Heikki O Salonen

CH Products Flight Yoke USB ja Saitek Pro Flight Yoke System

10 viestiä aiheessa

Moikka,

Olisi tarkoitus uudistaa simuohjaimia, mutta itsellä ei ole kokemusta näistä ohjaimista, saati edes näiden simutuotteiden ostamisesta internetin välityksellä.

Olen nyt katsellut näitä tuotteita, joko CH Products Flight Yoke USB taikka Saitek Pro Flight Yoke System. Jos joku voisi jakaa kokemuksiaan jommasta kummasta Yokesta tai vaikka molemmista, niin olisin kiitollinen...

Entäs sitten tämä Internetin kautta tilaaminen? Siihen kai liittyy omat riskinsä kun Jenkkilästä tilaa. Joillain täällä on ihan 110% varmasti kokemusta Internetin kautta ostamisesta, onko tämä Flightsim Pilot Shop on varmaan sellainen luotettava vai mitä mieltä te olette? Entä myydäänkö näitä yokeja jossain etelä-suomessa, Game-Stop, Tilt-TV ja Anttila + Stockmann koluttu läpi...

HoS

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oman Yokeni ja throttlen ostin multitronicista, muistaakseni 2-3 päivää meni, tai ainakin täysin suvaittavissa rajoissa oli toimitusaika. Tietenkin multitronic teki kaiken mitä pystyi aika pikimmiten, kun tilaus oli lähtenyt joskus kuudelta illalla, niin aamulla kahdeksalta tuli viesti että pistetty postiin. Tämän jälkeenhän se on itellan huonoa toimintaa, jos kestää.  :thmbup:

Yokesta muuten, olen erittäin tyytyväinen, ja tekee kaiken tarvittavan. Jos jotain tähän settiin pitäisi lisätä, niin toinen throttle quadrant, jotta pystyy operoimaan isompia lintuja paremmin. (+ rudderit ovat välttämättömät melkein, suosittelen ostamaan ne myös heti, eikä tehdä samaa virhettä kuin minä... luulin että näillä pärjää hyvin, mutta nyt kun taitoa on hieman karttunut ja tikulla rudderia ohjaan itse, niin tällä yokella on aika rampautettu olo). Ainoa pieni pulma on, että yoken liikerata on aika tahmea, lähinnä kun koittaa työntää tai vetää, niin sellaista tökkivää liikettä. Tämä kuitenkin parin(kymmenen?) lentotunnin jälkeen katoaa, ja ohjain toimii täydellisesti. :)

Eli suosittelen, mieluiten Saitekin rudder pedalseilla höystettynä. Ainakin oman kuulemani mukaan ovat jykevämmät kuin CH:n, ja itse suunnitelen niiden ostoa, kunhan rahaa liikenee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saitekilta menee täältäkin ääni. 100 kertaa tukevamman oloiset ja laadukkaammat kuin CHn vastaavat. Saitekin pedaalit samoiten. Itsellä ollut sattuneesta syystä kokeilla molempia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entä myydäänkö näitä yokeja jossain etelä-suomessa, Game-Stop, Tilt-TV ja Anttila + Stockmann koluttu läpi...

Saitekkia muistaakseni löytyy ainakin verkkokauppa.comista

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakseni Heikki on Turkkusesta, ja itse en ainakaan missään nähnyt. Piti ihan tilata Multitronicistä, mutta posti-ennakolla saa kätevästi tilattua, jos ei ole pankkikorttia. (maksetaan silloin postitoimistosta noudon yhteydessä käteisellä)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään