Tarmo Kallio

Uudet AMD Catalyst ajurivaihtoehdot

4 viestiä aiheessa

Terve. Pari päivää sitten ilmestyi Catalyst Software Suite 10.11, jonka jo asensinkin. Toisena vaihtoehtona on: AMD Catalyst™ Accelerated Parallel Processing (APP) Technology Edition 10.11.

Se on huomattavasti isompi asennuspaketti. Tälläinen oli jo edellisissä  10.10 ajureissa. Lisänä näyttäisi olevan ainakin:  OpenCL Driver.

Onko jollain kokemuksia tästä ajurista ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo vakioajuri on kyllä toimiva . Minulla on ollut nyt vajaan vuoden Atin (AMD)  näytönohjain.

Olen päivittänyt aina uuden ajurin, kun se on ilmestynyt.  Ja aina vanhan päälle. Kaikki on toiminut todella hienosti.

Ajurien asennus ei vaadi enää koneen uudelleenkäynnistystä, vaan toimivat heti.  :)

Minua kiinnostaisi, että onko APP 10.11 ajurin asentamisesta mitään hyötyä. Tai haittaa.

Windows 7- 64bit,  Intel I7-860,  8 Gt G.Skill Ripjaws,  Asus  p7p55d,  Radeon HD 5750,  Internet Explorer 9 beta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla taasen on Catalyst 10.5. Uudemmat versiot eivät toimi oikein HD 5670:n kanssa tässä koneessa. Viime vuoden ajureista vain 10.5 ja 10.4 toimivat täysin kuten pitääkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun uudessa 6970 ohjaimessa oli mukana 10.11 ajurilevyllä.

Vaihdoin sen melkein heti versioon 10.12a. Joka on hotfix ajuri 6900 sarjan korteille.

10.12a  toimii hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään