Guest skuosman

Laskuvarjourheilu on seksikästä!

40 viestiä aiheessa

Vaikka taas esitän jonkun mielestä vanhan jutun, kyllä nyt mutta entäs kun nahkapuku alkaa läpättämään vuosien kuluttua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hmm... nätti mamma ei siinä mitään.

saiskohan sitä iltapulusta palstatilaa jos vetäis vaikka pursikoneella nakukeikkaa, ihan vaan että sais ittensä lehteen? Ku jos sitä sitte ku ne pahvit on kunnossa, alkais sellaiseksi forumin omaksi tukiaiseksi, ja kiskaisis itsensä taivaalle alasti, niinku yks taitolentäjä viime kesänä uhos kun oli niin lämmintä. ei se sitä sitte tehny. ihan hyvä niin kumminki  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

forumin poikakalenteri! Asiaa!

:thmbup:

Ihan jo tasa-arvon nimissä, miksei ole pilottikalenteria (miehistä siis  :laugh:), kun Ryanairin emoistakin on tehty kalenteri jo monta vuotta?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

forumin poikakalenteri! Asiaa!

No kyllähän me yksi poikakalenteri äkkiä tehdään jos saadaan tyttökalenterikin.... Eiks niin pojjaat?? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarttisko ne kalenterikuvat olla ihan lavastettuja vai riittääkö noi Malineimi edestä, - takaa, Mikko sivulta, Mikko makaa kuvat? Niitä kun ainakin näyttää riittävän :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ai joo,, mehän voitais teettää mikko-kalenteri. kun kerran on mikko eestä mikko takaa, mikko istuu ja mikko makaa. saatasko me mikko ilman paitaa kans? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei olis kaunista katseltavaa  :-\

äläs sano... jokainen voi olla kaunista katsottavaa kun tekee sitä mitä rakastaa... ;)

sitäpaitsi, on täällä forumilla ihan komeita miehiä, mä tiedän. mä oon nähnyki joskus jonkun jossain :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

. mä oon nähnyki joskus jonkun jossain :D

Imarreltu olen, KIITOS Hanna noista sanoista  :thmbup:   ,,,,,  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

äläs sano... jokainen voi olla kaunista katsottavaa kun tekee sitä mitä rakastaa... ;)

sitäpaitsi, on täällä forumilla ihan komeita miehiä, mä tiedän. mä oon nähnyki joskus jonkun jossain :D

Et uskalla luetella nimeltä, et USKALLA...! ;D

(...ja tuo ylempi lauseesi sisältää suuren viisauden :thmbup: )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meidän pitää vissiin alkaa suunnittelemaan Grobi-poikakalenteria?  ;D

HYIKin perinteitä kunnioittaen, mulla olisi heinäkuun kuvaksi kun Heikki nousee Grobista märkä T-paita päällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

on ihanaa, että otatte myös meidät foorumin naispuoliset jäsenet huomioon. tuossa mökkiseikkailussa oli jopa hivenen arveluttavaa materiaalia, mutta täysin kalenterikelpoisia kuvia...

no niin, koskas kyseinen painotuote olisi ostettavissa???  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et uskalla luetella nimeltä, et USKALLA...! ;D

(...ja tuo ylempi lauseesi sisältää suuren viisauden :thmbup: )

uskallan, mutten aio ;)

sitäpaitsi, kaikki tuntee apinan mut apina ei tunne ketään (tai muista, ku mä oon nähny teistä niin MOOONTA!).

tosin toiset on tullu oikein erikseen esitäytymään, toisia on vaan saanu arpoa milloin missäkin että olikohan tuoki se... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

siis kaikki Mikot käy. kunhan kyseessä on siis miespuolinen foorumin jäsen joka esiintyy kuvassa paidatta?

eikus mites se nyt taas menikään  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

siis kaikki Mikot käy. kunhan kyseessä on siis miespuolinen foorumin jäsen joka esiintyy kuvassa paidatta?

eikus mites se nyt taas menikään  ;D

Ei Hanna ei... se EI ole kaunista katseltavaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään