Guest petu95

Uusi puhelin

13 viestiä aiheessa

Moro,

Olen tässä lähiaikoina päivittämässä nyk. puhelintani ja ajatellut vaihtoehdoiksi seuraavat kolme puhelinta:

Nokia C6-00

HTC Wildfire

Samsung Galaxy 3

Mikä olisi järkevin ostos?

P.S  Jos ehdotatte muita vaihtoehtoja, ei niiden hinta saa mennä yli 270€ !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Henkilökohtaisesti ottaisin Wildfiren, omaan käteen paras, tykkään HTC:n ulkonäöstä ja toiminnoista, varsinkin näyttö on hyvä, eikä lagita kuten esim. C6

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

htc on hyväksi havaittu omassa käytössä ja testeissä vaikken juuri Wildfirestä mitään tiedäkään. Samsungitkin yleisesti ottaen ihan hyviä, jos Nokia ei jotain ihan jymypaukkua räjäytä tai muut merkit tuotantoaan lopeta niin sellaista ei kyllä minulle enää tule.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulle muutti samsungin galaxy s ja se on ainakin ollut varsin mainio, jahka vielä pääsee kaikista kikoista perille niinkuin esim otti tuon taustatoiminnon gmailin ja facen kanssa pois päältä niin säästyy kummasti akkuakin...

eli näin viikon kokemuksella voin suositella samsungia =)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin ja hienon, "Sämpyn", hinta 29 euroa, enkä puhelimeen tule enempää satsaamaan. N73:sta hajosi näyttö elikkä puhelimesta tuli kerta laakilla entinen.

Yksinkertaisesti en tarvitse puhelinta muuhun kuin soittamiseen ja vastaamiseen, joskus tekstiviestien kayttöön (ainoa syy ostaa uusi puhelin). Kamerat, netit sun muut löytyy muutenkin joten puhelimelta en enempää vaadi.

Elikkä jos haluaa uusinta tekniikkaa kaikella (huonolla tekniikalla, varsinkin kamerat) niin voihan sitä puhelimeen laittaa rahaa niin paljon kuin haluaa.

Ennen kyllä satsasin rahaa kaikkeen uuteen ja hienoon, mutta iän karttuessa se on jo taakse jäänyttä elämää.

Lyhyessä yksinkertaisuudessaan, puhelin "OIKEASTI" tarpeen mukaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomasin, että Saunalahdella on tuo ZTE Blade- paketti VAIN 6,90€/kk sis. luurin, liittymän ja vielä täysinopeuksisen netin puhelimeen!

Harmi vain, että sauniksen sivuilla luki: "Tarjous on päättynyt". Mutta kun soitin sinne, sanottiin että jossain vaihees tulee taas tuo tarjous voimaan ja silloin hyökkään siihen heti kiinni! Eli, seuraava luurini on lulltavasti Kinkki ZTE Blade with Saunalahti.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on ollu mielessä toi HTC Desire HD, mutta olenko ymmärtäny oikein, et sitä ei saa piuhalla töllöön kiinni?

Saakohan siihen mitään ilmailuun ja simuihin liittyvää, niinkun Iphoneen?

Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on ollu mielessä toi HTC Desire HD, mutta olenko ymmärtäny oikein, et sitä ei saa piuhalla töllöön kiinni?

Saakohan siihen mitään ilmailuun ja simuihin liittyvää, niinkun Iphoneen?

Marco

Etsi netistä Android-hakujen alta ja avulla, eiköhän ne kaikki appit samalla tavalla pyöri tuossa HD:ssä niin kuin kaikissa muissakin google-luureissa.

PR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletteko koskaan olleet tilanteessa että olisitte kaivannut puhelimeen tuollaista fake call-toimintoa.

En ole kaivannut, mutta monesti olen kironnut sitä ärsyttävää ominaisuutta kaivaessani puhelinta taskusta tuntemattoman numeron soidessa ja katkastaen heti vastattaessa. Ei auttanut kuin resetoida koko puhelin, koska sitä ei saanut kytkettyä pois päältä. Resetoinnin jälkeen se oli taas deaktivoituna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään