Juha Paulavuo

Bikinikalenteri Ryanairin lentoemoilta

97 viestiä aiheessa

Ryanairin matkustamohenkilökunta riisuu jälleen vaatteensa hyvän asian puolesta. Tänään julkaistulla uudella kalenterilla pyritään keräämään 100 000 euroa saksalaiselle hyväntekeväisyysjärjestölle Tafelille, joka jakaa Saksassa ruokaa sitä tarvitseville. Seksikäs Ryanairin henkilökunta teki ensimmäisen kalenterin vuonna 2008. Ensi vuoden painos kuvattiin Espanjan Fuerteventurassa. Yhteensä 400 hyväntekeväisyysjärjestöä eri puolilla Eurooppaa toivoi pääsevänsä tänä vuonna kalenterin rahankeruukohteeksi.

aamulehti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ryanairin matkustamohenkilökunta riisuu jälleen vaatteensa hyvän asian puolesta.

No ei ainakaan kannessa oltu kaikkia vaatteita riisuttu, dämmm... :thmbdn:

Tekisivät saman lennoilla.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nii yök vaan. Kaivosmieskalenteriko se pitäis olla?

Eikun wielä haastawampaa; Vinnairin emokalenteri.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olin taannoin ainut mies työpaikalla. Naiset olivat hankkineet kahvihuoneeseen poikakalenterin. Joulukuussa seuraavan vuoden kalenteritilausta tehtäessä vaadin että minulle pitää saada työhuoneeseeni tyttökalenteri. Eivät tilannet. Helmikuussa sain lopulta sellaisen, olivat tehneet itse itsestään. Se kalenteri säilyi pitkään.

Nii yök vaan. Kaivosmieskalenteriko se pitäis olla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uusi kalenteri taas varattavissa http://www.ryanair.com/en/calendar

...ja ruotsalaiset vetivät jo herneen nenään:

Ruotsalaiset eivät ole olleet iloisia Ryanairin uuden tyttökalenterin mainoskampanjasta.

Ruotsin mainontaa säätelevä viranomainen on saanut  33 valitusta kalenterin mainoksista.

– Ihmisten mielestä mainonta on seksististä ja se ei kuulu verkkosivuille, joiden tarkoituksena on myydä lentolippuja

Aamulehti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ruotsalaiset eivät ole olleet iloisia Ryanairin uuden tyttökalenterin mainoskampanjasta.

Ruotsin mainontaa säätelevä viranomainen on saanut  33 valitusta kalenterin mainoksista.

– Ihmisten mielestä mainonta on seksististä ja se ei kuulu verkkosivuille, joiden tarkoituksena on myydä lentolippuja

Aamulehti

pitäiskö tehdä vastavetona valitus kun ruotsalainen bimbo mainostaa tv:ssä veikkaussivustoa  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo olishan se huikeaa saada Finnairin emoista oma bikinikalenteri. Varsinkin long haulien iäkkäiden luumusukkaemojen oma kalenteri.  Joka pojan ja isän unelmakalenteri!

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikun wielä haastawampaa; Vinnairin emokalenteri.

Kohta joku keksii haluta Flightforumin vastaavan ;D (Siinä vasta oliskin haastetta, kun täällä ei taida olla yhtään lentoemoa?).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kohta joku keksii haluta Flightforumin vastaavan ;D (Siinä vasta oliskin haastetta, kun täällä ei taida olla yhtään lentoemoa?).

On täällä ainakin yksi. Tosin taitaa olla entinen. Tulee hiukan yksipuolinen kalenteri  ;D

Mutta voihan tuota rajausta hiukan laajentaakin. Hyvän asian vuoksi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä kaikki foorumin naiset saavat osallistua! Ei kai sitä tartte niin rajata vain lentoemoihin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Menitki Marika sitten ehdottamaan :D

Juu ja jos Siirilä ajattelet samaa kuin mä niin sekin on entinen emo...

että ei pojat, ei tuu kalenteria tän foorumin tytöistä, ei me vaan voida kunnei olla lentoemoja  ::)

mutta mitäs jos foorumilta tehtäiskin sellanen "foorumin palomieskalenteri"... mä voin tulla kuvaamaan sen.....  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

että ei pojat, ei tuu kalenteria tän foorumin tytöistä, ei me vaan voida kunnei olla lentoemoja  ::)

Emo tai tipu, aivan yksi lysti, ei sitä tunnista, kunhan on vaan riittävästi paljasta pintaa  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos me luotaisiin semmoinen lentoemo-arvonimi. Vähän niinkuin toi lentokapteeni. Se voitaisiin sitten myöntää vaikka juurikin tuollaisessa kalenterissa esiintymisestä.

mutta mitäs jos foorumilta tehtäiskin sellanen "foorumin palomieskalenteri"... mä voin tulla kuvaamaan sen.....  :-[

Tasa-arvon nimissähän semmoinenkin pitää tehdä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Emo tai tipu, aivan yksi lysti, ei sitä tunnista, kunhan on vaan riittävästi paljasta pintaa  :laugh:

Pinta-alaa on tällä hetkellä sen verran paljon että mä voin hoitaan tänkin puolen kuvaamisen... Löytyyks 12 kuvaan emoja tai tipuja?  ;D

Ja tasa-arvon vuoksi siis pitää sitten kuvata se ... onks se sitte lentopoika-kalenteri?  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tasa-arvon vuoksi siis pitää sitten kuvata se ...

Voi kai Sen kuvata, mutta tohtiiko niitä kuvia laittaa tänne julkisesti nähtäviksi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

....mutta mitäs jos foorumilta tehtäiskin sellanen "foorumin palomieskalenteri"... mä voin tulla kuvaamaan sen.....  :-[

Taitaa täällä olla aika vähän palomiehiä. Tai jos on, niin varmaan lyhkäsillä letkuilla varustettuina.  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään