin. Aivoverenvuodot ovat arvaamattomia.

Kuinkas Kari näkökykysi on kehittynyt.

Täällä netissä whittuillaan vain, kukaan ei välitä itse ihmisestä.

Kari , ystäviä sulla on  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mitäs jos järjestetään sellanen vittuiluviikko siellä? mä tuun kans, mä voisin olla hyvä siinä lajissa...

Hanna , tossa jo puhuinkin  Karille.

Tatu on ihan toiselta planeetalta :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mitäs jos järjestetään sellanen vittuiluviikko siellä? mä tuun kans, mä voisin olla hyvä siinä lajissa...

tuu Hanna erotuomariksi , oot ihana tuomari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyselin tuolla Finavian facebookissa asiasta ja sain seuraavanlaisen vastauksen:

Roope > On tulossa! Malmilla aloittaa uusi kahvila ja ravintola :thmbup:Hello Cafe  :thmbdn: :thmbdn:

http://www.facebook.com/lentoasema

Miksi ihmeessä kahvilatoiminnan jatkuminen Malmilla on peukalo alas-arvoinen ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietysti kahvilatoiminnan jatkuminen on hyvä juttu, mutta Hello Cafe, no toivotaan ettei lattioitakin maalata vaaleanpunaisiksi.  Tietysti mistä tietää vaikka saisimme tilalle hyvänkin kahvilan, aika näyttää.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään