Juha Paulavuo

Bikinikalenteri Ryanairin lentoemoilta

97 viestiä aiheessa

Håkanille siis ehdottomasti heinäkuu... :)

no ni, ei puutu kuin 10 :D

Foorumin poikakalenteri, eikä tarvi olla palomies, meinasin vaan että samaan tyyliin tehty kalenteri....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä sammutin kerran nuotion, riittäkö se meriitiksì?

Mä olen niin valoisa, lämmin ja aurinkoinen persoona että haluan olla Helmikuu!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tammikuu

helmikuu  Mikko Tuomi

Maaliskuu

Huhtikuu    Jukka Siirilä

Toukokuu

Kesäkuu

Heinäkuu Håkan Sandberg

Elokuu

Syyskuu

Lokakuu

Marraskuu

Joulukuu

Noni, vielä mahtuis...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on pussit täynnä lahjoja hyvin tai paremminkin tuhmasti käyttäytyneille ilmailusta kii(hot/nnost)tuneille neitokaisille... Olen syntynyt joulukuussa Lucian-päivänä 13 pv. ja ulkonäkökin ihan kuin tuheahiuksinen hoikka Lucia-neito. Not! Olen Bad Santa! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olen käynyt savusukelluskurssin Upinniemessä vuonna 1978 opiskellessani Helsingin merenkulkuoppilaitoksessa laivakokiksi. ( Täytänkö palomiesehdot ? )

Paloturvallisuuskurssi ja siihen liittyvä savusukelluskoulutus oli pakollinen siihen aikaan.

Tammikuussa olen syntynyt joten Tammikuu kelpaa mulle kuukaudeksi  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jaaha, kaksi rohkeaa lisää...

Tammikuu Tarmo Lindroos

helmikuu  Mikko Tuomi

Maaliskuu

Toukokuu

Kesäkuu

Heinäkuu Håkan Sandberg

Elokuu

Syyskuu

Lokakuu

Marraskuu

Joulukuu Mika Jääskeläinen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jaaha, kaksi rohkeaa lisää...

Tammikuu Tarmo Lindroos

helmikuu   Mikko Tuomi

Maaliskuu

Toukokuu

Kesäkuu

Heinäkuu Håkan Sandberg

Elokuu

Syyskuu

Lokakuu

Marraskuu

Mulla on muuten jo kokemusta kansikuvapoikana olemisesta ( katsokaa vaikka kuvaa mun profiilista ). Kotilieden kansikuvapoika Lokakuun lehden numero II vuodelta 1965.

ja täytyyhän sitä jokaisessa poikakalenterissa olla yksi kaljupää karpaasi  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmoittauden mukaan toukokuun poikana, talvi menee nukkuessa. Ehdottomasti kevään ja kesän hemmoja. Eräänlainen siili tai karhu siis. Tai kärmes.  ;)

Ajatustani ryydittäköön Merja Raskille säveltämäni ja sanoittamani "Seikkailuun toukokuun" (cd Polttavaa tulta 1995), tästä sitä voi kuuunnella pätkän: http://abmp3.com/download/2879746-seikkailuun-toukokuun.html

Edit: typo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ASIAA!

Tammikuu Tarmo Lindroos

helmikuu   Mikko Tuomi

Maaliskuu

Toukokuu Tumi Hämäläinen

Kesäkuu

Heinäkuu Håkan Sandberg

Elokuu  Ilkka Portti

Syyskuu

Lokakuu

Marraskuu

Muoks: Tuo Ilkka tuonne elokuulle :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elokuussa syntyneenä voisin olla elokuun hahmo. :D Kansikuvapoikana on tullut kokemusta Aamulehdessä toukokuussa 2006. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin tuleeko se tyttökalenteri sit kanssa vastineeksi?

Ja Hogu - kyl sulle järjestyy privaattivisiitti paloasemalle, kunhan vaan aika sovitaan. Siellä ois edelleen yks tulostin... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin tuleeko se tyttökalenteri sit kanssa vastineeksi?

Voi jäädä tuon poikakalenterin ostajaehdokkaat täällä vähiin.  ;D

Itse kyllä mielummin ostaisin sen flightforumin tyttö/lentoemokalenterin. Aikaisempina vuosina ollu tuo Ryanairin kalenteri mutta nyt en ole sitä pariin vuoteen ostanut. Eikös myös Meksikolaiset lentoemot tehneet kanssa tyttökalenterin jossain vaiheessa ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi jäädä tuon poikakalenterin ostajaehdokkaat täällä vähiin.  ;D

Mulle jäi simmottinen käsitys notta ei tätä kalenteria laitettaisi myyntiin (vaikka voisin väitää, että kalenteri möisi aivan hillittömästi. Tarvittaisiin mukaan vain Mikko M.). Ihan olisi fiktiivinen sellainen.  ;) Mulla on Hannalle jo oma kuva valmiina.

Niin, ja eihän ne markkinat tälle kanavalle lopu.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä tietty maantiede asettaa haasteita saada porukka kuvattavaksi, mutta moinen härdellihän olisi vallan hauska projekti suorittaa yhdessä paikassa. Mitenkäs, esim. Malmin hallissa voinee kuvata vähän siedettävämmin kuin tuiskussa ulkona (tosin kunnon karpaasihan ei viistoräntää säikähdä... ;)) ja voin lupautua auttamaan lentopoikakalenterin taittamisessa ja kuvausjärjestelyissä/kuvaamisessa, tehdään tuo sit kunnolla joku lauantaipäivä vaikka..? Mulla on jotain valoja ja muuta tilpehööriä.

Museo olisi toinen hyvä paikka.

/Tuomas :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarvittaisiin mukaan vain Mikko M.

HAHA, NOT!! :P Eiköhän meikäläisestä sen verran jo noita persekuvia tuolla valokuvauspalstalla ole, että ei tartte enää mihinkään bikinikalenteriin tunkea ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HAHA, NOT!! :P Eiköhän meikäläisestä sen verran jo noita persekuvia tuolla valokuvauspalstalla ole, että ei tartte enää mihinkään bikinikalenteriin tunkea ;D

Kyllä niistäkin kuvista saadaan tehtyä jonkinlainen kesäkuun kollaasi. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kesäkuussa olis kyllä tilaa... ehkä me tehdään siihen persekokoelma vaikka sen pitiki olla bikinikalenteri.

Tosin en mä tiedä kumpi olis paree. Persekokoelma vai bikinikuvat kaikista ilmoittautuneista...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi on tuo Ilmailumuseoyhdistyksen tyttökalenteri. Ks. kaupalliset tiedotteet. Kuvat on muuten joteski laadukkaammat kuin tämän vuoden kalenterissa.

Sami

Kappas, meinasi mennä ihan ohi suun! Tyttökalenteria ei kaulimen pelossa uskalla tilata, joten sinisiipien lisäpainosta odotellessa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään