Roope Kauhanen

Finnairin uusi väritys/logo

682 viestiä aiheessa

Air Francen vanha F-GNIF, eli OH-LQF maalattiin ranskassa näihin väreihin, mutta miksei tehdasuutta OH-LTU:ta?

OH-LTU:lle on ollut liikenneohjelman puitteissa lentoja ennen julkistusta.

Ehkä, jos lakkoilu ei olisi sotkenut aikatauluja, LTU olisi ollut joulukuun alussa julkistettavan ilmeen mukainen ensimmäinen kone.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöinen olis aika jees, ei taida kymppimilli kuitenkaan riittää :P

http://www.cardatabase.net/modifiedairlinerphotos/search/photo_search.php?id=00013793

Ja tältä nykyinen väritys suurinpiirtein näyttäisi normibussin yllä

http://www.cardatabase.net/modifiedairlinerphotos/search/photo_search.php?id=00013758

Sanattomaksi vetää, toivottavasti maanantaina voi herätä tästä painajaisesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika horror tuo normibussikuva. Toivottavasti nyt ei sentään. 340:een se vielä jotenkin istuu kun tätä on sulatellut hieman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika horror tuo normibussikuva. Toivottavasti nyt ei sentään. 340:een se vielä jotenkin istuu kun tätä on sulatellut hieman.

Ihan sama tuli mieleen... Jos on vaan mitenkään mahdollista näyttää rumemmalta kuin 340, ni tuo kyllä menee senkin edelle...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten jo aiemmin sanoin, ei ole lopullinen. Kertoohan tuo terve järki jo, että ei Finnair paljasta uutta maalaustaan paljon ennen aikojaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten jo aiemmin sanoin, ei ole lopullinen. Kertoohan tuo terve järki jo, että ei Finnair paljasta uutta maalaustaan paljon ennen aikojaan.

TEHKÄÄÄÄNESTYSTEHKÄÄÄÄNESTYSTEHKÄÄÄÄNESTYSONKOVAIEI! Sit vertaillaan kuka osu oikeeseen. Äkkii nyt!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

TEHKÄÄÄÄNESTYSTEHKÄÄÄÄNESTYSTEHKÄÄÄÄNESTYSONKOVAIEI! Sit vertaillaan kuka osu oikeeseen. Äkkii nyt!

Ja mitähän sinäkin vauhkoat?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja mitähän sinäkin vauhkoat?

Varsinaisesti uuteen väritykseen kantaa ottamatta:

Kenties joitain nyppii, kun tunnut tietävän asiasta enemmän kuin muut, mutta et kuitenkaan kerro tietolähdettäsi, jolloin käytännössä tietosi vaikuttaa yhtä mutu-tiedolta kuin kaikki muutkin kommentit tässä ketjussa. Eli kuka uskoo, kuka ei, ja ne jotka eivät usko jatkavat varmasti kädenvääntöä aiheesta kunnes uusi ilmestys virallisesti julkistetaan.

Näin siis keskustelua ulkopuolelta seuraavan arvaus asiasta  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liittymättä mitenkään Henriin, mutta onkohan esim. Finnair antanut työntekijöilleen minkäänlaista ukaasia vuotamasta tietoja julkisuuteen uudesta värityksestä ja yritysilmeestä? Kaikilla se terve maalaisjärki ei välttämättä pelaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liittymättä mitenkään Henriin, mutta onkohan esim. Finnair antanut työntekijöilleen minkäänlaista ukaasia vuotamasta tietoja julkisuuteen uudesta värityksestä ja yritysilmeestä? Kaikilla se terve maalaisjärki ei välttämättä pelaa..

Ihan on nyt pakko vielä yleisesti täsmentää, että työnantajani ei ole Finnair    ::) huolimatta siitä ettet puhu minusta. Ja kerron samalla oman mielipiteeni asiaan: varmasti niille, ketkä ovat tietoisia uudesta ilmeestä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pidin tänään silmäni auki töissä. Siksi uskallan väittää näin

::) juu ja työpaikkasi on?

Se, että juuri SINUA pitäisi uskoa tässä, ei välttämättä aukea esim meikäläiselle... Ei millään pahalla, mutta niin tunnettu et ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

::) juu ja työpaikkasi on?

Se, että juuri SINUA pitäisi uskoa tässä, ei välttämättä aukea esim meikäläiselle... Ei millään pahalla, mutta niin tunnettu et ole.

Olen töissä Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Pahoittelen jos kirjoitukseni ärsyttävät. Yritin vain kertoa suurpiirteisesti mitä minä tällä päivämäärällä omin silmin näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen töissä Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Pahoittelen jos kirjoitukseni ärsyttävät. Yritin vain kertoa suurpiirteisesti mitä minä tällä päivämäärällä omin silmin näin.

Turhaan pahoittelet; itse ainakin luen paljon mieluummin vihjailuja(si) kuin itkuja "uudesta, tylsästä ja hirveästä tms." -maalauksesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turhaan pahoittelet; itse ainakin luen paljon mieluummin vihjailuja(si) kuin itkuja "uudesta, tylsästä ja hirveästä tms." -maalauksesta.

Jep, yritin luoda toivoa kun kerta ihmiset hajoaa täysin tuon nähdessään  ;D Itsekin odotan mielenkiinnolla lopullista versiota

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä enemmän noita uusimpia kuvia katsoo, sitä paremmalta maalaus näyttää. Ainoastaan moottorien logot tuntuvat ylimääräisiltä, mutta muuten tuo on pirun tyylikäs, etenkin lumimaisemassa. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä alan olla samaa mieltä Kalle Rantasen ja jonkun toisenkin kanssa tässä keskustelussa siitä että ei toi oikeeastaan olekkaan huono logo/väritys. Tosiaan nyt kun sitä on nähnyt enemmän kuvissa, eri kuvakulmista ja niin edelleen, alkaa se näyttämään oikeastaan aika hienolta.

Ja mitä tulee siihen A32S kuvamanipulaatioon aiemmin, on sekin varsin toimiva yhtälö. Paremmin toimii pikkubussin kyljessä kuin lussussa.

Aikaisemmin eräs nimeltämainitsematon MM sanoi että techokirjaimet kuuluvat '90 luvulle. Minä sanon siihen että ysäri on bäck! :thmbup:

-tuomo

PS. Ette kai oikeasti luule että koneen kylkeen maalataan maalaus feikiksi ja muutetaan viikonloppuna hallissa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PS. Ette kai oikeasti luule että koneen kylkeen maalataan maalaus feikiksi ja muutetaan viikonloppuna hallissa?

Ei kait kukaan luulisikaan, että se olisi maalattu, jos se olisi väliaikainen? Nykyään teipillä voi tehdä kaikkea kivaa paljon helpommalla ja halvemmalla, kuin maalilla  ;)

Nyt kun tuo "technofontti" kuitenkin näyttää valitettavasti olevan totta, niin voihan se olla, että se tuohon koneen kylkeen jää. Mutta kaikkea muuta tuossa koneessa onkin sellaista, mikä ei todellakaan jää valkoiseksi  ::)

Eräs Nimeltämainitsematon

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et kai oikeasti luule että Finnair toisi yleisön eteen uuden layoutin kuukausi ennen julkistamista?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu ei ne mua ainakaan ärsytä, lähinnä vaan ihmettelin aiemmin millä "kannuksilla" puhut. Mutta nyt se on selvempää....

Tuskin se maalaus tuosta kauheasti "paranee"/muuttuu, ei vkonlopun aikana ihmeitä tehdä. Mielestäni. Ilman kannuksia sanottuna.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitan pitää silmäni auki myös tänään  :)

EDIT: pidin silmäni auki ja myönnän olleeni väärässä  :( Eräät seikat eilen saivat minut uskomaan muuta. Eli nyt uskon, että pieniä lisäyksiä on tulossa mutta ei mitään suurta. Pahoittelen jälleen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaan tulee parit vauhtiraidat perään tai parikymmentä one world logoa ympäri runkoa  ;D

Tuskin mitään kummosempaa lisämaalia tuo saa pintaan ikävä kyllä  :-\

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään