Guest petu95

Ilotikku ongelma

2 viestiä aiheessa

Moro,

Minulla on Logitech extreme 3d pro -ilotikku. Viime aikoina se on kuitenkin muuttunut vähän "oudoksi".

Esim tikulla kun yrittää pelata FSX:ää, niin kahvaa vääntäessä ja pyörittäessä kuvakulma pyörii, eikä ilma-aluksen kontrollit toimi ollenkaan paitsi kun näppiksellä (logitech dinovo keyboard) yrittää vaikka olen miljoona kertaa mennyt asetuksista laittamaan kontrollit oikein tikkua varten !!! Niin, ja kun niitä kontrolleja yrittää laittaa sopiviksi, tulee esim. "aileron trim left":in kohdalle tieto "NUM 4" vaikka en näppikseen koske vaan tikkua väännän. Myöskään liukusäädin kaasulle ei toimi, vaan sekin alkaa pyörittää kuvakulmaa !!! Kuitenkin esim. "landing gear" toimii niin, miten sen haluakin toimivan eli näppäimestä 10 tikussa.   >:( >:(  :thmbdn:

Tänään asensin logitechin ohjelmistot uudestaan ja samoin peliohjaimen sekä vielä kalibroin sen eikä sekään muuttanut tilannetta. Kiitos jo etukäteen avusta !

Alla kuva fsx:n asetuksista:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä tässä nyt haetaan takaa? Eikö ohjaimen näppäimet toimi, vaiko itse ohjain? Oletko tarkistanut X- ja Y-akselit FSX:n asetuksista? Toimivatko ne? Onko vika vain näppäinten kanssa? Toimivatko näppäimet ohjaimen kalibrointi-ikkunassa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään