Jani Salo

The Virallinen pienoismalli keskustelu -thread

1 709 viestiä aiheessa

Ei tuo Blue1:n Avro mikään harvinaisuus ole jos minäkin olen sen saanut. Silti nätti kone myös pienoismallina (MINUN MIELESTÄNI!!!)...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä jos Blue1 myy niitä - mä sain molemmat eBayistä. RJ100* tuli saksasta ja MD90 kiinasta :)

*Jos etsit eBayssä se on siellä BAe146-300 vaikka oikeesti on RJ

Geoff

Itse ostin aikanaan Blue1:n Avron yhdestä netissä malleja myyvästä liikkeestä ihan uutena. Malli on Woosterin

valmistama ja tosi laadukas. Eikä ollut edes kallis. Onko tuo Mädäri muuten 1:100 vai 1:200, kuvasta ei ihan

saa käsitystä?

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tietoa GeminiJets Finnair Airbus a340 ja Md-11 koneen pituuksista.

Moi  :) Tarkoitat varmaan kokoa 1:400 ?? Sen pituus on ainakin 15,3cm. Siis tuon MD-11 mallin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ostin aikanaan Blue1:n Avron yhdestä netissä malleja myyvästä liikkeestä ihan uutena. Malli on Woosterin

valmistama ja tosi laadukas. Eikä ollut edes kallis. Onko tuo Mädäri muuten 1:100 vai 1:200, kuvasta ei ihan

saa käsitystä?

- Ville -

Kyllä ne ihan uutena tulee eBayistakin - tuo kauppias joka myy niita Avroja pitää kauppa josta saa satoja erilaisia koneita :)

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morjensta taas! Katselin noita kuvia missä nyt oli sitten KLM:n jalusta Finnairissa ja päinvastoin, muutenkin kuvat liian valoisia.

Elikkä laitetaan tähän nyt uudestaan kuvat oikeilla jalustoilla ja hieman tummempina.  ;D

Uusin malli FC:n emppu

[ attachment removed / expired ]

Finskin joulupukki

Klm The flying Dutchman, joka ei kuvasta minua ;D

Ja vielä tämä Air Finland

Tässä nyt näkyy jotenkin tuo Tuifly Nordic

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno tuo Air Finlandin kone, mistä olet tilannut sen tai ostanut? Olisi kiva tietää :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno tuo Air Finlandin kone, mistä olet tilannut sen tai ostanut? Olisi kiva tietää :)

Itsellänikin on. Myynnissä Air Finlandin lennoilla, hintaan 10 €

t

Rasmus  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellänikin on. Myynnissä Air Finlandin lennoilla, hintaan 10 €

t

Rasmus  :)

Kiitos tiedosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hey! pienoismalli fanit!

Löytyykö New York:sta hyvää pinoismalli liikettä?

Asiaan yhtään sen paremmin perehtymättä voisin veikata, että löytyy....  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi taas  :)  Tällä kertaa tuli kaksi mallia Aviation Megastoresta Hollannista. Täytyy kyllä kehua tuota paikkaa, laitoin tilauksen maanantai iltapäivänä ja mallit olivat perillä heti torstai aamuna UPS:n tuomana! Muutenkin todella hyvät sivut heillä.  :thmbup:  Tulleet mallit on 1:200 kokoa ja die-casteja.

[ attachment removed ]

Air Canada A321 (C-GITU). Täytyy kyllä toivoa, että mallin valmistanut Gemini Jets jatkaa näiden 1:200 mallien markkinoille tuomista. Todella hyvää työtä heiltä!

[ attachment removed ]

Qantas Link (VH-QOD) DHC8-400. Tämä kuva on erityisesti Alexille  ;) Mallin valmistanut Jet-X, joka sekin on vasta aloittanut 1:200 mallien valmistamisen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Longreach se on, pakko korjata  ;D Pari sataa euroa tuo standin kanssa maksoi, mutta on kyllä joka euron arvoinen! Vielä kun saisi tuohon viereen Qantasin 747-200:n vanhoilla väreillä, siinä vasta on aivan upeat värit http://www.inflight200-models.com/models/large/IF742008.jpg :thmbup:

Tosi guruille olisi muuten nyt kaupan "edukas" Air Fancen Concorde koossa 1:50  :ohttp://www.aviationmegastore.com/?shopid=LM46012ae34d9c6120c90d8d5854&action=prodinfo&parent_id=134&art=76622

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitkän etsinnän ja yrityksen tuloksena tuli tänään postissa tällainen.

[ attachment removed ]

Kohta on onneksi pääsiäinen niin on sitten aikaa tehdä ko. malli.

-Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla löytyy yksi "ylimääräinen" kappale tuota Air Finlandin Bojoa. Mikäli sattuu jota kuta kiinnostamaan, niin yv:tä kehiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Scratchina" olisi tarkoitus rakentaa tälläinen tulevaisuudessa. Runkokehikko 1-2 mm messinkiputkesta juottamalla ja siipikaaret yms. "pikkuosat" messinkilevystä etsaamalla. Mittakaava 1/24 (pituus 28,67 cm, kärkiväli 44,75 cm).

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jukka voitko laittaa kuvaa siitä Lancasterista. Sellaista missä näkyisi kylki. Tutkin nyt eri referensseistä Lankkua mun omaan 1:72 Revelliä varten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jukka, olisi tosi mielenkiintoista joskus nähdä sulta samanmoinen kuvasarja tuollaisen die-cast mallin vanhentamisesta tms. kuin se mallinukke ketju tuolla historiapuolella

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin olen miettinyt noiden pienoismallien keräilyä. Mutta voisiko joku kertoa mistä niitä saisi kohtuu halvalla? Löysin finnairin ja finncommin sivuilta muutaman mutta olisko joku muu hyvä sivu/paikka?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi vaan kaikille.  8)

Onko tietoo mistä löytyis koottavia pienoismalleja rahtilentokoneista? Entäs valmiita ei-koottavia pienoismalleja?

Erityisesti kiinnostaisi itse koottava TNT Aircargon Boeing 747 tai 737... Ehdotuksia kiitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään