Guest henkkafinn

Minkälainen on Airbus 32S lisäpolttoainesäiliö (ACT)?

7 viestiä aiheessa

Kiinnostaisi tietää enemmän tuosta kapearunkoisen bussin lisäpolttoainesäiliöstä (ACT). Nopealla googletuksella en löytänyt kuvia enkä tarkempia tietoja moisesta keksinnöstä. Minkälainen ratkaisu se on teknisesti? Onko se vain konttiin (LD3?) tungettu kumipussi? Kauanko moisen asentamiseen menee? Onko koneessa jotain valmiuksia vakiona ACT:tä varten, eli onko ihan "plug and play"?

 

Kuva tai jonkinlainen piirustus olisi hieno juttu...

 

 

-Henkka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitos, juuri tuota olen tutkinut mutta se ei oikein tyydytä tiedonnälkää...  :)

Tuosta esityksestähan tämä lähtikin.

 

-Henkka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mihin tarvitset infoa?

 

Ähum... Pienen kotikokkarikärpäsen puraistua tuossa taannoin on alkanut nuo pikkubussin järjestelmät kiinnostamaan enemmän. Kuka se sanoikaan että "hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii"?  ;D

 

Näyttää vähän siltä että normaalin käännön yhteydessä noita ei asenneta/pureta. Oletettavasti jotain konffauksiakin on tehtävä jotta nuo (tai se) "näkyy" nokalla.

 

 

Tuhannet kiitokset kuvasta!

 

 

-Henkka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On tehtävä konfauksia. Näkyy esimerkiksi kattotaulun polttoainepanelissa, ECAM näytöissä ja FMC suoritusarvotietokannassa.

 

...niin ne tankit. Ovat siis varsin kiinteät eikä niitä ihan tosta vaan poisteta.

 

jk

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään