Heikki O Salonen

Valaita vaikka muille jakaa... (A380)

7 viestiä aiheessa

Huomenta kaikille!

Tässä tutkiskelin viime kesän kuviani ja tormäsin jos jonkilaisiin koneisiin, mutta "yllätyksekseni" löysin kaikkien tällä hetkellä kaupallisten operaattoreiden A380:t.

Eli niitähän tällä hetkellä on käytössä näillä yhtiöillä: Air France, Lufthansa, Qantas, Emirates ja Singapore Airlines.

Viime heinä-elokuussa kävin lentelemässä F-HPJA:lla ja F-HPJB:llä, matkalla tarttui kennolle melkein kaikki nämä yhtiöt. Vain Lufthansa jäi puuttumaan, mutta sen sain ikuistettua kennolle viime syyskuussa Helsinki-Vantaalla.

En tiedä olenko jopa suomen nuorin (eli 12.v) konespottaja joka on nähnyt ja kuvannut kaikki "tällä hetkellä kaupallisten operaattoreiden A380:t" ;)

F-HPJB A380-800 Air France, ranskassa. Tällä koneella tulin takaisin Lontoosta Pariisiin.

[ attachment removed ]

9Y-SKJ Singapore Airlines A380-800 Hotellista kuvattuna.

[ attachment removed ]

Emirates A380-800, CDG:n terminaalista

[ attachment removed ]

VH-OQA Qantas A380-800 Lontoossa.

[ attachment removed ]

D-AIMB Lufthansa A380-800 Hki-Vantaalla.

[ attachment removed ]

Ennen kuin alatte laatua moittimaan, niin muistutan: Osa kuvista kuvattu (QFA, UAE) kuvattu Terminaalista, joten roskia ja heijastuksia löytyy. ::)

Kommenttia ja palautetta toki saa antaa! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen 12v myös, ja nähnyt kaikki nuo sun mainitsimien lentoyhtiöiden valaat paitsi Air Francen. Kuvia ei ole :'( paitsi Emiratesista. Lufthansa Lontoossa, Qantasi oli Sydneyssä, Emirates Aucklandissa ja Sydneyssä. Singapore airlines Singaporeeessa.

Emirates, oisko ollu 24/4/10

[ attachment removed ]

Ja muuten: Kun olin Lontoossa, olin 11v.

EDIT:Kattelin matkakuvia jossa oltiin eri lentokentillä. Siellä oli Qantasin a380 Losissa ja Singap a. Honkkarisssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen 12v myös, ja nähnyt kaikki nuo sun mainitsimien lentoyhtiöiden valaat paitsi Air Francen. Kuvia ei ole :'( paitsi Emiratesista. Lufthansa Lontoossa, Qantasi oli Sydneyssä, Emirates Aucklandissa ja Sydneyssä. Singapore airlines Singaporeeessa.

Selvä, hyvin olet säkin nähnyt, mitä tuo Lufthansa teki Lontoossa, ei tietääkseni lennä lontooseen?

Mukavaa kilpailuhenkisyyttä havaittavissa nuoriso-osastolla. :thmbup:

Elämä on...  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mitä tuo Lufthansa teki Lontoossa, ei tietääkseni lennä lontooseen?

Ei mitään hajua. Lennettiin heathrowille ja näin ikkunasta rullaavan valaan.

Samalla 9kk matkalla oltiin 10 eri lentoyhtiössä: Finski, Speed bird, GoindiGo(ihan hämarä Intialainen yhtiö), Jetlite(tai jotain sinne päin), Cathay Pacific, Malaysian Airlines, Qantas, Jetstar Airlines, Air Pacific(Maailman paras lentoyhtiö) ja American Airlines(Maailman surkein lentoyhtiö).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenta kaikille!

En tiedä olenko jopa suomen nuorin (eli 12.v) konespottaja joka on nähnyt ja kuvannut kaikki "tällä hetkellä kaupallisten operaattoreiden A380:t" ;)

No mutta laita ne muutkin kuvat eri rekkareista esille ;) eihän tuossa ollut  kuin viis eri konetta .. puuttuu monta yksilöä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mutta laita ne muutkin kuvat eri rekkareista esille ;) eihän tuossa ollut  kuin viis eri konetta .. puuttuu monta yksilöä

Ajattelinkin että joku kysäisee minulta tätä, mutta en tohtinut laittaa sitä merkille. Siis en kaikkia yksilöitä ole nähnyt, mutta väh. yhden A380:n ks. yhtiöiltä. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla