Jukka Takamaa

Driftausta R/C autoilla

8 viestiä aiheessa

Tuossa täytyy olla jotkin erikoisrenkaat, joissa ei ole pitoa . . Aikoinaan kun minulla oli Tamiyan RC-Volkkari niin se rupesi pyörimään katon kautta ympäri asfaltilla jos tuollaista yritti. Siten kyllä tein sillä, että täydessä vauhdissa pistin pakin päälle niin pyörät löi tyhjää ja pystyi tekemään käsijarru-käännöksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa täytyy olla jotkin erikoisrenkaat, joissa ei ole pitoa . . Aikoinaan kun minulla oli Tamiyan RC-Volkkari niin se rupesi pyörimään katon kautta ympäri asfaltilla jos tuollaista yritti. Siten kyllä tein sillä, että täydessä vauhdissa pistin pakin päälle niin pyörät löi tyhjää ja pystyi tekemään käsijarru-käännöksen.

Mulla on 1/10 sähkö Ferrari ja kovilla renkailla ja parketilla se tekee samaa kuin tuo..tosin paljon tehottomammin ( 2008 malli se F430 Nikko ).

Onko muilla kokemusta ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On mulla sen verran kun Kyoshon vanha Ultimate Stadium Truck oli vielä "täydessä" iskussa. Tehoa sen verran että kun noilla nappuloilla käänsi rattia pikkasen ja painoi kaasua niin liuku aina pikkase. Erikoisrakenteisia nuo on taitavat aika pitkälti olla ja näköjään kaasulla pistetaan auto sivuttain liukuun. Aika hoopolta tuo kyllä näyttää kun on tullut noita 1/1 videoita kateltua viime päivinä. Mielestäni, jotta tuosta saataisiin aidomman näköistä, laskea noita nopeuksia niin, että näyttää siltä että auto menee etenpäin renkaat sutien  :P Itse venttailen korttia että pääsisi tuota IRL tekemään 1/1tä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en driftausta ole harrastanut, mutta ajelin 4 vuotta polttomoottori RC-autoilla. Yhteen kilpailuunkin osallistuin.

Ensin mulla oli polttismonsteri (Traxxas T-MAXX 3.3) ja sen jälkeen muutama Buggy (mm. HoBao Hyper 9 Pro)

Viime talvena kiinnostus siihen loppui kun valokuvaus alkoi kiinnostaa.

Nykyään olen sitten kuvannut näitä kisoja.

Tämä kuva on viime kesän Lavangon SM-kioista. Tämän tyyppisillä autoilla ajoin.

4998538210_28c5610971_z.jpg

Muutama kuva lisää

http://www.flickr.com/photos/ilarilehtinen/sets/72157625265208940/

Lahdessa, Vesivehmaalla on muuten näille RC-krossareille tehty aika hieno rata.

Vesivehmaan lentokentän vieressä olevan jokkisradan keskellä.

RC10.fi on suosittu keskustelupalsta jos jotain kiinnostaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on 1/10 sähkö Ferrari ja kovilla renkailla ja parketilla se tekee samaa kuin tuo..tosin paljon tehottomammin ( 2008 malli se F430 Nikko ).

Onko muilla kokemusta ?

Mulla on 1:5 rata-auto Porsche tallessa ja ajokunnossa, on ihan Keken väreissäkin vielä. Muutaman kisan ajettuna nyt hyllyssä.

Kyllä kulkee  ;D  Pari kisaakin voitti.  :thmbup:

<jk. 1:8 polttiskamaa löytyy myyntiin asti. Renkaita hirmu läjä, pari   3,5 OS huippumottia ja hurjasti varaosakrääsää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

<jk. 1:8 polttiskamaa löytyy myyntiin asti. Renkaita hirmu läjä, pari   3,5 OS huippumottia ja hurjasti varaosakrääsää

Laitahan Jaakko kuvaa tyrkylle, tiedä vaikka keksisi veronpalautuksille käyttöä  ;)

Täällä Asso jo ennestään

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitahan Jaakko kuvaa tyrkylle, tiedä vaikka keksisi veronpalautuksille käyttöä  ;)

Täällä Asso jo ennestään

Voinhan mä ottaa lähes koko pläjäyksestä kuvan, paikalla tonkiminen olis viisaampaa

kamaa on siksi paljon

050-5181911

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään