Juha Paulavuo

Bikinikalenteri Ryanairin lentoemoilta

97 viestiä aiheessa

no se oli aluks kyllä täys vitsi... mutta miksei, voidaan sellanen tehdäkin... mitäs jos tempaistaan jonkun hyväntekeväisyyskohten hyväksi?

Jotenka kannattaa mun varmaan jatkossa hillitä, mitä menen vitsailemaan?

Täältäkin kannatusta tosiaan tuolle hyväntekeväisyysjutulle ja sille, että lahjoitettas nimenomaan Lastenklinikalle. Muuten, telkkarissa oli taannoin lentämisestä unelmoiva lapsi, joka sairasti leukemiaa jos oikein muistan. Olisiko tuotolla mahdollista toteuttaa tällaisiakin lasten toiveita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täältäkin kannatusta tosiaan tuolle hyväntekeväisyysjutulle ja sille, että lahjoitettas nimenomaan Lastenklinikalle. Muuten, telkkarissa oli taannoin lentämisestä unelmoiva lapsi, joka sairasti leukemiaa jos oikein muistan. Olisiko tuotolla mahdollista toteuttaa tällaisiakin lasten toiveita?

Älä Marika mitään hillitse, ajattelet todella hyvin tätä asiaa! Hyväntekeväisyyteen voisimme keksiä jotain parempaa kuin joku "rumien lentomiesten kalenteri" (+minä :D ). Miten olisi näille  sairaille lapsille elämyksenä lento pienkoneella kaupungin yllä, tai jopa kodin päällä jos asuu kohtuullisen lentomatkan päässä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mähän olen luvannut kuvata :D

Toki flyinnissä se pitää ajoittaa mun taukoihin ellei Taneli vapauta mua ulkopalvelukseen, mitä mä suuresti epäilen. mut muutenhan ei oo muuta ku aikaa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mähän olen luvannut kuvata :D

Toki flyinnissä se pitää ajoittaa mun taukoihin ellei Taneli vapauta mua ulkopalvelukseen, mitä mä suuresti epäilen. mut muutenhan ei oo muuta ku aikaa ;)

Ei vapauta.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on omakohtaista kokemusta netissä vitsailemisesta.. neidit A,B ja C voivat kertoa lisää..  ;)

Jos Jämi Fly In on kuvauspaikka, niin suunnitelkaa kuvaukset varsinaisen näytöksen ulkopuolelle tai näytöstauoille. Toki Hannakin osaa kameraa käyttää, mutta fly in -kuvaustiimistäkin löytynee muutama hyvä kuvaaja avuksi, esim. Rintasen Marko keskittyy tulevassa näytöksessä henkilökuvaukseen, olisi mielestäni loistava kuvaaja tähän hommaan. Ja jos on toiveita esim. jonkin koneen ohjaamoon pääsemisestä niin minulle voi ne esittää, koitetaan järjestää.

-taneli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ryanairin Cabin Crew -hyväntekeväisyyskalenteri vuodelle 2012 on tilattavissa

http://www.lentoposti.fi/uutiset/ryanairin_cabin_crew_hyvantekevaisyyskalenteri_vuodelle_2012_on_tilattavissa

Ryanairin jo perinteeksi muodostunut Cabin Crew -hyväntekeväisyyskalenteri on jälleen tilattavissa. Kalenterin tuotto menee jälleen hyväntekeväisyyteen ja uusimman kalenterin uskotaan myyvän jälleen 100 000 euron edestä.

Ryanairin matkustamohenkilökunta on valinnut vuoden 2012 hyväntekeväisyyskohteeksi 400 ehdokkaan joukosta  kansallisen hyväntekeväisyysjärjestö DEBRAn. Järjestö toimii lasten hyväksi ja keskittyy perinnöllisiin ihon rakkulasairauksiin.

Ryanairin ensimmäinen Cabin Crew -kalenteri julkaistiin vuonna 2008. Vuoden 2012 kalenterin myynnin jälkeen hyväntekeväisyyteen on annettu myyntituloilla jo noin 500 000 euroa. Kalenterin hinta on 10 euroa + postitus Suomeen 3,99 euroa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo Velin laittama uutinenhan on päivätty 15.11.11 eli hiukan jos tarkemmin ketjua lukee niin tästä 2012 kalenterista on maininta jo ensimmäisellä sivulla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään