Jani Salo

The Virallinen pienoismalli keskustelu -thread

1 709 viestiä aiheessa

Pulkovo 1:100 Tupolev Tu-154M RA-85753. Joku on veistellyt tämän "Tupukan" puusta. Valmistaja ja valmistusmaa tuntematon.

Mistäs olet tuon Ryanair koneen tilannut/ostanut ? Itse etsin ryanairin konetta .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jelppa meiii!Tietääkö kukaan mistä löytäisi (m. suomenkielinen verkkokauppa)  Ryanairin pienoismallikoneita? Itse koottavia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakaa se että, postaat puolen tunnin välein samasta asiasta ei auta ongelman ratkaisua. Meillä on muutakin tekemistä kuin notkua foorumeilla 24/7  :P. Miten meinaat itse-koottavia? Rakennussarjaa? Snap-kittiä vai mitä? Rakennussarjoista kannattaa koluta marketteja lävitse ja yrittää etsiä Revellin B737-800 mallia skaalassa 1/144... Siirtokuvista en tiedä. Varmaankin jostain isommasta pienoismalli-webbikaupasta löytyy...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jelppa meiii!Tietääkö kukaan mistä löytäisi (m. suomenkielinen verkkokauppa)  Ryanairin pienoismallikoneita? Itse koottavia.

Kokeile tosiaan noita kauppoja mitä ehdotin, kuivalaiselta ainakin löytyy netistäkin kaikki myytävät, puhelinkin niillä on.Jollei ole valmiiksi kasattuja joutuu itse kokoamaan.Kannattaa lueskella kaikki ensimmäisen postauksen jälkeen tulleet vastaukset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile tosiaan noita kauppoja mitä ehdotin, kuivalaiselta ainakin löytyy netistäkin kaikki myytävät, puhelinkin niillä on.Jollei ole valmiiksi kasattuja joutuu itse kokoamaan.Kannattaa lueskella kaikki ensimmäisen postauksen jälkeen tulleet vastaukset.

Ja kiitos oli hyvät kaupat noi kyllä :) Aviaton shopista en ainakaan ryanairia löytänyt mutta etsintä jatkuu :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakaa se että, postaat puolen tunnin välein samasta asiasta ei auta ongelman ratkaisua. Meillä on muutakin tekemistä kuin notkua foorumeilla 24/7  :P. Miten meinaat itse-koottavia? Rakennussarjaa? Snap-kittiä vai mitä? Rakennussarjoista kannattaa koluta marketteja lävitse ja yrittää etsiä Revellin B737-800 mallia skaalassa 1/144... Siirtokuvista en tiedä. Varmaankin jostain isommasta pienoismalli-webbikaupasta löytyy...

Ateeksi käytökseni mutta ressaan sen asian vuoksi :D en ole mikään iso aikuinen mies vaan teini-iässä oleva poika  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ateeksi käytökseni mutta ressaan sen asian vuoksi :D en ole mikään iso aikuinen mies vaan teini-iässä oleva poika  ;D

No olen minäkin.... Muista että mitä parempi kirjoitus asu jne, sitä vähän huomauutelua  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No olen minäkin.... Muista että mitä parempi kirjoitus asu jne, sitä vähän huomauutelua  ;)

Juuuuh mää oon tottunu vähä vapaampiin fooruihin mutta aina voi muttua :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Halusit suomenkielistä, mutta eikö englanninkielinen käy?

http://www.aviationmegastore.com/

AviationMegastoresta löytyy mm. tälläinen.

Itseltä löytyy Qantasin maaleissa oleva Skymarksin 737-800 ja ihan siistin näköinen on.

Kyllä englanninkielinenkin myös käy :) kiitos käynpä kurkkimassa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Halusit suomenkielistä, mutta eikö englanninkielinen käy?

http://www.aviationmegastore.com/

AviationMegastoresta löytyy mm. tälläinen.

Itseltä löytyy Qantasin maaleissa oleva Skymarksin 737-800 ja ihan siistin näköinen on.

Tiedätkö muuten, että onko  esittämäsi Ryanair itse koottava? : :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Gemini Jetsiltä tulossa 1:400 kokoisena die-castina tässä kuussa Finnairin A340-300 uusissa "väreissä"  :thmbup:

GJFIN1045.jpg

Pakkohan tuo on ostaa AY kokoelmaan muitten lussujen joukon jatkeeksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Gemini Jetsiltä tulossa 1:400 kokoisena die-castina tässä kuussa Finnairin A340-300 uusissa "väreissä"   :thmbup:

Ja Aviationmegastoren mukaan myös Herpalta tulossa 1:500 malli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tuosta Geminijetsin Finnairista kunnon kuvaa missään. Itse en ainakaan löytäny. Ei kehtaisi ostaa ennen kun näkee että miltä se oikeen näyttää.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tuosta Geminijetsin Finnairista kunnon kuvaa missään. Itse en ainakaan löytäny. Ei kehtaisi ostaa ennen kun näkee että miltä se oikeen näyttää.  :laugh:

Gemini Jets julkaisee laadukkaita pienoismalleja jotka vastaavat esikuvaansa. Kyllä se lopullinen kuva julkaistaan jossain vaiheessa, mutta GJ:tä ostaessa ei ainakaan osta sikaa säkissä.

Monen GJ mallin omistaja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos se on Finnairin uusissa väreissä niin ei se ainakaan hyvältä voi näyttää!  :laugh:

Sori, oli pakko. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällainen malli putkahti taloon   8)

Minäkin löysin ton Finski Cargon niinkin yllättävästä paikasta kuin Sydneyn esikaupunkialueella sijaitsevan ostoskeskuksen harrastekaupasta. Pitihän se sieltä poistaa parempaan talteen.  ;D Odottelee kotimatkaa kiltisti laatikossaan, taidan laittaa sen laivakyydillä kotia kohti kun ei mahdu matkatavaroihin ja itellä kotiinpaluuseen on vielä reilu 3kk.

FinnairCargo1.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaan onko tuossa väärät värit?  Näyttää siltä vanhemmalta kirkkaansiniseltä eikä uudelta tummaakin tummemalta navysiniseltä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä tämä on enemmän lelu kuin pienoismalli. OH-LEA saapui eilen kokoelmien komistukseksi. Laite on ilmeisesti peräisin jostain 1960 luvun alusta ja on säilynyt melkoisen hyvin. Päätelineiden pyöräkoneistokin toimiii vielä. Komea peli jolla pituutta on 40 cm ja siipien kärkiväli on 44 cm.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään