Roope Kauhanen

Finnairin uusi väritys/logo

682 viestiä aiheessa

HEHE, hauska nähdä kun ihmiset panikoi. Haisee tänne asti  ;D

Jos tuo kuva on ylipäätään aito, minä vähän luulen, että siinä on tuleva LQF väliaikaisella maalauskaaviolla, jotta kone saadaan vain luovutettua. Sitä kun ei kuitenkaan kannata maalata kalliilla hinnalla vanhaan maalaukseen, jos kerran maalauskaavio on muuttumassa. Ensimmäinen kone uudella maalauksella tulee kuitenkin olemaan seuraava A333...

muistiin  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka ei toi LQF:ssä oleva livery kummoiselle näytä tuossa valokuvassa niin ei se nyt mikään varsinaisen ruma ole. Tylsä ehkä. Nähtäväksi tosin jää onko tämä vielä lopullinen ulkoasu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tuo kuva on ylipäätään aito, minä vähän luulen, että siinä on tuleva LQF väliaikaisella maalauskaaviolla, jotta kone saadaan vain luovutettua. Sitä kun ei kuitenkaan kannata maalata kalliilla hinnalla vanhaan maalaukseen, jos kerran maalauskaavio on muuttumassa. Ensimmäinen kone uudella maalauksella tulee kuitenkin olemaan seuraava A333...

Tähän minäkin perustan toivoni. Pakko tuon on olla väliaikainen livery...

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HEHE, hauska nähdä kun ihmiset panikoi. Haisee tänne asti  ;D

Olen samaa mieltä Mikon kanssa. Kuin varmaan huomasitte toisessa ns."maalauskuvassa" pyrstössä on suunnilleen samanlainen kuvio kuin nykyäänkin, toisessa ns."havainnekuvassa" ihme katkoviivotus.

Noh, aika näyttää oikean maalauskuvion.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen samaa mieltä Mikon kanssa. Kuin varmaan huomasitte toisessa ns."maalauskuvassa" pyrstössä on suunnilleen samanlainen kuvio kuin nykyäänkin, toisessa ns."havainnekuvassa" ihme katkoviivotus.

Sillä toisella havainnekuvalla ei liene mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ei logon, eikä maalauksenkaan osalta  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän tuo tosiaan ole ihan tilapäinen paintti vaan, varmasti jotain hienompaakin on luvassa. Tai sitten finskillä on ruuvit todella löysällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilta-Sanomissa juttua myös aiheesta...

Ihan kiinnostaisi tietää kuka tälle toimittajalle on väittänyt koneen olevan Toulousessa.

Lentokonevalmistaja Airbusin tehdasrakennuksen edustalta Etelä-Ranskan Toulousesta on bongattu ilmeeltään täysin uudenlainen Finnairin kone.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan kiinnostaisi tietää kuka tälle toimittajalle on väittänyt koneen olevan Toulousessa.

Ehkä toimittaja luuli, että kyseessä on uusi kone/LTU.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotenkin legendaarinen. Tulee mieleen vanha kunnon A300.

http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/2/2/1225221.jpg

Ei vaan tuu iskemään tuollaisena 2000-luvulla.  No mistä vielä tiedetään jos tuossa on vasta logot ja tuohon vedetään vielä tilpehööriä päälle blöö1 lailla? Tosin tuota logoa on tungettu vähän turhaan joka moottoriin. Jää nähtäväksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku tämäntyyppinen olisi parempi tietysti eri fontilla.

Ei ehkä jotenkin turhan venäläinen :P

Toivotaan että siellä Finnairilla luetaan palautetta...

Varmasti luetaan. Joskaan ei niillä palautteilla varmaan tässä vaiheessa enää mitään virkaa ole sen kanssa, minkänäköinen siitä uudesta maalauksesta tulee. Eiköhän sellainen asia ole päätetty jo aikoja sitten...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään