Guest oksu88

Uusi Emolevy ja Prossu

6 viestiä aiheessa

Olen nyt Perjantaina saamassa uuden kiintolevyn, prossun ja emolevyn mun tietsikkaan. Prossu tulee olemaan AMD Athlon 64 3200+, emo muistaakseni Asus K8N (A.I. malli), ja kiintolevy 120gb. Lisäksi koneessani on jo 768mb DDR muistii ja ATI Radeon 9600 XT. Mietin vaan et jos pyöritän FS2004 siinä kaikki grafiikat täysillä, tuleeko se pyörimään sitten nätisti? Mun vanha ja tän hetkinen prossu on AMD Atrhlon XP 2100+ ja emo Asus a7v333 ja en ole oikeen tyytyväinen siihen koska FS:ää joutuu pelaamaan melko pienillä grafiikoilla et se pyörii nätisti . :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan mutu-menetelmällä, mutta luulen että tarvitsisi vielä raskaamman näyttökortin, ennen kuin pyörii hyvin kaikki täysillä. Muu laitteisto voi riittääkin. Mutta hyvin joka tapauksessa pyörii. Onko nykyinen muistisi 400 MHz DDR:ää, ettei tarvitse sen takia vääntää konetta hitaammalle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan mutu-menetelmällä...

Ittelleni termi mutu on tuttu kalastuksesta ja se meinaa sitä kun saa mutaa uistimeen. Sitä mä kutsun mutukalaksi. Haluaisin vaan että tarkentaisit mitä meinaat sanalla mutu tässä yhteydessä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos nyt jotain vertailupohjaa voin antaa niin päivitin juuri emolevyn, muistin ja prossun seuraavanlasiksi.

Prossu: Intel P4 3,0GHz Prescott

Emolevy: Abit IC7

Muisti: 2 x Kingston PC3200 512MB/400MHz DDR

Näyttiksenä on 9600XT. FS2004 alkoi pyörimään huomattavasti paremmin kuin ennen. Näyttis tosin rajoittaa vielä jonkin verran. Asetukset on täysillä näyttiksessä ja pelissä yleensä, paitsi jossain Helsingissä on pakko pistää autogeniä tai vastaavaa alemmaksi.

Esimerkkinä pyörivyydestä voisi sanoa default aloituspaikka eli Seattle (KSEA). Pelissä asetukset täysillä, traffic 100%, näyttiksessä reunan pehmennys 4x ja anisotrooppinen suodatus 16x eli vastaa siinä laatu sliderissä "paras mahdollinen laatu". FPS keskiarvo noustessa ilmaan on sellainen 16. Mikä on mielestäni hyvä verrattuna edelliseen kokoonpanoon jossa fps pyöri jossain kymmenessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään